دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

چند وقتی است که شاهدیم به شدت از نام وبلاگ‌ما سوء استفاده میشود. شما کافیست که دانشنامه دفاعی را در اینترنت جستجو کنید ببینید که از فروش لباس زیر زنانه تا فیلم و سریال مستهجن و جادو و جمبل را به نام وبلاگ ما به فروش گذاشته‌اند. برای همین و برای جلوگیری از سوء استفاده‌های تبلیغی از این پس تمام مطالب را به طور کامل در (ادامه مطلب) قرار می‌دهیم. شما هم میتوانید این چند ویدئو را در ادامه مطلب ببینید.

سقوط شینوک

افتادن فلانکر در آب

سقوط بمب افکن انگلیس با چندین تن بمب و هلاکت خلبانان

سرنگونی بالگرد غربی‌های به دست طالبان نجس

این هم یک کلیپ دیگر از سوانح و سقوط‌ها

نماهنگ و کلیپ

التماس دعا

نظرات (۶)

  با سلام
من 13سال است که با به اصطلاح جن ها رابطه دارم .آنها را می بینم و صدای آنها را می شنوم و حقایق بزرگ و تکان دهنده ای درباره واقعیت آنها می دانم .حقایقی که با زندگی  ما قبل وبعد از مرگ در ارتباط تنگاتنگ است.آنها به هیچ وجه شبیه تصورات ما از آنها نیستند.
اگر می خواهید از بزرگترین راز هستی انسانها با خبر شوید به وبلاگ من بیایید.اگر به درست بودن گفته های من شک کردید عاجزانه از شما می خواهم من را در اطلاع رسانی به دیگران یاری کنید(از طریق اینترنت یا...)
آدرس ایمیل:adamhoshyar55@yahoo.com
دانشنامه دفاعی:
علیکم سلام
بنده از وبلاگ شما بازدید کردم.
پاسخ کوتاهی هم ضمیمه کردم.

من الان تقریبن تمام مطالب شما را خواندم.
تناقض بسیار زیادی در سخنان شماهست که ادعایتان را زیر سوال میبرد.
اما از دید قرانی که به مضوع نگاه کنیم اجنه قدرت دخالت در امور انسانی را ندارد و به فرمان خداوند از این کار منع شده است.
نمی‌توانم توضیحی برای سخنان شما بیابم. به خصوص اینکه گفته‌اید در سیاره‌ای دیگر زندگی میکنید برای غیر قابل فهم است.

از یکی از دوستانم خواهش میکنم مطالب شما را مطالعه کنند. شاید ایشان بتوانند راهنمایی کنند.
  • یاور گلدوز مطلق
  • آقا یک لایک بزن ببینیم چند نفر این را میخوانند.
    والا آمار ورودی ما با آمار ثبتی کاملن در تضاد است.
    دانشنامه دفاعی:
    خواننده گرامی زحمت بکش یک لایک بزن یا کامنت بگذار.
    آمار ما اصلا با هم جور در نمی‌آید
    کلیپ آخر واقعا جالب بود.
    دانشنامه دفاعی:
    خوشحالم که مورد قبول واقع شد
    لایک رو فقط کسایکه توی بیان اکانت دارن میتونن بزنن کسیکه از بیرون میاد وقتی ببینه اینطوری برای لایک ثبت نام نمی‌:نه
    دانشنامه دفاعی:
    ما 32 تا دنبال کننده مخفی داریم 9 تا آشکار، آنوقت از یک صفحه صدها بار دیدن میشود (تصاویری که جای دیگر برای صفحه بارگزاری میکنم) اما در داخل اینجا آمار را نصف نشان میدهد!
    راستی خود بیان بهتون ۳گیگ فضای ذخیره سازی بدو ثبت نام داده که میتونین حتی اضافه کنین
    بنظرم بهتره ویدئوها رو توی همین صندوقش ذخیره کنین
    دانشنامه دفاعی:
    مشکل اینجاست که بیان برای تعداد فایل‌ها محدودیت گذاشته وگرنه مشکلی نداشتیم. الان رفتم از یک سایت معتبر خارجی اکانت گرفتم. سایت‌های داخلی را که می‌دانید. الان شما یک تصویر بارگزاری کنید. من نوعی مرض داشته باشم روی لینک مصادیق مجرمانه‌اش کلیک کنم اصلن نگاه نمی‌کنند و بررسی هم نمی‌شود. ظرف چند ساعت تصویر را فایل را حذف می‌کنند!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی