دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

همانطور که در چند پست پایین تر توضیح داده شد،تانک بیاثلون یک مسابقه از جنس تانکی هست که در سال 2013 توسط روسیه برگذار می شود،مسابقه ای سرشار از هیجان و با جذابیت بالا.

احتمالا شما هم مجذوب این مسابقه هستید و شاید هم دوست داشته باشید که یک تجربه از این مسابقه داشته باشید،پس چه جای انتظار است تانک بیاثلون را به گوشی خود و در دستان خود احساس کنید.

بازی تانک بیاثلون یک بازی جذاب و عالی از این مسابقه هست و شما در اینجا کنترل یک تانک تی-72 را خواهید داشت گرچه که به جذابیت و هیجان بیاثلون واقعی نمیرسد اما یک تجربه مجازی عالی خاوهد بود.

بازی با کنترل بسیار عالی طراحی شده است که از طریق دست هایتان می توانید آن را تحت کنترل داشته باشید. دو آیکون در قسمت سمت چپ و راست صفحه گوشی قرار دارد که کنترلگر اصلی تانک ها نیز همین دو آیکون می باشد. یکی از این آیکون ها برای کنترل جهت و سرعت حرکت تانک بوده و آیکون دیگری برای کنترل جهت و زاویه دوربین و همچنین پرتاب توپ تانک می باشد. به صورت کلی کنترلگر بازی بسیار روان و عالی طراحی شده است که در آن شما می توانید به سادگی تمام جنبه های بازی را مدیریت کنید.

http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2015/01/Tank-Biathlon-4.jpg

http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2015/01/Tank-Biathlon-2.jpg

محیط بسیار جذاب سبب شده است تا Tank Biathlon به یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید تبدیل شود که در آن شاهد گرافیکی خیره کننده و بسیار عالی خواهید بود. محیط بازی کاملا مشابه با محیط یک جنگ واقعی طراحی شده است و همین موضوع هیجان بازی را دوچندان می کند.


ابتدا پردازنده گرافیکی گوشی خود را پیدا کنید و سپس بر اساس پردزنده گوشی اندروید خود فایل نصبی و دیتای فایل را دانلود کنید.

منبع:http://www.apktops.ir

  • موافقین ۴
  • ۲۹۹۷ بار مطالعه شده است

تانک بیاثلون

نظرات (۲)

تبلت من sd نمی خوره می تونم نسب کنم؟
دانشنامه دفاعی:
اگر فضای کافی داشته باشید و نسخه اندرویدتان همخوانی داشته باشد به طور حتم می‌توانید بازی کنید.
  • علی اکبر بهرامی
  • چند مگه

    دانشنامه دفاعی:
    ظاهرن رایگان است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی