دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

۲۰۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

رونمایی از پرچم جدید دواعش


دریافت
مدت زمان: 49 ثانیه

پانزده کتاب از سرگذشت پانزده شهید

دانلود به صورت پی‌دی‌اف

یک مامور سابق سازمان امنیت داعش برای نخستین بار به عنوان "شاهد" در دادگاهی در آلمان از جنایات آن گروه تروریستی پرده برمی‌دارد. او هشت ماه در سوریه در "واحد ویژه‌" سازمان امنیت داعشی‌ها خدمت کرده است.

1437369170192_fc5d5da8-bd78-49f0-bda2-7f5435fdc2f5_16x9_600x338.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیلز د. یک جوان 25 ساله‌ آلمانی است که پس از 13 ماه "خدمت" در داعش به آلمان بازگشته. او از رویدادهای پشت پرده‌ شکنجه‌گاه‌های آن گروه تروریستی خبر می‌دهد.

بنا بر گزارش گروه تحقیق رسانه‌های آلمانی "زوددویچه تسایتونگ، رادیوی غرب آلمان و تلویزیون شمال آلمان"، نیلز د. افراطی اهل آلمان در ماه اکتبر ۲۰۱۳ برای پیوستن به تروریست‌های داعش به سوریه سفر کرده و در ماه ژانویه‌ 2015، پس از بازگشت از این کشور در آلمان دستگیر شده است.

گروه تحقیق رسانه‌های آلمان به نقل از دادستان کل این کشور گزارش می‌دهد که ماموران امنیتی آلمان، پس از چند ماه شنود مکالمات تلفنی این افراطگرا به فعالیت‌های او در سوریه پی‌ بردند. نیلز د. در یکی از این گفت‌وگوها تاکید کرده بود که "مستقیما برای ابوبکر بغدادی" کار می‌کرده است.

تانک‌های قدرتمند جهان در یک نگاه+تصاویر

تانک "لئوپارد" 

در صدر جدول تانک های مبارزه ای جهان تانک" لئوپارد مدل72" آلمان قرار می گیرد.این تانک به عنوان نسل آینده تانک های مبارزه ای توسط شرکت "کراس مافی وگمن" در سال 2010ساخته شد. این تانک نسخه جدید و به روز شده تانک های اصلی مبارزه ای "لئوپارد2" است که با درخواست ارتش آلمان (بوندس ور) و به منظور مبارزه در مناطق شهری،مسکونی ساخته شده است و در عین حال قابلیت های تانک های مبارزه ای قدیمی را نیز دارد.

تانک‌های قدرتمند جهان در یک نگاه

یک منبع ارشد نیروهای بسیج مردمی عراق تاکید کرد: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی این کشور یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفته‌اند.

این منبع آگاه توضیح داد: این افسر صهیونیست دارای درجه «سرهنگی» ارتش این رژیم است و در عملیات‌ تروریستی گروه تکفیری «داعش» در عراق مشارکت داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

فراماسونها ۱۳ راز مخفی دارند که در زمان عضویت در لژ ها در گوش انها به ارامی گفته میشود اما بنده بدون هیچ ملاحظه ای به بازگویی انها میپردازم راز هفتم ماسونها جن آبی هست یا همانBlue jin هست خدمت دوستانی که میگویند فراماسونری ربطی به شیطان پرستی ندارد از این بعد اسرار را بدون ملاحظه بازگو میکنم اما ۱۵ نکته…

روز گذشته برخی از رسانه های سعودی از امضای توافقنامه نظامی میان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش قطر خبر دادند.