دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

جوزف دانفورد که در تاریخ 5 ماه مه از سوی باراک اوباما نامزد ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا شده بود، در نشستی که به منظور تایید صلاحیت وی برای این سمت برگزار شد به صراحت روسیه را بزرگترین دشمن آمریکا خطاب کرد و گفت: اگر قرار باشد کشوری را به عنوان یک خطر حیاتی برای آمریکا معرفی کنم آن کشور روسیه است.

دانفورد قبل از تصدی مقام فرماندهی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در فاصله سال های 2013 و 2014 فرماندهی نیروهای مسلح این کشور در افغانستان را به عهده داشت.

دشمن روسها رییس ستاد مشترک آمریکا شد+عکس

کمیته تسلیحات سنای آمریکا روز چهارشنبه دانفورد را به عنوان نوزدهمین رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به جانشینی مارتین دمپسی برگزید.

اوباما در روز 5 ماه مه ضمن اعلام نامزدی دانفورد برای تصدی این مقام او را یکی از تحسین برانگیز ترین مقامات ارتش این کشور خواند که خواهد توانست رهنمود های ارزنده ای را در رابطه با تصمیم گیری های نظامی در اختیار رییس جمهور بگذارد.

دانفورد در یکی از نشست های شنود سنای آمریکا در ماه مارس امسال به طور تلویحی تنها راه شکست نیروهای تروریستی داعش را اعزام نیروهای بیشتر آمریکایی عنوان کرده و حضور نظامی این کشور در عراق را ضروری دانسته بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی