دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بی مقدمه می‌روم سر اصل مطلب، زیرا شیعه امروز کمی کاهل شده است و مقدمه و مؤخره نمی‌خواند. موضوع این است که از چند روز پیش یک عده‌ای فعال شده‌اند و آیدی هایی درست می‌کنند با مصادیق توهین به اسلام و اهلبیت علیهم السلام و پیامبر؛ یک عده هم با اینها همدست می‌شوند. عده‌ای از روی غرض و عده‌ای از روی نادانی. موضوع این است که می‌گویند این شخص به اسلام توهین کرده آی‌دی‌اش فلان است بروید و بلاک کنید.

مشکل این نیست، بله اگر شما تصادفا با این اشخاص برخورد کردید کمترین وظیفه دینی و شرعی شما همین است. اما موضوع بسط و نشر آن است، یعنی این عده عامدانه تصمیم دارند قبح و زشتی این گناه و کار را در نظر مؤمنان بشکنند. شما بار اول که می‏بینید بسیار خشمگین می‌شوید، بار دوم و دهم و صدم هم همینطور، اما یک لحظه به خود می‏آیید و می‏بینید مثل مسیحیان بی غیرت شده‌اید. بله حقیقت دارد، مسیحیان بی غیرت هستند. چون در برابر این کار مقاومت نکردند و آخر سر هم به اسم آزادی بیان خود را قانع کردند. کار به جایی رسید که فیلم مصائب مسیح هم برایشان می‌سازند و زبانم لال حضرت عیسی علیه السلام را یک زنا کار نشان می‌دهند؛ و این جماعت صدایش در نمی‏آید.

ای مسلمان، هشدار؛ نرسد آن روزی که غیرتت را باد ببرد، نرسد آن روزی که تو هم مثل مسیحی بی غیرت شوی و خدای ناکرده، خاکم به دهان به پیامبرت و مادرش توهین شود. وظیفه‌ات این است اگر گروهی یا کانالی دارد این اشخاص را معرفی می‌کند بلاک و ریپورت کنید؛ شیعه باید باهوش باشد. من آزمودم و شخصا به یکی از این مدیران تذکر دادم اما کار خود را به شکل بدتر تکرار کرد، به همسر پیامبر (زبانم لال) نسبت زنا داد و از دیگران خواست منتشر کنند. ما همسران پیامبران را مادران مؤمنان می‏دانیم. کسی به مادر مؤمنان نسبت زنا نمی‌دهد؛ این خیانت به آقا رسول الله است، حتی اگر آن شخص دختر عمر باشد. پس دقت کنید که به دام این عوامل بهاییت و صهیونیسم و وهابیت نیفتید که اگر اینچنین کنید چه از بلاهت باشد چه از غرض، به طور حتم جهنمی خواهید بود.

خاک پای شما: سرباز پادگان حسین علیه السلام

  • موافقین ۳
  • ۴۳۰۴ بار مطالعه شده است

توهین

پیامبر

نظرات (۳)

  • ....مسعود ....
  • متشکرم از درد دلتون لکن به همه.ی.مسیحیها نباید بی احترامی.بشه
  • محمد حسین امینی
  • ممنون از هشدارتون
    با سلام و تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی