دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

امان از خودفروش

کاش میشد تصویر وطن فروش‌های ویکی پدیا را هم مانند اینها دید

در این ویکی پدیا، هر دو سه روز می‌روم مطالب را ویرایش می‌کنم اما باز هم چند تا خود فروش هستند که می‌آیند مطالب را دستکاری میکنند.

یکی از مطالب در مورد آرکیو 170 است. من مدام می‌روم مطلب را ویرایش میکنم. در مورد مسائل فنی مشکلی ندارند «چون سوادش را ندارند» اما برفرض می‌آیند ویرایش میکنند «پهپاد سقوط کرده در ایران» اما من که از رو نمی‌روم. دوباره می‌روم و ویرایش می‌کنم «پهپاد غنیمتی آرکیو 170 به دام افتاده در ایران» این فقط یک مورد است.

خوب است، این حدودن دو ماهی که پای ما توی گچ بوده خوب داریم با این افراد سر و کله می‌زنیم.

  • موافقین ۵
  • ۵۳۰ بار مطالعه شده است

وطن فروشی

ویکیپدیا

نظرات (۳)

  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • به قولـْی وَطنٰ فروشْ اَست دیگر…کٰاریش نمیٖتوان کَرد
    شما این‌بار بنویسید
    پهباد شکار شده توسط ایران
    واژه غنیمتی براش کافی نیست
    دانشنامه دفاعی:
    پیشنهاد خوبی است
  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام اقا یاور
    سر و کله می زنید بد جوری . . . . سر و کله زدن با شما حال ادم رو میگیرد
    پا شکسته هم که هستید  . . .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی