دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

برخی از مجموعه تصاویر دلخراش هستند و در ادامه مطلب قرار گرفتند

رسانه‌های یمنی از به هلاکت رسیدن «جلال بلعیدی المرقشی» یکی از مهمترین سرکردگان القاعده در یمن خبر دادند.

بنا بر خبری که صبح امروز رسانه‌های یمنی منتشر کرده‌اند جلال بلعیدی سه روز پیش در درگیری‌های جاری در شهر «لودر» استان ابین یمن کشته شده است.

بر اساس این گزارش، این سرکرده بارز القاعده در یمن در درگیری‌های میان ارتش و انصارالله با طرفداران «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن که از طرف تروریست‌های القاعده پشتیبانی می‌شوند، کشته شد.

«صلاح العزی» یکی از رهبران جنبش انصارالله پیش تر در صفحه فیسبوک خود، خبر هلاکت یکی از فرماندهان بارز القاعده بدون ذکر نام وی، در درگیری‌های شهر لودر را منتشر کرده بود.

بلعیدی، متهم اصلی حادثه سر بریدن شماری از سربازان ارتش یمن در استان حضرموت یمن واقع در جنوب این کشور است. در این رخداد، چند ماه پیش تروریست‌های القاعده تعدادی از سربازان را در مسیر صنعاء از اتوبوس پیاده کرده و همه آنها را سربریده بود.

بنا به این گزارش، بلعیدی حدود دو ماه پیش با ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در عراق بیعت و حدود یک ماه پیش نخستین پادگان آموزشی داعش را در بیابان های حضرموت راه اندازی کرده بود.


برگرفته از: ابنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی