دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
استفاده از وسائل آرایشی به عنوان اسلحه
(به جوف لوله دقت کنید)
تروریست‌ها همواره از پیچیده‌ترین ابزار برای ترور شخصیت‌های نظامی، سیاسی و مخالفان خود استفاده می‌کنند. در این تصاویر و کلیپ‌ها با برخی از این ابزار آشنا می‌شویم.
این عقاب را صهیونیست‌ها تربیت کرده بودند که از محور مقاومت جاسوسی کند
(فقط مشکل اینجا بود که عقاب لانه خرگوش‌ها را ترجیح می‌داد)

بدون شرح

خودکار (سرنگ) حاوی سیانورد پتاسیوم
  • موافقین ۴
  • ۸۹۷ بار مطالعه شده است

ابزار ترور

ترور

تروریست

نظرات (۱۲)

  • دانشنامه دفاعی
  • یعنی من یکی عاشق این کله شقی و لجبازی شما هستم.
    چندین بار خواهش کردیم مطالب را لایک بزنید.
    خرجش فقط یک کلیک است...
    به قول این رفیقمان سید محمد، این لجبازی‌تان تو حلقم!

    اگر می‌گفتیم دیسلایک بزنید الان پای هر مطلب 100 تا دیسلایک خورده بود.
    بد جور دوستتان دارم. حالا دیسلایک بزنید.
  • دانشنامه دفاعی
  • سبحان الله!!!
    نکند با بنده بودید

  • دانشنامه دفاعی
  • نه علی آقا!
    شما چرا به خودت می‌گیری!؟
    آقا این لحنتون بد جوری تاثیر گذاشت حداقل اشاره می کردیدی جمع می بستید تا سوء تفاهم نشود
  • دانشنامه دفاعی
  • آقا شما کامنت را دوباره بخوانید
    این روزها خیلی حساس شدید!
    همه چیز را به خودتان میگیرید!
    من با مخاطبانمان یک شوخی کردم.
    آنها هم واکنش معکوس نشان دادند.
    آها مفهوم شد
    ببخشید
  • دانشنامه دفاعی
  • پس حالا شما هم دیسلایک بزنید!
    دی
    زدم

    دنبال یه تصویرم اگه پیدایش کردم می گذارم  باشد لایک ها افزوده شود
  • دانشنامه دفاعی
  • فکر کنم از این به بعد باید از مخاطبانم بخواهیم دیسلایک بزنند.
    اینطوری بهتر جواب می‌دهد.
    اینو موافق حتما جواب می دهد

    دانشنامه دفاعی:
    تا اینجا که من را متعجب کردند!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی