دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

از همه دوستان عذرخواهی میکنم

مطمئن باشید دوستمان آقای صمیمی فقط و فقط

محض مزاح این تصویر را گذاشته بودند

خود من هم با دیدنش خنده‌ام گرفته بود.

خدای ناکرده، به هیچ وجه، به هیچ وجه قصد بدی نداشتند.

متاسفانه الان به ایشان دسترسی ندارم. اما ایشان را می‌شناسم

و مطمئنم که فقط و فقط قصدشان شوخی بوده.

شما را به خدا به دل نگیرید.

با این حال بنده به سهم خودم و همچنین از طرف ایشان

از همه مخاطبان محترم و عزیز دانشنامه دفاعی عذرخواهی می‌کنم.

حلال کنید

http://img1.tebyan.net/Big/1392/05/6118792153171452441071451582317621721035138.jpg

  • موافقین ۵
  • ۴۹۸ بار مطالعه شده است

نظرات (۶)

  • دانشنامه دفاعی
  • عجب دل پر دردی دارد این طفل معصوم!

    آقا ببین آدرس وبلاگش را کی دارد لینکش کنیم.

    دی
  • دانشنامه دفاعی
  • راستی علی آن عکسی که می‌گفتید همین بود؟
    من فکرم رفت پیش این بچه

    خیلی عصبانی و ناراحت است.
    بله عکسی که گفته بودم همین بود ، والا این عکس رو در خاطرم نیست که از کجا سیو کردم انگاری که از اسمون اومده توی هاردم فقط دو سه روز پیش اتفاقی چشمم بهش خورد
    چشم و حتما
    یه ضربه فنی مَشت کنید که دیگه نتونه بلند بشه
  • دانشنامه دفاعی
  • خدا کند دوستان این شوخی ما را جدی نگیرند.
    اصلن این حرفها مهم نیست.
    موضوع این پست را می‌گویم.
  • مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
  • سلام به همگی والا من که تاحالا همش خوبی دیدم اینجا انشا..همین جور ادامه پیداکنه
    دانشنامه دفاعی:
    سلام برادر
    قربان شما بروم
    ما هم از شما فقط آقایی و محبت دیده‌ایم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی