دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

ای کاش امروز بانگ برآورد:

الا یا اهل العالم..انا بقیه الله الاعظم..انا صمصام المنتقم.....انا المهدی...

ای کاش خبرش بیاید.

ای کاش همین جمعه خبرش در سراسر دنیا پخش شود.

ای کاش آقاجان.

مثل هر هفته، این جمعه هم چشم انتظارت هستم.

مولای من، یک دنیا حرف در دلم دارم.

یارب الحسن بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهور الحجة

پی‌نوشت: من دلم سخت گرفته است از این
میهمان خانه ی مهمان کش روزش تاریک
که به جان هم نشناخته انداخته است:
چند تن خواب آلود
چند تن نا هموار
چند تن نا هشیار


  • موافقین ۷
  • ۱۰۶۶ بار مطالعه شده است

صمصمام

ظهور امام زمان (عج)

یا مهدی

نظرات (۴)

  • AliYavar Daneshnameh
  • ای کاش
  • طبقه پایین
  • یارب الحسن بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهور الحجة
    الهی آمین
    چند تن خواب آلود
    چند تن نا هموار
    چند تن نا هشیار
    مسئله این است.
    ما خواب الودیم.ما ناهمواریم.ماگیج و منگیم
    با این اوضاع آقا بیاد چیکار؟
    آقا نیا
    آقا نیا
    ...
    دانشنامه دفاعی:
    مولایمان میاید.
    بیش از هزار سال انتظارش را کشیدیم.
    انشاءالله ظهور مبارک ایشان را به چشم سر خواهیم دید.
    انشاءالله که چشمانمان را فرش راه ایشان و همراهانشان خواهیم کرد.
    اشناءالله فرصت همرکابی با مالک‌ها و تمارها نصیبمان میشود.
    مولای من.. بیا
    آقای من بیا..
    سیلی هوشیاری را با دست مبارک حضورت بر گوش خواب‌آلودگان بزن.
    آقا جان به حرمت به عشق، به زلالی اشک منتظر قسم بیا
    ظاهرا خیلیها دوست دارن کشته شدن اخرین معصوم رو با چشم خودشون ببینن.
    واقعا فکر کردین خدا بقیه الله الاعظم رو فدای اقاجان اقاجان ما میکنه.
    خدایا به شیعه از قدرت خودت اونقدر عطا کن که آقامون با خیال راحت بینشون ظاهر بشه(هنوز آقا در بین ما احساس امنیت نمیکنه) و جهان رو بهمراهشون پر از عدل و داد کنه
    عزیز برادر ما غافلیم.بهاییان و جهود کثیف چنان برای جلوگیری از ظهور آقا کار میکنن که ما در خواب هم نمیتونیم اینجوری کار کنیم.
    میدونی چرا؟
    اونا حزب شیطانند و شیطان میدونه که با ظهور آقا مهلتش تموم میشه.پس با تمام وجود ازشون کار میکشه.
    اونوقت ما چیکار میکنیم.(...)گشادمون رو ور میداریم میریم مسجد محله مون.زیر باد کولر ناله ی آقا بیا سر میدیم
     
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    سلمان جان واقعن نمیدانم به شما چه بگویم
    از خصوصیات یک شیعه این است که شوق دیدار امام وقت خود را در دل داشته باشد.
    همانطور که وظیفه دارد با تمام وجودش از امام خود محافظت کند.
    شیعه اینطوری با برادران مسلمانش حرف نمیزند.
    تهمت نمیزند.
    از الفاظ رکیک استفاده نمیکند.
    مولایم که بیاید خودش منتظران واقعی و دکانداران و آنهایی که فقط شعار میدهند را مشخص میکند.
    من قبلن جواب تمام اینها را در مقالات دانشنامه دفاعی داده‌ام.
    یک چیزی را فراموش نکنید آقا سلمان، اگر حتا از برادر مسلمان خود انتقاد دارید سخن خود را با سلام شروع کنید تا کدورت به وجود نیاید.
    این سخنتان (هنوز آقا در بین ما احساس امنیت نمیکنه) کفر و ناصواب بود. بروید توبه کنید برادر. امام عصر (عج) در میان ما حضور دارند و همه ما ایشان را از نزدیک دیده‌ایم. اینکه یک امت را به بی غیرتی متهم کنید خیلی گناه بزرگی است. این همان امت شیعه است که دارد در عراق و سوریه خون میدهد.
    یک چیز دیگر آقا سلمان؛ من نوعی که آرزوی آمدن آقا را دارم در عمرم دو روز بیشتر کولر گازی ندیده‌ام و اصلن به این چیزها فکر نمیکنم.
    من نوعی که میگویم آقا بیا، از وضعیت ماتحت خودم اطمینان دارم. حالا تقصیر من نیست که بقیه به خودشان شک دارند.
    من نوعی برای مولایم، جانم، قلبم، همه وجودم، خانواده‌ام، هر چه که خدا به بنده ازرانی داشته است را میدهم.
    پس من نوعی، حق دارم که بگویم آقا بیا.. میبینم که در دنیا چه خبر است.. آقاست که حکم جهاد میدهد. آنوقت است که وقتی میخواهی برای دفاع به سوریه بروی کسی سنگ جلوی پایت نمی‌اندازد.
    این هم خیلی مهم است: برای ظهور امام زمان مهدی (عج) دعا کنید.
    یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی