دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

دونالد ترامپ معروف به بزمجه دیروز (پنجشنبه) در همایشی در ایالت کارولینای جنوبی به شبکه سی ان ان گفت: بحرانی شدن اوضاع منطقه خاورمیانه دقیقا از جنگ عراق آغاز شد و تصمیم واشنگتن برای دخالت در عراق، بدترین تصمیم یک دولت بود.

دونالد ترامپ

ترامپ جورج بوش پسر را مسؤول این تصمیم "فاجعه آمیز" دانست و تأکید کرد: این اقدام باعث پیدایش داعش و بروز درگیریهای مسلحانه در لیبی و سوریه و همچنین بحران آوارگان و پناهجویان در اروپا و تشدید خطر تروریسم شد.
وی افزود: هنوز کسی نمی داند که چرا ما در عراق دخالت کردیم؛ هیچگونه سلاح کشتار جمعی در عراق یافته نشد، و هیچکدام از عاملان حملات 11 سپتامبر نیز عراقی نبودند.

شایان ذکر است که پاپ فرانسیس رهبر همجنس‌بازان و زناکاران جهان دیروز گفته بود ترامپ یک مسیحی نیست. از نظر دانشنامه دفاعی این ادعای پاپ فرانسیس بسیار نابجاست زیرا ترامپ دارد خیلی عالی چهره‌ی یک کاتولیک پولسی را به نمایش می‌گذارد. بنده عقیده دارم بهترین راه برای سقوط و تجزیه آمریکا، به قدرت رسیدن همین بزمجه است. البته ترامپ به شکلی ناموجه بوش معروف به (کوپک اوغلو) را مسئول ایجاد داعش و جنجال و جنایات حاکم بر جهان می‌داند چرا که در واقع این کلیسای سراسر لجن و تباهی اوانجلیسم است که افسار بوش و اوباما و با هر کره خر دیگری که به قدرت می‌رسد را به دست دارد. خود پاپ فرانسیس هم بیشتر از یک جارو کش کلیسای اوانجلیسم ارزش ندارد حتی اگر رهبر و مرشد همه همجنس‌بازان جهان باشد.

توضیح: کلیسای کاتولیک از وقتی که این مردک پاپ شده است اعلام کرده که همه همجنس‌بازان، همه زنا کاران، همه رباخواران، همه آدم خواران، همه جانیان و .. همه و همه آمرزیده شده و به نزد پدر خواهند رفت.

سبحان الله

  • موافقین ۹
  • ۱۷۷۹ بار مطالعه شده است

دونالد ترامپ

نظرات (۲)

  • مهدی ابوفاطمه
  • سگ زرد برادر شغال است.
    خدا عزت ما را حفظ کند ان شالله
    گوش کن بچه تو حق توهین به پاپ رو نداری



    دانشنامه دفاعی:
    گور پدر تو و هر کی مدافع این همجنس باز است
    فقط دهانت را ببند و خفه شو

    این بی شرف دارد به حضرت مسیح توهین می‌کند
    تو هم اگر تبشیری باشی که فقط اعدام در انتظارت است
    اگر هم مسیحی واقعی باشی که فقط فکر می‌کنی چقدر با پاپ ژان پل دوم و پاپ قبل‌تر فرق داشت.
    در کل تو مسیحی نیستی.
    چون هیچ مسیحی واقعی قبول نمی کند همجنس بازان و زناکاران به بهشت می‌روند

    در ضمن فکر کنم آن وقتی که پدرت داشت تو را پس می‌انداخت من داشتم در مورد ادیان تحقیق می‌کردم.
    دیگر زرت و پرت زیادی نکن وگرنه کار دستت می‌دهم
    افتاد؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی