دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
یکی از بدترین و عجیب‌ترین اتفاقات دنیای غرب، ظهور پاپ جدید بود. پاپی که به صراحت گفت: همه همجنس‌بازان، قاتلان، جنایتکاران، کمونیست‌ها و ... به بهشت می‌روند!
در مورد این پاپ عجیب و غریب صحبت بسیار شده و مقالات بسیاری نوشته شده است. به راستی آدمی یاد مسیحیت تبشیری می‌افتد. کل دنیای بیمار و زبون و جبون ترسایان که کشدار و مریض از زمان پولس خود را به اینجا کشانده است فقط همین را کم داشت. یک پاپ حامی همجنسبازی! به راستی نیچه چه خوش گفته بود «کشیشان میل همجنسبازی را در زیر ردایشان پنهان کرده‌اند» خب، جناب نیچه.. این حرف شما هم درست از آب در آمد. به راستی خدایی که بر سر دار بگرید و التماس کند، نماینده‌اش هم با اندکی فشار حامی همجنسبازی و وارثان سنت قوم ملعنون حضرت لوط (ع) می‌شود.
پاپ همجنسباز
به آرم شیر (پژو) و شکل ارابه مانند خودرو دقت کنید
در مورد شکل ظاهری خودرو هم بسیار حرف است و کسی که این خودرو را انتخاب کرده به خوبی منظورش را رسانده است. امروز جهودان کار را به جایی رسانده‌اند که رهبر دست‌نشانده مسیحیت مضحک و پلاسیده و گندیده‌ی نوین را سوار بر ارابه داود با نشان سلیمان (شیر - اسرائیل) در سرزمین کمونیست‌ها می‌چرخانند. بر این پاپ باید شا..ید. حیف گریستن!
شیر غُرّنده که در بسیاری از آثار هنری و سینمایی و سپرهای محافظ خانوادگی اشراف یهود همچنین در آرم کمپانی‌های یهودی دنیا نیز نقش بسته است، به معنای حاکمیت و سلطنت کامل یهود بر جهان، به هر بهایی است. در تورات تحریف شده آمده است:
«و بقیه یعقوب، در میان ملت‌ها و قوم‌های بسیار، مثل شیر در میان جانوران جنگل و مانند شیر ژیان در میان گله‌های گوسفندان خواهند بود که چون عبور می‌نماید، پایمال می‌کند و می‌درد و رهاننده‌ای نمی باشد! دست تو بر خصم و دشمنانت بلند خواهد شد و جمیع دشمنانت منقطع خواهند گردید.» (میکاه، باب ۵، آیه ۹)
همچنین در سفر اعداد، باب ۲۳، فقره ۲۴ آمده است:

«اینک قوم تو مثل شیر خواهند برخاست و مثل شیر، خویشتن را خواهند برانگیخت.»

به نظر می‌رسد این پاپ ابله و دست نشانده آخرین ضربه‌های تیشه یهود را بر درخت آفت‌زده‌ی مسیحیت نیز فرود می‌آورد. به زودی آخرین بارقه‌های رستگاری در میان این مردم فریب‌خورده نیز از میان خواهد رفت. فقط کافیست به فرق و کلیساهای مختلف مسیحیت نگاه کنید. متوجه خواهید شد که این گروه، دیگر نشانی از آن ملتی که به پیامبر و رسول گرامی او حضرت عیسی، نواده‌ی حضرت داود (ع) ایمان آوردند نیست. کلیسای اوانجلیست، کلیسای شیطانی، کلیسای تبشیری، کلیسای زهر مار... لعنت خدا بر پولس و به امید اینکه هر چه زودتر پیامبر خوب خدا حضرت عیسی (ع) را همرکاب مولا و سرورمان مهدی (عج) ببینیم.

چند روز پیش یکی از ایمیل‌های قدیمی‌ام را باز کردم. نامه‌ای از یک هموطن مسیحی خواندم که بسیار ناراحت شدم.
جواب آن مسیحی بذله گو: نامه‌ی شما را خواندم؛ گفته بودید که وبلاگ بنده را رصد می‌کنید. بهتر است بدانید بنده اهل ملاحظه کاری نیستم. اگر فقط یک توهین دیگر به اسلام و پیامبر ما شود کاری که سالها پیش نکردم را انجام می‌دهم. چیزهایی از مسیحیت تحریف شده پولسی می‌نویسم که مسیحیان، خود، اجدادشان را لعنت گویند و فوج فوج به اسلام و یا هر چه غیر از این مسیحیت عجیب و غریب یک ننه صد پدر است بپیوندند.
این مطلب را بازنشر دهید

نظرات (۴)

  • گروه ضد داعش
  • 2000 تا لایک
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
    مرگ بر تبشیری کثافت
    دانشنامه دفاعی:
    مرگ بر اوانجلیست کافر
    :|
    دانشنامه دفاعی:
    سبحان الله
    این پژو ۲۰۷ که...
    دانشنامه دفاعی:
    بله، پژو هم مثل بسیاری دیگر از شرکت‌های اروپایی و امریکایی علاقه‌مندی خاصی به شیر (نشان یعقوب = اسرائیل) و واژه ‌ISIS دارد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی