دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
از ساعاتی پیش خبرگزاری‌های مختلف به نقل از ارتش یمن خبر انهدام این ناوچه‌ی اعتلاف جنایتکار وهابی را منتشر کردند اما هنوز تصویری از این حمله به دست نرسیده است. البته در موارد قبل هم تصاویر پس از یک یا دو روز منتشر شدند.  این ناوچه در نزدیکی سواحل بندر المخا، مناطق ساحلی یمن را هدف قرار می داد. 

واحد موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از پایگاه های مرزی عربستان را در عسیر و جیزان  گلوله باران کرد که در پی آن خسارت های زیادی به نیروهای دشمن و تجهیزات آنها وارد شد.

وزارت دفاع یمن هم روز یکشنبه اعلام کرده بود :ارتش وکمیته‌های مردمی با به دست گرفتن کنترل «الجبل‌الاسود» در استان «جوف» درشرق یمن، صدها نظامی عربستانی واماراتی را به محاصره خود درآورده اند. کارشناسان نظامی، یمن را باتلاق عربستان می خوانند.

پی‌نوشت: دانشنامه دفاعی معتقد است این ناوچه‌ها همان ناوچه‌های کلاس «فلج» بودند که با سر و صدا و تبلیغات وارد کشورهای جنوب خلیج فارس شدند.

  • موافقین ۱۰
  • ۵۸۵ بار مطالعه شده است

نظرات (۲)

به امید نابودی کامل این ملعون ها
دانشنامه دفاعی:
ان شاءالله
  • علی اصغر
  • به امیدی روزی که تمامی ضد بشر ها در همه جای دنیا و مخصوصا در خاورمیانه
    که برای همه ی بشریت مزاحمت ایجاد کرده اند نابود بشوند

    دانشنامه دفاعی:
    ان شاءالله
    به حق محمد و آل محمد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی