دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا درباره برخی اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تأسیسات اتمی کشورمان، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که همچنان اراده‌ای ملی در دشمنی با رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد؛ به همین خاطر چنانچه آنها بخواهند چنین کار حماقت‌آمیزی را مرتکب شوند، عکس‌العمل شدیدی را از جانب نیروهای مسلح کشورمان دریافت می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا از چنان قدرت بزرگی برخوردار است که می‌بینیم کشورهای موسوم به 1+5 در مذاکرات هسته‌ای مقابل ایران دور یک میز می‌نشینند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ولایت فقیه و امت اسلامی کشورمان از مواضع بر حق کشورمان دفاع می‌کنند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: بنابر این تا زمانی که این نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: توانمندی ایران در حدی است که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر بخواهند کوچکترین خطایی انجام دهند، از تل‌آویو چیزی باقی نخواهد ماند.

منبع: دفاع پرس

  • موافقین ۴
  • ۶۷۲ بار مطالعه شده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی