دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

فراماسونری در حقیقت شبکه ای از افراد نخبه و کاریزماتیک جامعه است.فراماسونری درجات متعددی دارد درجات 1 تا 3 باید پیروی یکی از ادیان آسمانی (اسلام،یهودیت،مسیحیت) باشندو بعد از مرحله ی 3 است که با فضای کابالائی و جن و جادوگری کم کم آشنا می شوند.

فراماسونری در طول تاریخ با تمام وجود، از همه ی قدرت و  امکانات  موجود  برای رسیدن به مقاصد شوم خود بهره برده است. بعد از نابودی حکومت مصر باستان، این عقیده شیطانی به شکلی مخفی و رمزآلود ولی فعالی و پویا، در طی  اعصار و قرون در بین جوامع خزیده است.
فراماسونری از 33 درجه تشکیل شده است در فراماسونری عرب ها 99 درجه وجود دارد.هر در جه نام خاص خود را دارد.مثلا فراماسون درجه ی یک "شاگرد تازه وارد" نام دارد.شما می توانید کتاب اسامی درجات در فراماسونری رااینجا ببینید.


تصویری از ایسیس زیر چشم هروس
(مثلث رو به بالا که کابالیست‌ها آن را شمشیر می‌نامند در نیم‌تنه پایان ایسیس مشخص است)
این تصویر را به یاد داشته باشید و به پرنده‌های کوچکی که دور ایسیس هستند دقت کنید. در آینده راجع به این موضوع بحث زیادی خواهیم داشت.
ریشه‌ی فراماسونری

زمانی که شوالیه ی های معبد معروف به شهسواران که مسیحی (مسیحیت ساخته شده توسط یهود) بودند وارد معبد سلیمان شدند با تعدادی از خاخام های یهود آشنا شدند؛ بعد از اشنایی شوالیه ها متوجه شدند که این خاخام ها یهودی نیستند و در حقیقت از کابالا پیروی می کنند. از موقع به بعد این شوالیه ها  با خاخام های کابالائیست فراماسونری را ایجاد کردند.


این نماد را هم به عنوان سمبل شهوت به یاد داشته باشید
دقت کنید که در ماهواره و گروه‌های حامی زد (در واقع ضد زن) چقدر از این سمبل استفاده میشود

نمادهای فراماسونری

قبل از معرفی نماد ها این را بدانید که "فراماسون ها به شدت نماد گرا هستند" و معمولا وارون نمادهای مقدس نماد های شیطانی هستند.


به گفته ی خود فراماسون ها قوی ترین نماد آن ها  ستاره ی شش پر است.دقت کنید که این ستاره به هیچ وجه ستاره ی حضرت داوود نیست و علامت یهودیان هم شمعدان هفت پایه است نه ستاره ی شش پر.جالب است بدانید کلمه ی Hex که در انگلیسی به معنای سحر و جادو کردن است از کلمه ی Hexagram به معنای ستاره ی شش پر گرفته شده است. ستاره ی پنج پر نیز از نماد فراماسون هاست.

گونیا و پرگار از نماد های اصلی فراماسون هاست و معمولا در میدان های بعضی شهر ها یا به صورت مرموز روی اکثر تیشرت ها داخل بازار کار شده است.همان طور که در عکس می بینید حرف G در آن به کار رفته که از نماد های فراماسونری است.

تک چشم  و هرم از جمله نماد های مشهور فراماسون هاست که در روی دلار هم دیده می شود. این دو گاه با هم و گاه جدا از هم نشان داده می شوند.معمولا هنرمندان عضو در این شبکه به وفور از تک چشم استفاده می کنند.

آبلیسک نماد آلت تناسلی شیطان است که از یک باریکه ی نور الگو گرفته شده است.داستان آبلیسک هم این است که خدای خورشید (را-RA) چهار فرزند داشته، دو دختر به نام های ایسیس و نفتیس و دو پسر به نام های اوسیریس و ست.ایسیس و اوسیریس که خواهر و برادر بودند باهم و نفتیس و ست هم با هم ازدواج می کنند.



نماد دیگری از ایسیس

خدای خورشید اوسیریس را برای پادشاهی انتخاب می کند ولی ست به او حساد می کند و او را به 14 تکه تقسیم می کند و آن را در چهارده نقطه ی دنیا قرار می دهد و ایسیس هم به دنبال این چهارده تکه می رود اما فقط 13 تکه آن را پیدا می کند و تنها تکه ای که پیدا نکرد همان آلت تناسلی است بود.جالب این است که ایسیس با وجود نبود آلت تناسلی اوسیریس از او حامله شد.


به جهت نگاه کردن دقت کنید (خلاف نمادها) در مورد فروهر هم اتفاق افتاده
باید پیش زمینه برای مباحث بعد را از همینجا داشته باشیم

در آیین رمی جمرات هم ما مسلمانان به آبلیسک سنگ می زنیم اما متاسفانه چندی است که آل سعود برای این که به خود این آبلیسک آسیب نرسد دور آن دیوار کشیده است.

کف شطرنجی و دو ستون جلوی معبد سلیمان از نماد های معروف است که معمولا در سالن های همایش فراماسون ها از آن استفاده می شود.از کف شطرنجی برای احضار روح وجن استفاده می شود و به همین خاطر است که نگاه کردن به صفحه ی شطرنجی در اسلام حرام است.

صلیب وارونه هم از نماد های شیطانی است که معمولا توسط هنرمندان به صورت گسترده به کار برده می شود.به صلیب وارونه ی پشت سر لیدی گاگا خواننده معروف ماسون ها دقت کنید.

سایر نماد ها- اعداد 11 برای روز و 9 برای ماه (مانند 11 سپتامبر) 13 ، 33 و 666 از اعداد نمادین و مورد علاقه ی فراماسون ها هستند.حیوان هایی چون خرگوش،موش و مار از حیوان هایئ مورد علاقه ی آن هاست.از حروف مورد علاقه هم می توان از حرف G یاد کرد.

اهداف فراماسون ها

اهداف فراماسون ها تحت عنوان پروتوکل 24 گانه یهود در دسترس است که می توانید آن را در پایان مطلب دانلود کنید و بخوانید.

هدف اصلی فراماسون ها برقراری نظم نوین جهانی یعنی دنیای سکولار و بی دین است و برای برقراری این هدف و سلطه بر جهان  فراماسون ها با ترویج رفتار هایی چون رباخواری، سقط جنین، همجنسگرایی و تولید نسل حرام زاده برای این کار فضاسازی می کنند.

از این نظر فراماسون ها با ایران شباهت دارند ما نیز برای ظهور مهدی موعود (عج) اقدام به ترویج کار های خوب می کنیم.یادمان نرود ما یکی از تنها کشور هایی هستیم که جلوی این مسئله ایستاده ایم و یکی از اهداف آن هم نابودی ماست.
دومین هدف فراماسون ها تخریب مسجد الاقصی و ساختن معبد سلیمان روی بقایای آن است تا اورشلیم را به عنوان پایتخت دنیا معرفی کند و آن زمان است که با تحمیل دین و عرفان خود "کابالا" بر دیگران نظم نوین جهانی را اعلام کنند.
هدف آخر هم ظهور دجال و نعوذ با... انتقام گرفتن از خدا.

بنده این مطلب را مدت‌ها پیش ذخیره کرده بودم. نمیدانم نویسنده‌اش که بود. برای سلامتی خودش و خانواده‌اش صلوات ختم بفرمایید.
بنده  ویرایش کرده و مطالب و تصاویری مهم را نیز افزودم. واقعن هم دلیلی نداشت وقتی که یک‌نفر زحمت کشیده و چنین مطلب خوبی را آماده کرده است بنده دوباره بنشینم و موازی کاری کنم.

نظرات (۶)

سلام استفاده کردم تشکر...
دانشنامه دفاعی:
سلام

خواهش میکنم

خوشحالم که مورد پسند قرار گرفته است
  • یاور گلدوز مطلق
  • دوستان وقتی لج میکنید و لایک نمیزنید خستگی به تن گروه نویسندگان دانشنامه می‌ماند.
    این که کار سختی نیست!
  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام
    دانشنامه دفاعی را افسرده تر نکنید
    وقتی لایک نمی کنید و خستگی روی دوش نویسندگان دانشنامه دفاعی را دوچندان می کنید ما را دلشکسته می کنید

    اینکه می‌نویسین و دانش ما رو زیادمی‌کنین خودش کلی ثواب داره
    حالا لایک‌ش نمی‌تونه ارزشش رو به قیاس و میزان بکشونه
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
    شما لطف دارید
    بنده میخواهم بدانم که آیا مطلبی مورد پسند هست یا نه.
    خب، چطور باید متوجه بشوم؟
    سلام
    جالب بود.

    لایک
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون
    شما به لایک مردم احتیاجی ندارید که. همینطوریش هر چی می نویسین خودش گویای سواد و دانش شماست. 

    این همه دانش رو از کلاسهای خاصی یاد گرفته اید؟ 

    شما می تونین به جوونا راهنمایی کنید که چه رشته ای بخونن که از این مطالب یاد بگیرن بنویسن.

    سلامت و پیروز باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی