دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی


این هواگرد عجیب و غریب که سال گذشته توسط پسر جنجالی روسیه فیلمش در یوتیوپ به نمایش درآمد توسط روس‌ها به تولید انبوه رسید.
این پرنده عجیب، هفتیر میکشد، نارنجک پرتاب می‌کند؛ جاسوسی می‌کند، از تیربار استفاده می‌کند. خلاصه یک کماندویی است برای خودش... فیلم این کراس کوپتر یا به قول خود روس‌ها مولتی‌کوپتر را دارم اما حجمش بالاست و ما هم از دولتی سر تدبیر و امید هر روز سرعت اینترنتمان کمتر می‌شود.
پی‌نوشت: ای کاش این اینترانت هر چه زودتر عملیاتی شود؛ مردیم از بس حرص خوردیم.

  • موافقین ۱۲
  • ۸۱۷ بار مطالعه شده است

کراسکوپتر کماندو

نظرات (۱۱)

  • علی رسولان
  • احسنت!
    سرعت بالایمان آرزوست
    دانشنامه دفاعی:
    ای خدا ان شاءالله کلید این آقای فریدون بشکند
    میخواستم بگم مث داخل فیلماست ... إ عمو حرص اینترنت رو نخوردیااااا گفته باشم اصلا هیچ وقترص نخوردید ....
    دانشنامه دفاعی:
    من کاری ندارم
    این اینترنت یکسره سر به سر من می‌گذارد.
    وگرنه من چه کار به این دارم.
    دو مگابایت پهنای باند خریدم در بهترین حالت، بهترین حالت 128 کی هم نمی‌دهد.
    هییییی اینترنت سر برسر عموی من نزاریدا واستون بد تموم میکنم....به نظرتون خوب تهدیدشون کردم_؟؟؟
    دانشنامه دفاعی:
    فکر کنم دارد جواب می‌دهد.
    یک خورده سرعتش بهتر شد.
  • شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
  • اوفففففففففففففففففف عالیه
    ههه جدی پس حسابی ترسیده ...الکی مثلا من ترسناکم
    دانشنامه دفاعی:
    اگر فرشتگان ترسناک باشند که شما هم ترسناکید.
  • مهدی مهدوی
  • همینه دیگه... طرف ظرف یک سال اختراعش به تولید انبوه میرسه؛ حالا نخبه های ایرانی باید 5 سال صبر کنن تا یه وام بهشون بدن، 10 سال طول میکشه اختراعشون ثبت بشه البته اگه ثبت بشه، ... بعد یه قرن نوه و نتیجه اون مخترع میتونن اختراعش رو به تولید انبوه برسونن.


    ولی در کل اختراع جالبیه، مخصوصاً تجهیزاتی که حمل میکنه..
    دانشنامه دفاعی:
    بله، الان سه سال است خودم علاف چند تا پروژه هستم.
    چند دفعه به سرم زده بروم سفارت روسیه با مستشار نظامی آنها صحبت کنم. شرط بگذارم به شرط تولید مشترک با ایران طرح‌هایم را ارائه بدهم.
    آی دلم خون است.. دلم از دست این دسته کلید و آن دو سال آخر داش محمود خون است.
    وای چه جالبه
    دانشنامه دفاعی:
    خیلی جالب است.
    جاسوسی هم می‌کند.
    صدا ضبط می‌کند.
    حرصش در بیاید نارنجک هم می‌اندازد.
    در کل یک پا آرنولد است برای‌ خودش.
  • دانشنامه دفاعی
  • من باید بروم
    کاری پیش آمد
    شاید تا فردا بر نگردم.
    کاری بس جالب است...
    ان شاءالله اینترنت هم چت میشود...
    دانشنامه دفاعی:
    ان شاءالله
    خدا بخیر کنه٬ برا ثبت اشتباه تایپی اینترنت جت میشه...
    دانشنامه دفاعی:
    اینترنت ما در حد همان فلوکس واگن هم بشود کلی پیشرفت کرده‌ایم.
    سلام ایول به این پسر اونوق ما چی افتادیم تو چاه یکی نیس ظنابی بندازه هییییییی
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    مگر خدا نجاتمان بدهد