دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
این هویتزر «کی 9 تندر» به عنوان یک جایگزین برای M109A2K  توسعه داده شد اما شباهت آن به ام 109 به قدری زیاد است که می‌شود گفت یک کپی کاری محض بوده است.


موتور مربوطه
در اواخر دهه‌ی هشتاد قرن گذشته، جمهوری چکمه لیس و نجس کره جنوبی برای در اختیار گرفتن یک توپ خود کششی 155 میلیمتری اعلام نیاز کرد. برای این منظور پالادین ام 109 که یک نمونه شناخته شده و موفق بود به عنوان الگو انتخاب شد اما این توپ می‌بایست توانایی نبرد در قرن بعد یعنی قرن حاضر را می‌داشت. پس جنوبی‌های بی‌شرف دست به کار شدند.
سلاح اصلی این محصول یک توپ 155 میلیمتری ال 52 است که حداکثر برد حدود 30 کیلومتر به این توپ می‌دهند. در صورت استفاده از مهمات بیس بلید برد این توپ به چهل کیلومتر نیز خواهد رسید. (یک کپی کاری محض کردند خاک بر سرهای حمال)
کره‌ای‌های نکبت تا کنون حدود 300 عراده از این توپ را ساخته‌اند که ان‌شاءالله همه توسط ارتش شمال نابود می‌شود. (از یک چیز بیشتر از کمونیست و نژاد پرست بدم می‌آید. نوکران صهیونیسم و آمریکا. دست خودم هم نیست... نفرت در خونم می‌جوشد و آتش از درونم زبانه می‌کشد. هر کس هم اعتراض دارد گور پدرش و گور تمام اجدادش)

در حال شلیک در بهترین زاویه
نرخ آتش این توپ شش گلوله در دقیقه است؛ نرخ آتش سریع آن سه گلوله در پانزده گلوه، نرخ آتش طولانی 15 گلوله در سه دقیقه و 60 گلوله در سی دقیقه است. بارگزاری این توپ به صورت دستی است. در کل کره‌ای‌ها چیز تازه‌ای نساختند، بلکه همان سری پالادین را آنهم نه نسخه به روز، دارند تولید می‌کنند.
بدنه این هویتزر از فولاد زرهی با ضخامت 19 میلیمتر است و حفاظت شیمیایی، میکروبی و رادیواکتیو دارد. این موضوع نشان می‌دهد که کره‌ایی‌ها صافی و فیلترهای مخصوص را یا تولید کرده یا از آمریکای نجس خریداری کرده‌اند.
مشخصات:
سال ورود به خدمت: 1999 ترسایی
خدمه: 5 نامرد
وزن: 47 تن
طول: 12 متر
عرض: 3.40 متر
ارتفاع: 2.73 متر
کالیبر: 52 «عجیب است چرا که این کالیبر باید بردی به مراتب بیشتر از این داشته باشد زیرا برد 30 کیلومتر را ما با ال 39 می‌زنیم»
تعداد گلوله: 48
موتور: MTU MT 881 Ka-500 diesel
قدرت موتور: 1000 اسب بخار
سرعت: 66 کیلومتر در ساعت
برد: 480 کیلومتر
در کل این توپ یک جوری است زیرا هیچ کدام از مشخصاتش به هم نمی‌خورد.

به امید حمله اتمی به پایگاه‌های آمریکا در کره جنوبی

مؤلف: یاور گلدوز مطلق

برای دانشنامه دفاعی


곡사포 "9 천둥은"M109A2K의 대안으로 개발되었다 그러나 나는 너무 많이 나는 109 번 작업 복사본이었다 말할 수있는 것을 좋아한다.

엔진
지난 세기의 80 년대 후반, 사슬 부츠와 한국의 부정한 공화국에서 자신의 필요와 자체 추진 155mm 공을 촬영합니다. 악한 후 남부 작동되었다.
이 제품은 공까지 약 30km의 최대 범위와 L (52) 155mm 주포의 공이다. 당신은 기본 블레이드 탄약 승리를 사용하는 경우이 공 사십km 올 것이다. (즉시는 포터의 머리에 착륙으로 작업 사본)
Krhayhay의 불행은 약 300 차량은 분명히 하나님 기꺼이, 모두 북부 군에 의해 파괴되는 것을 만들었습니다. (공산주의와 인종 차별 증오 시온과 미국의. 하수인보다 일의. 내가 할 수있는가 ... 내부에서 나의 피와 불 플레어에 끓는 싫어하지. 모든 사람은 그의 아버지의 무덤과 모든 조상의 무덤을 항의한다)

지금 가장 좋은 각도를 촬영
다섯 Glvh 분당 여섯 라운드, 속도 빠른 화재 3 라운드의 화재의 공 속도, 긴 삼분 삼십 분 60 총알 15 라운드의 발사 속도. 공은 수동으로로드됩니다. 한국인은 새로운 일이 있지만, 성기사의 시리즈가 아닌 업데이트 된 버전하지 않았다에서 생산됩니다.
생물과는 방사성 19mm의 두께와 화학 물질의 보호와 장갑 강철의 곡사포의 본문입니다. 이 Krhayyha 필터 및 필터 시스템 및 구입 또는 생산 또는 부정 미국 음을 나타냅니다.
사양 :
서비스에 항목 : 1999 기독교
승무원 : 5 겁쟁이
중량 : 47t
길이 : 12km
폭 : 3.40 m
높이 : 2.73 m
구경 : (52)는 "우리는 LG (39)에 대해 얘기하고 있기 때문에이 구경 우리에게 30km보다 훨씬 더 많은 승리해야하기 때문에이 이상하다"
총 탄알 : 48
엔진 : MTU MT 881 카-500 디젤
모터 파워 : 1000 마력
속도 : 66mph
범위 : 480km
일반적으로, 어떻게 든 공, 특성 중 어느 것도 서로 맞지 않기 때문에.
한국의 핵 공격 기지의 희망에 미국
백과 사전 방어 (안티 - 이슬람
그들은 미국 인형이기 때문에 한국은 파괴해야


به امید پیروزی کره شمالی بر آمریکا

  • موافقین ۵
  • ۴۷۹۴ بار مطالعه شده است

توپ خودکششی

توپخانه

هویتزر

نظرات (۲)

جالب بود
دانشنامه دفاعی:
ممنون
  • مینااز زاهدان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اگه مردی این نظر رو بگذار تو سایتت تا بقیه نظر خودشون رودرمورد نظر من وشما بدند از طریق ایمیل یا÷یامک من رئ خبر کن من هم بدونم تو یک حروم زاده ******* این خامنهای ** ** هستی من از هیچیز نمی ترسم اگه اعدامم بشم با افتخار چون این اخوندها باتئ جوجه بسیجی چه **** می خوره *** مادرتئن **** تودهن خواهر ئمادرت وخامنه ای وحمسال شما اینها ملت رو مثل تو خر گیر اوردند مردی بیا منو بگیر با شناسای کن تا باتو تلفنی یارئدر رو صحبت کنم اول مرگ برتو وهمسالت وخامنهای که مافیای مواد مخدر در ایرانه صبح ساعت 4 هوا÷یما از فرودگای بین المللی زاهدان به مقصد چابهار با چندین تئن مواد وارد چابهار می شه خلاصه خاک تو سر حمالت بکنند من دایشی هستم وچند بار سایتهای دولتی رو حک کردم قدر رضا شاه رو نمی دونستید حالا از *** خامنه ای بخور جان مادرت لیس بزن بد بخت من خودم شیعه هستم مثل تئ خود فروخته نیستم **** تئدهن ÷درت وخامنه ای وتمام اخوندهای جهان ملت از گشنگی له له می زنند اونها به فکر بم هستند تئ می دونی تو قعت نامه چی اومده باید ما باج بدیم تا این ** ** خامنه ای حکومت کنهمادر ***** این همه شهیدادیم بیشترین اعمار اعدام وزندانی هارو این دولت فاشیست داره دراخر *** جهان کافرها وبی دینها تو******* مادرتو وخامنهای برهمادر شیعه هاررو ****** در اخر یک ارزو می کنم خاک تو سر ÷در مادرت این جور بچهای که از سیاست چیزی نمی دونه از من وشما بگه وبه کره ای ها تنه بزنهبه امید سر نگونی این رزیم فاسد ولجن که همه رئ معتاد کرد09327104784
    دانشنامه دفاعی:
    مینا خانم از زاهدان
    تکلیف نر و ماده‌ بودنت که مشخص نیست.
    اما اگر ماده باشی دوستان هم سلف‌ات در سوریه پول خوبی بابت خوش خدمتی میدهند.
    شش خط نوشتی 29 تا غلط املائی و بیشتر از ده تا فحش که من حتی به خودم جرات نمی‌دهم به یک کافر هم نسبت بدهم را نثار من و بهترین فرزندان این مملکت و رهبر ما کردی.
    می‌گویی من از اعدام نمی‌ترسم اما حتی از اسم زنان استفاده میکنی
    صحبت از شهدا می‌کنی فقط یک شهید را پیدا کن که دهانی چنین لجنباره مانند خودت داشته باشد. فقط یک شهید به من معرفی کن که مثل تو بی تربیت باشد. یک شهید پیدا کن که نسبت حرامزادگی و ... به کسی که حتی نمی‌شناسد داده باشد.
    اگر یکی پیدا کردی باشد هر چه به من و پدر و مادر و خانواده و رهبرم گفتی نثار من.
    من نمی‌دانم چند سال داری اما احتمال می‌دهم جای بچه‌ی من باشی؛ مطمئن باش مسیر را اشتباه آمدی دختر جان.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی