دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

برایان هیو وارنر که بیشتر با نام مریلین منسون شناخته می‌شود خواننده و هنرمند آمریکایی است. عمدهٔ شهرت او به خاطر تصویر نامتعارف و شخصیت نمایشی او به عنوان رهبر و خوانندهٔ گروه موسیقی‌ای با نام مریلین منسون است.

این نام ترکیبی از نام‌های مریلین مونرو و چارلز منسون است که مرلین برگرفته از نام یک فاحشه هالیوودی و منسون برگرفته از نام یک کشیش منحرف مسیحی میباشد.مرلین منسون پس از انکه ابتذال و فحاشی را وارد اشعار خود کرد ، از یک خواننده محلی به چهره معروف تبدیل شد و در همان زمان آلبوم‌های ضد مسیح،هالیوود،حیوانات مکانیکی و … را منتشر کرد.

 

 

او مظهر لاقیدی و بی‌عقیدگی محض است و آنجا که پای عقیده به میان کشیده می‌شود آن عقیده به شیطان‌ و بزرگی این موجود رانده شده‌است .
اما برخی عقاید محوری این شیطان‌ دست‌آموز آمریکا به قرار ذیل است :
1- هر کس او را نمی‌فهمد خودش دچار مشکل فکری است و کودن است .
2- هر کس برداشت بدی از آثار وی دارد ،‌ خودش دچار رذایل اخلاقی است و براساس زاویه دیدش به کارهای او نگاه می‌کند .
3- تکثر در قرائت‌ها و برداشت‌ها (پلورالیسم(
4- اقتدار و قدرت وسیع شیطان‌ از دیگر عقاید وی است .
5- منسون در جای دیگر می‌گوید من از خدای مردمی متنفرم که از آن مردم تنفر دارم .
6- ضدیت با مسیح نیز با توجه به گرایش کلی شیطان‌پرستان در عناد با دین مسیح در ساخت فکری بدون سازمان منسون جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

 

شیوه های تبلیغ :

خبر تکان‌دهنده‌ای از پاره‌کردن انجیل در اجرای کنسرت زنده منسون و پرتاب آن به سوی جمعیت در سراسر جهان منتشر شد .منسون انجیل را پاره کرده و خطاب به جمعیت با صدای سنگین و خشکیده فریاد زد: این است خدای شما...
باز خبر می‌رسد و به زودی در تمامی سایت‌های خبری پخش می‌شود که او در هنگام برگزاری یکی دیگر از کنسرت‌هایش مدفوع را بر روی صحنه اجرا بلعیده و سپس مست و لایعقل به نعره کشیدن‌های مداوم ادامه داده‌است.این اخبار علی ‌رغم زشتی خیره‌کننده‌اش،به سرعت در جهان گسترش می‌یابد،طبیعی است که در جامعه ویران آمریکایی انجام چنین اقداماتی صرفا تندروی‌های کودکانه یک جوان آمریکایی است که در حال حاضر هم که 47 سال سن دارد در وجودش مانده ‌است.

 

اخبار یاد شده به خاطر برخورداری از پارامترهای خبری نظیر شگفت‌انگیز بودن،درگیری و … به سرعت انتشار می‌یابد و از تولید‌کننده یا بهتر بگویم منبع شکل‌گیری چهره‌ سازی می‌نماید .
این اقدامات در کنار تیمی که مدام برای صاحبشان خبرسازی می‌کنند ، مانند انتشار خبر مضروب ساختن محافظ وی که به سرعت انتشار یافت ، کمک می‌کند تا این چهره بی ‌فروغ همواره در صدر خبرسازترین چهره‌های ضد‌فرهنگی جهان قرار داشته ‌باشد .ناگفته نماند که ترویج نمادها ، ساخت کلیپ‌ها ، توزیع تصاویر متعدد در چهره‌های گوناگون از منسون نیز به نوبه خود نقش حائز اهمیت در تبلیغ عقاید و آثار وی دارد.مجموعا باید اظهار داشت که تبلیغات عمدتا در این برنامه‌ریزی‌های گروه منسون قرار دارد و همه اقدامات با اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت تبلیغاتی تبیین می‌شود .

ادعاهایی از سوی طرفداران وی وجود دارد که بر اساس ان مرلین ماهی یک بار با شیطان دیدار دارد.واقعیت یا عدم واقعیت این موضوع خیلی اهمیت ندارد ، موضوع مهم رویه اوست که جز خدمت به شیطان از ان برداشت نمی شود و سندی بر این مدعاست که وی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از ابلیس دستور میگیرد.

 

 

برخی از اظهارات مرلین منسون:

1-بچه که بودم، مادرم همیشه به من می‌گفت، اگه موقع شب، کُفر (توهین به مقدسات) بگی، موقع خواب، شیطان میاد سراغت. من هیجان‌زده می‌شدم چون واقعا دوست داشتم این اتفاق بیافته… من خودم اینو می‌خواستم؛ بیشتر از هر چیز دیگه‌ای اینو می‌خواستم.

 

2-من نمی‌دونم کسی واقعا فهمید ما می‌خوایم چیکار کنیم. قضیه فقط مربوط به ارزش شوک (؟) نیست… اون اونجاست تا مردم رو به دام بندازیم و جذبشون کنیم، وقتی جذبشون کردیم، می‌تونیم پیاممون رو بهشون بدیم.

 

 

3-من این آلبوم رو تموم شده شنیدم، تو رؤیاهام شنیدمش (القای شیاطین)… درست مثل الهامات یوحنا یا شبیه اون.امیدوارم که از من به عنوان کسی که به مسیحیت خاتمه داد، یاد بشه.

 

 

اگر چه ضد مسیح بودن و اهانت به مقدسات از سوی وی یک موضوع کاملا عادی به نظر می رسد اما وی اخیرا نیز اهانت های به مسیح داشته و با انتشار تصویری با پوشش زنان مسلمان ، یک بار دیگر مقدسات را به تمسخر گرفته است.

پینوشت: هنگام نوشتن مقاله،بعضی از عکسهای این موجود حالم را به هم زد.یعنی عبارت (استاد اعظم ماسون)برازنده این موجود است.

منابع: rahberey.com و ویکیپدیا

  • موافقین ۱
  • ۴۷۲۱ بار مطالعه شده است

نظرات (۴)

  • محمد حسین امینی
  • 0-0
     عععععععععععع

    یا غلی اینا دیگه کین؟

    اینا به شیطون درس میدن:/
  • محمد آذرکار
  • یعنی حیوونا این یارو میبینن کپ میکنن ، دیگه آدمایی که طرفدار اینان کین؟؟
  • رسول امجدیان
  • کثافت . این یارو خیلییییییییی نفهمه

    متاسفانه دنیا دست آدمای بی لیاقت و شرور و فاسدی مثل این ماسون ها و ایلومیناتی ها افتاده امیدواریم بتوانیم روزی جلوشون وایسیم و زمینه ظهور را مهیا کنیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی