دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
دهها نفر ازمزدوران ائتلاف متجاوز عربستان در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مرکز فرماندهی عملیات متجاوزان در باب المندب کشته و مجروح شدند و دو ناوچه سعودی نیز در این حمله هدف موشکهای کاتیوشا قرار گرفت.
منابع یمنی اعلام کردند ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک "توچکا" مرکز فرماندهی عملیات ائتلاف در منطقه "شعب الجن" در استان تعز نزدیک باب المندب را هدف قرار دادند.

کشته شدن فرمانده اماراتی مزدوران ائتلاف سعودی و 152 نظامی دیگر

این منابع خاطرنشان کردند که در این حمله 152 نفر از مزدوران متجاوز ائتلاف عربستان از جمله فرمانده پایگاه مزدوران در باب المندب که یک سرهنگ اماراتی به نام سلطان بن هویدان است، کشته شدند.
این منابع از رسیدن 146 جنازه نظامیان مزدوران ائتلاف در این پایگاه به ساحل عدن و پایگاه عمران خبر داده، و خاطرنشان کردند که به دلیل شمار زیاد تلفات و مجروحان، متجاوزان ائتلاف یک کشتی حامل تجهیزات پزشکی را به نزدیکی ساحل فرستاده اند.

کشته شدن 42 نفر از مزدوران شرکت آمریکایی بلک واتر
همین منابع تأکید کردند که 42 نفر از مزدوران مسلح شرکت امریکایی "بلک واتر" از جمله فرمانده کلمبیایی آنها به نام "کارل" براثر شلیک موشک توچکا از سوی نیروهای یمنی، در باب المندب کشته شدند.
این منابع همچنین افزودند: به دنبال اصابت موشک بالستیک توچکا به پایگاه مزدوران ائتلاف عربستان در باب المندب، انفجارهای شدیدی در آن رخ داد که منجر به اصابت موشک کاتیوشا از این پایگاه به دو ناوچه سعودی شد.

این منابع تأکید کردند که آمارهای اولیه از خسارات وارد شده به این پایگاه حکایت از انهدام 3 فروند بالگرد آپاچی و بیش از 40 دستگاه ماشین آلات نظامی و هفت نفربر و 5 زرهپوش متعلق به شرکت بلک واتر دارد.

  • موافقین ۷
  • ۷۰۴ بار مطالعه شده است

نظرات (۱۸)

باسلام
الله اکبر الله اکبر
تا جایی که خودنم توی اخرین اخبار 152 کشته و به جهنم واصل شده  حاصل حملات کوبنده برادران یمنی غیور می باشد
دانشنامه دفاعی:
علیکم السلام
فان حزب الله هم الغالبون
والله قلب من برای برادران دلاور یمن می‌تپد. با پیروزی‌هایشان لبخند می‌زنم و به خاطر شهدایمان اشک می‌ریزم.
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام علیکم
    خواهرم، بهار خانم.
    این تنظیمات جدید را انجام داده بودم یک مقدار خودم را هم گیج کرده است.
    اتفاقن من می‌خواستم از شما بپرسم کم پیدا شدید.
    اما چون نوشته بودید در گیر امتحان هستید گفتم لابد دلیلش همین است.
    ان شاءالله نابود بشن...
    دانشنامه دفاعی:
    ان‌شاءالله
    ان شاءالله نابود بشن...
    دانشنامه دفاعی:
    ان‌شاءالله
    نظرات من برا تاکید دوتایی میان.خخخخ
    دانشنامه دفاعی:
    مشکلات بیان هنوز هست اما این جور مواقع خودش را نشان می‌دهد.
    به خاطر همین یکسره باید تنظیمات را تغییر بدهیم
    علیکم السلام. بله امتحان داشتم بسیار هم سخت بود .هرروز یه تغییر جدید میدین به وبلاگتون :)
    دانشنامه دفاعی:
    ان‌شاءالله که با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید
    خوب بود خدارو شکر.راستی زهرا خانم وبلاگشون رو حذف کردن
    دانشنامه دفاعی:
    بله، برای همین از دستشان دلخور شدم.

    الان هم دارم آبگرمکن عوض می‌کنم.
    ماجرای من و آبگرمکن شده عین ماجرای رستم و دیو سپید.

    فقط کم مانده با هم کشتی بگیریم.
  • دانشنامه دفاعی
  • پناه بر خدا

    چرا خدا اینقدر از من امتحانات سخت می‌گیرد؟
    چرا مدام سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود؟
    چرا!؟
    چی شده؟
    دانشنامه دفاعی:
    خب، من که معصوم نیستم.
    لعنت خدا بر شیطان
    لعنت خدا بر شیطان
    ناخواسته چیزی را دیدم که نباید می‌دیدم.
    خدایا به من حقیر رحم کن...
    !!!!!! از دست زهرا خانم دلخور نشید ایشون کنکورین باید به درساشون برسن
    دانشنامه دفاعی:
    نه خواهرم دلخور که نیستم.
    از دستشان عصبانی‌ام.
    موضوع هم درس و این چیزها نیست.
    مگه چی شده؟؟؟
    دانشنامه دفاعی:
    بعدن برایتان می‌گویم. اما خیلی نگرانم
    برای زهرا خانم نگرانید؟
    دانشنامه دفاعی:
    بله
    چرا؟ من که درجریان  نیستم.اما نگران نباشید مطمئنم بخاطر کنکورش حذف کرده
    دانشنامه دفاعی:
    ان‌شاءالله
  • دانشنامه دفاعی
  • اتفاقن بنده در نظر داشتم همین سوال را از شما بپرسم
    والا من فقط دیدم حذف کردن گفتم شاید شما  خبر داشته باشید 
    دانشنامه دفاعی:
    آخر به من اطمینان داده بودند که حذف نمی‌کنند.
    وقتی حذف کردند خیلی ناراحت شدم.
    پیش خودم گفتم به من گفته بودند که اگر هم نخواستم بنویسم همینطور رهایش می‌کنم.
    والا چی بگم .إن شاءالله که خیره .باهاش صحبت کنید شما که ماشاءالله حرفاتون خوب تاثیر میذاره
    دانشنامه دفاعی:
    ان‌شاءالله که فقط خیر جلوی پایش باشد
    به حق حضرت زهرا
    إن شاءالله.انگار دیگه از دستشون عصبانی نیستید
    دانشنامه دفاعی:
    چرا عصبانی که هستم.
    :(  .حق دارید ولی کاش باهاشون صحبت کنید دلیلش رو بپرسید اینجوری بهتر نیست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی