دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

روشنگری استاد حسن عباسی پیرامون بازداشت ساده لوحانه و کوته نظرانه ایشان؛ این ویدئو را ببینید و فراموش نکنید باید انقلابی باشیم به هر قیمتی که شده. باید روشنگری کنیم به هر قیمتی که شده؛ باید امر به معروف کنیم به هر قیمتی که شده. باید در برابر ریشه دواندن و رباء و بورس و فساد و فحشا بایستیم. باید انقلابی باشیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

((دکتر سلام)) مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی دانشجویان خبرگزاری دانشجو (به نشانی SNN.ir )بهره می برد.

این کلیپ هر هفته در روز های یکشنبه توسط سایت خبرگزاری دانشجو عرضه می گردد. مجموعه دکتر سلام که کار خود را پیش از انتخابات شروع کرده هم اکنون از مخاطبین و طرفداران زیادی بهره می برد،این طرفداران مایلند وقایع سیاسی روز را از زبان طنز کلیپ محبوب خود، دکتر سلام بشنوند.

بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت خزانه‌داری آمریکا بخشنامه‌ای را صادر کرد که بر اساس آن شرکتهای هواپیمایی بین المللی اجازه دارند از هواپیماهای تولید آمریکا برای پرواز به ایران استفاده کنند. این بخشنامه با شروط متعددی این اجازه را به ایرلاینهای خارجی داده که یکی از آنها توقف 72 ساعتی در خاک ایران است.بررسی متن بخشنامه وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد علاوه بر شرط توقف 72 ساعتی شروط متعدد دیگری برای این مجوز تعیین شده است.بر این اساس در این بخشنامه تاکید شده که ذخیره سازی هرگونه تجهیزات هواپیما، قطعات یدکی، اجزا یا فناوری هواپیما در ایران به جز در داخل هواپیماهای مجاز به اقامت موقت در این کشور مجاز نیست.

بسم الله الرحمن الرحیم

کلیپ شماره1: PAK TA پروژه نسل آینده هواپیماهای ترابری روسیه است که می تواند حداکثر تا 200تن بار را تا 7000کیلومتر حمل کرده و ارتش روسیه را ظرف مدت چند ساعت در اقصی نقاط جهان،برای انجام عملیات پیاده کند.روسیه قرار است تا سال 2024،حدکثر 80 فروند PAK TA را عملیاتی کند.