دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

۲۵۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


صد و پنجاه کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی برای بین بردن اعتقادات مسلمانان در حال تبلیغ هستند
مسئول هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان گفت: 150 کانال ماهواره‌ای به زبان فارسی برای ترویج ضد‌اخلاقی‌ها و تخریب اخلاق و از بین بردن اعتقادات مسلمانان در حال تبلیغ هستند.
به گزارش سپاه نیوز؛ مسئول هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان جعفر بامری به نقش شبکه‌های ماهواره‌ در انحراف خانواده اشاره کرد و افزود: اختلاف‌ها، طلاق‌ها، بدبینی به مسئولان نظام و سست شدن عقاید ناشی از وجود شبکه‌های ماهواره‌ای در منازل است.

هشدار: اگر تیتیش مامانی و ای‌وای خواهر هستید به ادامه مطلب نروید

یکی از اسرار آمیز ترین موضوعاتی که بشر با آن سر و کار دارد موجودی فرا مادی به نام "جن" است. برخی از افراد بشر که تعداد آنها کم هم نیست تجربه ارتباط با این موجودات نا شناخته را داشته اند. ادیان آسمانی نیز اطلاعاتی فراوانی را در مورد جنیان در  اختیار بشر گذاشته‌اند.

در قرآن کریم علاوه بر اینکه در سوره های مختلف سخن از جنیان به میان آمده سوره ای نیز مستقل با نام جن وجود دارد. بخشی از این آیات به موضوع  ارتباط جن با انسان پرداخته اند و انسان را ازبرقراری ارتباط با آنها بر حذر داشته است. قرآن می فرماید:

خواهش میکنم استثنائاً این موضوع را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید
دانشنامه دفاعی

از داستان‎های جالب زندگی موسی ـ علیه السلام ـ ماجرای شیرین او با حضرت خضر ـ علیه السلام ـ است که در قرآن سوره کهف آمده و دارای نکات و درسهای آموزنده گوناگونی است، در این راستا نظر شما به فرازهایی از آن داستان جلب می‎کنیم.

سخنرانی موسی ـ علیه السلام ـ و ترک اولی او
هنگامی که فرعون و فرعونیان در دریای نیل غرق شده و به هلاکت رسیدند، بنی‎اسرائیل به رهبری حضرت موسی ـ علیه السلام ـ پس از سالها مبارزه، پیروز شدند و زمام امور رهبری به دست موسی ـ علیه السلام ـ افتاد.

شکر خدا مزدوران سعودی نالایق‌ترین سربازان دنیا هستند. جدای از اینکه شرافت سربازی و وجدان انسانی و ولایت شیعی ندارند. حتا به اندازه یک مزدور درجه سه هم عرضه کار نظامی ندارند. به جرات می‌توان گفت زنان بمبئی و فواحش هارلم از این‌ها شجاع‌تر و جنگ‌آورترند. شکر خدا.
کلیپ‌ها را که ببینید متوجه منظورم می‌شوید. برادلی با آن توان زرهی، آبرامز با آن همه دبدبه را ول می‌کنند و از ترس فرار می‌کنند. اف پانزده تا پیش از این سابقه سقوط نداشت. شکر خدا الان یکی از پر سانحه‌ترین هواگردهاست. شکر خدا که دشمنان شیعیان از بزدل‌ها و نادان‌ها و احمق‌ها ست. شکر خدا که پیروزی برادران دلاور یمنی قطعی است.

بسم الله الرحمن الرحیم

این توپ اخیرا در چین ساخته شده و از جدیدترین توپ‌های خودکشش چین است. وظیفه این توپ تهیه آتش پشتیبانی برای نیروهای پیاده ارتش چین است. از توانایی‌های شاخص این توپ هماهنگی اجرای آتش خودکار با دیگر توپ‌ها و تانک‌های ارتش چین است.

رژه‌ی امسال هم برگزار شد. بدتر از هر سال و ای کاش برگزار نمی‌شد. ای کاش این گزارشگر ارتش بازنشست می‌شد.

تانکِ تی هفتاد دو ـ‌ی چیفتن ـ ریکاوری ـ پل گذارش داشت مرا از خجالت میکشت!

جای دیگر شنیدم که فرمود تانک اس تی‌72! سبحان الله

باز هم عزت مملکت به شوخی گرفته شد، باز هم آقای رئیس جمهور کار مهم داشتند و تشریف بردند!

خدایا ما را از دست این بی برنامگی‌ها و آبروریزی‌ها نجات بده! تصاویر را در ادامه مطلب ببینیم.

2s34_hosta.jpg

این محصول توسط روسیه طراحی و ساخته شده است . ارتش روسیه از جمله ارتش هایی است که محصولات زرهی پیشرفته ای دارد  و یکی از بزرگترین صادر کننده ها در این عرصه محسوب  میشود. ارتش روسیه تا به امروز هویتزر های زیادی با قدرت های متفاوت ساخته است  از جمله این محصولات میتوان به هویتزر 2A3 Kondensator 2P اشاره کرد ( این محصول از  توپ های 406 میلیمتری استفاده میکرد ) ، طرح دیگری که یجورایی همانند یک غول بود 2B1 OKA  نام داشت ، این محصول  از توپ های 420 م.م استفاده میکرد و اصلا عملیاطی نشد ( اطلاعات زیادی از این محصول در دسترس نیست ولی طبق اطلاعاتی که کارشناسان امریکایی انرا منتشر کردند برد توپ این محصول چیزی حدود 25 کیلومتر عنوان شده است و جالب است بدانید این محصول با یک موشک بالستیک جایگزین شد ....)
یکی از مهم‌ترین جبهه‌های مبارزه با فرق ضاله موضوع جن و رمالی و جن‌گیری و احضار روح است. در نظر داریم از این پس به این مقوله نیز بپردازیم. چند مورد و مسخره باز‌ها و جک‌های این احمق‌ها را ببینید تا بعد:

چند وقتی است که یک کلاه شرعی برای کم کردن قبح کار همجنس‌بازی ساخته شده است. برخی خبرگزاری‌ها هم مدام دارند همین خریت را مرتکب می‌شوند. بنده شخصن به تک تک این خبرگزاری‌ها تذکر داده‌ام ام چون توجه نمیکنند مجبورم بگویم خریت و جهل مرکب!

نشریه آمریکایی: آتشبار روسی بوراتینو جهنم  واقعی به وجود می آورد!

این سامانه می‌تواند با موشکی های گرما فشاری (thermobaric) خود هشت محله در یک شهر را به آتش کشیده و به این ترتیب برای ساکنان این محلات جهنم واقعی به وجود آورد.
به نوشته نشریه آمریکایی ، بوراتینو علاوه بر موشک های آتش زای معمولی دارای موشک های گرما فشاری است که پس از شلیک به داخل هدف سوخت پاشیده و سپس آنرا آتش می زنند. این موشک ها تمام اکسیژن موجود در هوای اطراف خود را می سوزانند و سلاح وحشتناک و ترس آوری علیه نیروی زمینی دشمن و حتی نظامیان پنهان شده در پناهگاه ها و غارها هستند.
نشریه آمریکایی Popular Mechanics خاطرنشان می سازد تعداد موشک هایی که بوراتینو می تواند بطور همزمان شلیک کند 24 فروند است. استفاده از آتشبار سنگین روسی "بوراتینو" در سال های 1988 و 1989 در افغانستان آغاز شد و چندی پیش ارتش عراق از این سامانه در نبرد با داعش استفاده کرد.

فیلم شلیک
دریافت
حجم: 4.49 مگابایت