دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
قبلا به خاطر اینکه مجبورید این کامنت‌ها را بخوانید عذرخواهی میکنم. خدا را شکر می‌کننم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد.  عمدن این کامنت‌ها را به نمایش گذاشتم تا آبروی دشمنان نظام و شیعه و امام خامنه‌ای و بسیج و سپاه را بیشتر از این ببرم و شما ببینید که سلطنت طلب‌ها و عمله‌های آنان چقدر نا شریف و نانجیب و جبون و دروغگو هستند. این شما و این هم کامنت‌های یک داعشی!

۳ آذر ۹۴، ۰۲:۵۱ ویرایش حذف مینااز زاهدان در مطلب کامل‌ترین مقاله در مورد توپ خود کششی رعد-2
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** مادر تون اگه ÷یام منو درج نکنی تا نظر بقیه هم معلوم بشه چقدر موافق وچقدر مخالف داریم
پاسخ توسط دانشنامه دفاعی در ۳ آذر ۹۴، ۱۲:۱۹
مینا خانم کوس یعنی فریاد
من گزینه ارسال به صورت ناشناس را فعال می‌کنم تا هر که مخالف یا موافق است نظرش را بدهد
فکر میکنم هیچ کس در این دنیا نمی‌توانست اینطور که شما از خودت آبرو ریختی آبرویت را بریزد.
به آن دوستت هم بگو...
هر چند که الان خودش دارد می‌خواند.
۳ آذر ۹۴، ۰۲:۳۱ ویرایش حذف مینااز زاهدان در مطلب تحلیل و برسی توپ خودکششی کی 9 ساخت کره‌ی جنوبی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اگه مردی این نظر رو بگذار تو سایتت تا بقیه نظر خودشون رودرمورد نظر من وشما بدند از طریق ایمیل یا÷یامک من رئ خبر کن من هم بدونم تو یک حروم زاده ******* این خامنهای ** ** هستی من از هیچیز نمی ترسم اگه اعدامم بشم با افتخار چون این اخوندها باتئ جوجه بسیجی چه **** می خوره *** مادرتئن **** تودهن خواهر ئمادرت وخامنه ای وحمسال شما اینها ملت رو مثل تو خر گیر اوردند مردی بیا منو بگیر با شناسای کن تا باتو تلفنی یارئدر رو صحبت کنم اول مرگ برتو وهمسالت وخامنهای که مافیای مواد مخدر در ایرانه صبح ساعت 4 هوا÷یما از فرودگای بین المللی زاهدان به مقصد چابهار با چندین تئن مواد وارد چابهار می شه خلاصه خاک تو سر حمالت بکنند من دایشی هستم وچند بار سایتهای دولتی رو حک کردم قدر رضا شاه رو نمی دونستید حالا از *** خامنه ای بخور جان مادرت لیس بزن بد بخت من خودم شیعه هستم مثل تئ خود فروخته نیستم **** تئدهن ÷درت وخامنه ای وتمام اخوندهای جهان ملت از گشنگی له له می زنند اونها به فکر بم هستند تئ می دونی تو قعت نامه چی اومده باید ما باج بدیم تا این ** ** خامنه ای حکومت کنهمادر ***** این همه شهیدادیم بیشترین اعمار اعدام وزندانی هارو این دولت فاشیست داره دراخر *** جهان کافرها وبی دینها تو******* مادرتو وخامنهای برهمادر شیعه هاررو ****** در اخر یک ارزو می کنم خاک تو سر ÷در مادرت این جور بچهای که از سیاست چیزی نمی دونه از من وشما بگه وبه کره ای ها تنه بزنهبه امید سر نگونی این رزیم فاسد ولجن که همه رئ معتاد کرد09327104784
پاسخ توسط دانشنامه دفاعی در ۳ آذر ۹۴، ۱۲:۲۹
مینا خانم از زاهدان
تکلیف نر و ماده‌ بودنت که مشخص نیست.
اما اگر ماده باشی دوستان هم سلف‌ات در سوریه پول خوبی بابت خوش خدمتی میدهند.
شش خط نوشتی 29 تا غلط املائی و بیشتر از ده تا فحش که من حتی به خودم جرات نمی‌دهم به یک کافر هم نسبت بدهم را نثار من و بهترین فرزندان این مملکت و رهبر ما کردی.
می‌گویی من از اعدام نمی‌ترسم اما حتی از اسم زنان استفاده میکنی
صحبت از شهدا می‌کنی فقط یک شهید را پیدا کن که دهانی چنین لجنباره مانند خودت داشته باشد. فقط یک شهید به من معرفی کن که مثل تو بی تربیت باشد. یک شهید پیدا کن که نسبت حرامزادگی و ... به کسی که حتی نمی‌شناسد داده باشد.
اگر یکی پیدا کردی باشد هر چه به من و پدر و مادر و خانواده و رهبرم گفتی نثار من.
من نمی‌دانم چند سال داری اما احتمال می‌دهم جای بچه‌ی من باشی؛ مطمئن باش مسیر را اشتباه آمدی دختر جان.
  • موافقین ۴
  • ۸۲۱ بار مطالعه شده است

دانشنامه دفاعی

کامنت

نظرات (۲۳)

سلام علیکم
ببخشید کجا میتونم کامنت داعشی رو بخوانم؟؟؟؟
دانشنامه دفاعی:
علیکم السلام

http://irarmy.blog.ir/post/P-943
http://irarmy.blog.ir/post/P-701

آخرین کامنت‌ها مربوط به شخصی است که ادعا می‌کند از اعضای داعش است.
طی روزهای گذشته چندین مورد مشابه داشتیم اما این دیگر فقط فحش از قلمش بیرون می‌ریزد.
بنده معمولن کامنت‌ها را پاک می‌کردم. اما این یکی دیگر غلط‌های خیلی بزرگ‌تر از دهانش کرده.
سلام
والا من که خوندم هیچ مطلب منطقی پیدا نکردم از کامنت مینا خانم جز یک سری استفراغ ذهنی.
شنیده بودم داعشی ها بسیار روی عقایدشون پای بند هستند ولی با خواندن این کامنت متوجه شدم که عقایدشان جز یک سری تعصبات بی جا و خالی از عقلانیت و بدور از اخلاق چیزی نیست.
با آرزوی توفیق هر چه بیشتر 

دانشنامه دفاعی:
علیکم السلام
این‌ها اگر دین و عقل و شرافت و عصمت و ... داشتند که داعشی نمی‌شدند.
O_oباور کنید من اصن از کامنتاش هیجی نفهمیدم ...این چه جمله بندی بود ...همشم غلط املایی داش :/
دانشنامه دفاعی:
خودش هم اگر دوباره بخواند چیزی نمی‌فهمد.
لعنت و نفرین بر کسی که با اسلام و رهبر عزیز دشمنی دارد باکی از کسی نداریم جانمان فدای رهبر تا آخرین قطره خون پشت رهبریم .
دانشنامه دفاعی:
بیش باد
جانم فدای رهبرم سید علی خامنه‌ای شریف‌ترین و پاک‌ترین مرد زمانه ما
  • آنتی صوفی
  • سلام علیکم
    برادر عزیز این شخص حال مزاجیش خوب نیست احتمالا مواد زیادی مصرف کرده اینجوری کامنت گذاشته
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام برادر بزرگوارم
    این‌ها همه بنگی‌اند بدبخت‌ها
    اتفاقا در مورد اعتیادش هم نوشته؛ اینکه می‌گوید همه معتادند یحتمل خودش و دور و بری‌هایش همه معتادند.
  • 💀Marge khamosh💀
  • عجببببب
    این بدبخت احمق که همش غلط املایی داشت نمی دونم چی جوری نوشته توی تنگا بود یا توی دستشویی بوده یا بهش فشار اومده اینطور نوشته
    اصلا معلوم نبود چی جوری داغ کرده بوده خره و اینکه خیلی خوب از پشت حرفهایش شخصیت کوچیک و بچه گونه اش را می شد حس کرد به قول معلم ما که همه رو از دم سوفسطایی می داند این هم یه سوفسطلایی بود که هیچی از واقعیت نمی داند و درک درستی از حقیقت ندارد
    ایملش vahid1000sh و نام خودش مینا یعنی تضاد اندر تضاد تو حرفهاش بود
    برای این کار که ضد ملت و وطن هستش نیاز نبود فحش و فش کاری کنه میآمد مثل آدم حرف میزد
    ----------------------------------------
    البته یکیش هم تقصیر پلیس فتا هستش توی شبکه های اجتماعی داخلی چون کلوب و فیس نما و .... از این دست شبکه ها و گروه ها زیاد وجود داره ولی با خیال راحت دارن می چرخن و باز هستند

  • دانشنامه دفاعی
  • من یکی عاشق شخصیتش شدم.
    دقت کردید.. اول که خودش را داعش معرفی کرد... (رفیق همان است که کامنتش را پاک می‌کردم) بعد هم یک جا می‌خواهد کم بیاورد می‌گوید من خودم شیعه هستم!
    البته راست می‌گوید شیعه یزید بن معاویه لعنت الله علیه است.
    مکانش هم همون زاهدان اگه درست باشه پس خیلی تحت تاثثیر وهابی گرایی قرار رگفته است اون دورو برا خیلی از مبلغین وهابی در قالب های مختلف فعالیت دارند کلا منطقه خطرناکیه
    البته من قصد توهین به عزیزان زاهدان را ندارم اما این چیزیه که دیدم
    خیلی از وهابیها با اشکال مختلف در جاهای که برادران اهل سنت وجود داره دست به این تبلیغات زده اند و طوری حرف می زنند که انگار حرف حق را دارن ادا می کنند
  • دانشنامه دفاعی
  • اتفاقن خیلی هم صحیح می‌فرمایید.
    زمان آقای نیش‌نیش چقدر گفته شد وهابیت دارد دور تا دور ایران تبلیغ می‌کند. جناب لبخند، یا همان نیش نیش فقط بلد بود نیش گشادش را برای آمریکا باز کند.
    بحث کلمه کُوس چی هستش؟؟؟؟ کوس به معنای طبل بزرگ هستش
    دانشنامه دفاعی:
    یک غلط املایی
    البته یکی از جاهای که استفاده می‌شود همین است. اما معنایش فریاد و صدای بلند است.
    به این ترتیب= کوس؛ فوژان؛ فریاد؛ بانگ
    آهان ...میگم این مینا به ظاهر خانم وبلاگ نداره؟؟؟
    دانشنامه دفاعی:
    مینا خانم دیگر ما را مفتخر و مستفیض نکرد.
    اما اگر وبلاگ داشته باشد با گرفتن رد آی‌دی‌های میشود هر جا که کامنت گذاشته و وارد هر وبلاگی که شده است را فهمید.
    خخخخ ترسیده دمشو گذاشته رو کولش بد بخت چی فک کرد  
    دانشنامه دفاعی:
    یحتمل در آن ساعت حال عادی نداشته و با استناد به گفته‌های خودش (اعتیاد) تحت تاثیر مسکرات یا حال و هوای تدخین و ... بوده است.
  • عبداله سعادت
  • با سلام :
    بهترین سرمایه برای هرشخصی که شخصیت او را هویت می بخشد ادب است ادب که نداشته باشی همه حرفی  رو می زنی وهر کاری میکنی. شخصیت این شخص که معلوم نیست چه کسی است بی ادب خطابش کنیم البته خلایق هرچه لایق بقول خودش داعشیه دیگه فهمی از دین ندارد که اندیشه درستی را قضاوت کند.
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    صحیح می‌فرمایید.
    البته بعید می‌دانم اینها دیگر راهی برای رستگاری و توبه داشته باشند.
    محاربه با خدا نقطه بی بازگشت است.
    والله خیر الماکرین

    اینها جزء هلاک شدگان هستند.
    سلام علیکم.این لجن ها هرچه می‌خواهند بگویند.عظمت و کرامات حضرت آقا دریایی بیکران است با این حرف ها گل آلود نمیشود جانم فدای رهبرم میخواهم بگویم سید من بدانید این خاک جوانانی دارد علی اکبری که جان فدای شما میکنند این خاک همت ها و باکری ها دارد
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    احسنت
    اینجا پر از عمار و مختار و میثم است.
    اینجا جوان‌هایشان مدام ذکر یا ابوالفضل و یا حسین بر لب دارند.
    اینجا مملکت شیعه امام زمان است.
    اینجا زاد بوم خمینی‌ها و خامنه‌ای‌ها و سیستانی‌ها و ... است.
    داعش هرگز و هرگز و هرگز نمی‌تواند بر شیعه ظفر یابد.
    شیعه برکت ولایت در دل دارد.
    شیعه حسین علیه السلام را دارد.
    فدایی رهبرم سید علی خامنه‌ای
    مردم ایران امتحان خود رو خوب پس داده اند.در انقلاب 57در 8سال دفاع مقدس .....ملت ما ملتی نترس و مقتدر است. رهبری داریم که هرکه اورا شناخته مهرش را در دل دارد و این اثبات شده رهبر ما علی وار رهبری میکند و در این هیچ شکی نیست چگونه جرات میکنن نام مبارک ایشان را بر زبان کثیفشان بیاورند این شیطان صفت ها
    دانشنامه دفاعی:
    بازیچه دست شیطانند
    می‌بینم عاقبتشان را که به ذلت و خواری خواهند بود.
    ایشان موجوداتی جبون و زبون و خار و بزدل هستند.
    باور کنید دیشب دلم خیلی گرفت وقتی اینها رو دیدم با خودم فکر میکردم که این بدبخت ها که میدونن حق کدوم طرفه پس چرا..... بگو آخه بیچاره وطن فروش چی به تو میرسه خدا ذلیلت کنه
    دانشنامه دفاعی:
    برای اینها حق و حق طلبی در اولویت نیست.
    ماجرای سامری و موسی را یادتان است؟ مصر زده بود
    اینها هم مثل قوم موسی هستند
    ماجرای‌ ابوسفیان را یادتان است؟ ایران زده بود
    اینها هم مانند ابوسفیان هستند
    اینها غرب‌زده‌اند.
    معیارشان برای رفاه و آزادی، خیلی معذرت می‌خواهم، دامن کوتاه و شرب خمر و ...
    آرزویشان رقصیدن در کلوپ‌ها و عدالتشان پیروزی بر روی میزهای قمار لاس وگاس است.
    اینها را عقوبتی سخت در پیش است.
    بله درست می‌فرمائید.برادر جان خدا حفظتان کند اجر شما با خدا وقتی جوابهای کوبنده شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم.
    دانشنامه دفاعی:
    زنده باشید خواهر جان
    خدا شما را حفظ کند
    حمایت‌های شما بوده که به این بنده‌ی کمترین قوت قلب مضاعف بخشیده است.
    اختیار دارید برادرم شما که ماشاءالله دارید از هر لحاظ
    دانشنامه دفاعی:
    خواهش میکنم خواهر
    شرمنده می‌کنید.
    ببخشید خیلی وقت باارزشتون رو گرفتم.امروز چهارشنبه ست و به رسم همیشگی‌ به زیارت قبر شهدای گمنام میرم دعاگوی شما هم هستیم
    دانشنامه دفاعی:
    خواهش می‌کنم.
    خیلی ممنون
    اتفاقن من دیروز عصری به زیارت قبور شهدای گمنام رفتم.
    فقط صد متر با منزلمان فاصله دارند. داخل حسینه‌ی محل مدفون هستند.
    التماس دعا دارم خواهر جان
    نه این شهدا در بالای یک تپه بلند به خاک سپرده شدن مسافتش زیاد از منزل تا اونجا پیاده رفتن حس خوبی داره.چشم محتاجیم به دعا
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
    دعا کنید پیش اربابم ضمانتم را بکنند

    إن شاءالله و الهی آمین....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی