دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی

عهد نابستن از آن به که ببندی و نپایی

دوستان عیب کنندم که چرا دل به تو دادم

باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی

ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه

ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

آن نه خالست و زنخدان و سر زلف پریشان

که دل اهل نظر برد که سریست خدایی

پرده بردار که بیگانه خود این روی نبیند

تو بزرگی و در آیینه کوچک ننمایی

حلقه بر در نتوانم زدن از دست رقیبان

این توانم که بیایم به محلت به گدایی

عشق و درویشی و انگشت نمایی و ملامت

همه سهلست تحمل نکنم بار جدایی

روز صحرا و سماعست و لب جوی و تماشا

در همه شهر دلی نیست که دیگر بربایی

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

شمع را باید از این خانه به دربردن و کشتن

تا به همسایه نگوید که تو در خانه مایی

سعدی آن نیست که هرگز ز کمندت بگریزد

که بدانست که دربند تو خوشتر که رهایی

خلق گویند برو دل به هوای دگری ده

نکنم خاصه در ایام اتابک دو هوایی

  • موافقین ۶
  • ۵۸۰ بار مطالعه شده است

عهد بستن

نظرات (۱۲)

  • دانشنامه دفاعی
  • بد جوری از این روزگار دلگیرم...
    به کی می‌شود اعتماد کرد؟
  • دانشنامه دفاعی
  • از ورد پرس اطلاعی ندارم.
    اوج آرمی هم ورد پرس بود.
    هر کاری می‌کردم نمی‌توانستم با آن سر و کله بزنم.
    بنده خدا علی آقا هم هر روز یک جور سرم غر میزد!
    در کل این وردپرس یک جوری است.
    اچ‌تی ام‌ال به نظرم بهتر است..
    به نظر من البته
    زیباست.
    لایک
    دانشنامه دفاعی:
    ممنونم برادر
    خیلی عالی
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
  • گروه ضد داعش
  • لذت بردم
    عجب شعری بود
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
  • گروه ضد داعش
  • ما کجاییم در این بحر تفکر تو کجایی

    دانشنامه دفاعی:
    به حق گفتید آقا احسان
    آفرین
  • دانشنامه دفاعی
  • خیلی وقت بود دوست داشتید این اتفاق بیفتد
    مدام دندان روی جگر گذاشتم و حرف نزدم
    هر روز یک بازی در آوردید
    هر روز یک جور اورد دادید
    خبر نگذار
    در مورد فرقه‌های شر مطلب نگذار
    در این مورد اینطوری کن
    علی آقا برو

    نگذار از این بدتر شود
    برو جانم
  • دانشنامه دفاعی
  • مگر شما نمی‌خواستید مرا تنبیه کنید و تا پس فردا نیایید.
    از این کارهای شما خیلی دلگیرم.
    از این رفتارها و بازی درآوردن‌ها
    از این اینقدر برای آدم احترام قائل نیستید وسط بحث میگویید من باید بروم و دو دقیقه صبر نمی‌کردید که من کامنتم را بنویسم.
    تقریبن هر شب به من اینطوری اهانت کردید.
    حتا دو دقیقه صبر نمی‌کردید و میدانستید که دارم برای شما می‌نویسم.
    «آقا یاور من باید بروم» دنگ... علی آقا دیسکانکت شد..
    نمی‌خواهم این چیزها را بگویم علی آقا...
    بگذاریم برای بعد.. از این چیزها خیلی زیاد است.
    خب باش هر جوری صلاح می دانید و می خواهید می روم خیلی خوبش هم می روم اما خب بزار منم حرفم را بزنم  . . . :
    اگر گفتم خبر نگذار چون داشتم روی قالب کار می کردم تا بخش مجزا به اسم خبر داشته باشه و گفتم در مورد فرقه های شر نگذار :یه رابطه ای بین نظامی و تسلیحات نظامی با فرقه های شر بگویید . . . .
    گفتم در مورد این اینطوری کن مثلا تصویر شاخص را در این ابعاد بگذارید چرا . . . چون یه دست بشه تصویر شاخص بیشتر از 650 پیکسل باشه از قالب می زنه بیرون شما که این رو نمی خواستید و مثلا تنظیمات سئو که برای رتبه گوگل و بازدید بود . . . .
    و اما من کی گفتم که می خواهم تنبیه کنم . . . ها گفتم به نشانه اعتراض نه تنبیه و دیدید که همان شب هم دوباره مزاحم شدم که که دیدم توی مدیریت وبلاگ هیچ چیز نیست و به وبلاگ سر زدم که شعر طولانی هم نوشته بودید
     و این که من که هیچ وقت نمی خواستم شما را اذیت کنم اگر کارهایم شما را اذیت کرد و فکر کردید توهین می کنم می گفتید و گوشزد می کردید ایا شما جایی گوشزد کردید و گفتید . . . . حتی دید که بعضی شب ها خودتان بحث را قطع کردید و می گفتید اهل منزل شاکی یعنی چی یعنی اونموقع بنده مشغله ای نداشتم
    شما اصلا جای من بودید که ببینید من کار دارم و مشغله ولی انگار شما از صبح تا غروب بی کار بودید  . . . 
    شما هیچ گونه تذکری ندادید هیچ حرفی نزدید و من هم که نمی دانستم شما ناراحت میشوید . . .
    خدا حافظ
    دانشنامه دفاعی:
    اولن سلام

    دومن بفرما!
    از صبح تا غروب بی‌کار بودید!
    این هم از این!
    آقا جان من نمی‌خواستم و نمی‌خواهم شما بروی..
    شما خودت دوست داری بروی.
    رفتارت نشان می‌داد.
    حرف زدنت..
    واکنش‌هایت..
    پست‌هایت در اوج آرمی و خیلی چیزهای دیگر.
    من هنوز هم علاقه خاصی به شما دارم.
    اما خودت دوست نداری...
    زورکی که نمی‌شود.
    به سلامت
    دعای خیر من بدرقه راهت
    ان‌شاءالله که موفق باشید
    باسلام
    و دوباره هم سلام به جای سلام خورده شده  . . .
    بابت لحت تند هم معذرت می خوام
    پست‌هایم در اوج آرمی مثلا  چی  . . . پست مغایر زدم
    چه کاری کردم نمونه هایی از خیلی چیز های دیگر موارد گفته شده در بالا بود که خودتان هم سهم بسزایی داشتید . . .
    واکنش هایم چه تغییری کرده مگر این که شما زیادی به چیز های کوچیک حساس میشوید  . . . حرف زدنم در دو سه روز اخیر به خاطر فشاری که روی من هست شما از من خبر دارید یا خونه بغل به بغل من هستید که می دونید چی . . .
    اقا یاور من هم ارادت خاص به شما دارم اما شما الکی الکی و من هم بی خودی بی خودی راهمان را کج کردیم و  . . . .
    خدا حافظ
    موفق باشید  . . .


    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    اگر دوست داشتید می‌توانید برگردید.
    فقط فردا یک ایمیل برایتان میزنم.
    فکر نکنید دارم شرط می‌گذارم.. نه.. یک ایمیل برایتان میزنم و برخی چیزها را می‌گویم.
    اخراج گردید به جای انداختید بیرون جابجا نوشتم
    دانشنامه دفاعی:
    علی آقا
    والله، والله، والله من به شما علاقه دارم. علاقه خاصی هم دارم.
    اما رفتار و کارها و حرف‌های خودتان موجب شد به این نتیجه برسم.
    «انگار از روی اجبار به اینجا می‌آمدید و مانند گذشته نبودید.. حرف زدنتان تغییر کرده بود. رفتارتان و... حتا قبلن یک مطلب که می‌نوشتیم یک نمونه در این سایت می‌گذاشتیم یک نمونه در آن یکی.. اما شما تغییر رویه دادید... احساس کردم دلتان نمی‌خواهد اینجا بمانید و از سر رودربایستی و .. می‌آیید و تعلق خاطری به این همکاری ندارید... بخواهم حرف بزنم خیلی زیاد است.. برایتان ایمیل میزنم.. من فقط دوست نداشته و ندارم که احساس کنید خود را گرفتار اینجا کرده‌اید.. اصلن ارزشش را ندارد... برای همین وقتی که گفتید برای چند روز می‌روید شکم به یقین تبدیل شد..»
    حالا اینها بماند.. بعدن در پیام خصوصی در موردش حرف میزنیم.
  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام
    من هنوز منتظر ایمیلتان هستم   . . .
    ایمیاتان را بفرستید و بعدا طی ایمیلی جوابیه خودم را می فرستم امشب شب حساسیه . . . .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی