دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
نیروهای ارتش یمن و کمیته مردمی، برای نخستین بار برای هدف قرار دادن مواضع نظامی عربستان سعودی، از موشک بالستیک قاهر استفاده کردند.
نیروهای یمنی اعلام کردند که درساعات پایانی شب گذشته، یک فروند موشک بالستیک از نوع " قاهر 1" را به  پایگاه نظامی" خالد بن عبد العزیز " در منطقه " خمیس مشیط" درجنوب عربستان شلیک کردند و این موشک دقیقاً به هدف اصابت کرد.

شلیک این موشک، در واکنش به حملات مستمر عربستان به مناطق مختلف یمن و کشتار شهروندان یمنی صورت گرفت.

" قاهر 1" موشک بالستیک " زمین به زمین " و ساخت روسیه است که درداخل یمن ارتقا یافته.

از زمان شروع حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی و همپیمانانش به یمن در مارس 2015 ، این اولین بار است که نیروهای یمنی از این نوع موشک استفاده می کنند.

دانلود

  • موافقین ۸
  • ۴۷۷ بار مطالعه شده است

نظرات (۳)

اییییی خدا این عربستان ظالم رو ریشه کن کن...مردم مظلوم یمنی چه گناهی کردن خوبشون کردن امیدورام خبر شلیکای بعدی رو هم بشنویم
دانشنامه دفاعی:
ان‌شاءالله
متاسفانه فرصت خوبی بود که با کمک به یمن به اجلاس سران جنایتکار شورای خلیج فارس و منافقان یمن حمله موشکی شود. اما دولت دسته کلید خیلی از ظلم ستیزی خوشش نمی‌آید. اگر یک موشک به یمن بدهیم میگوید: شما رابطه با آمریکا را خراب کردید. آن از رزمایشتان، آن از موشک عمادتان و این هم از حمله به برادران جنایتکار النصره و سعودی!
خدا کمکشون کنه...
دانشنامه دفاعی:
ان‌شاءالله
فان حزب الله هم الغالبون

خدا با ماست؛ ان‌شاءالله
فان حزب الله هم الغالبون


دانشنامه دفاعی:
بله
این وعده خداوند است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی