دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

درخواست فعالان آمریکایی برای حمایت کنگره از جنبش تحریم اسرائیل
درخواست فعالان آمریکایی برای حمایت کنگره از جنبش تحریم اسرائیل
گروه‌های مردم‌نهاد آمریکایی با راه‌اندازی کمپینی خواستار حمایت کنگره از جنبش تحریم اسرائیل(BDS) شده و آن را یکی از راه‌های مسالمت‌آمیز برای مقابله با شهرک‌سازی‌های غیرقانونی اسرائیل و جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین دانستند.
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، گروه‌های مردم‌نهاد آمریکایی از جمله "کمپین آمریکا برای پایان اشغالگری اسرائیل"، "مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین"، " صدای یهود برای صلح" و "کد‌پینک" کمپینی را در حمایت از جنبش تحریم اسرائیل(BDS) راه‌اندازی کردند.

فعالان آمریکایی با انتقاد از برگزاری جلسه تصمیم‌گیری کنگره درباره چگونگی برخورد با جنبش تحریم اسرائیل(BDS) بدون حضور نماینده‌ای از این جنبش، از مجلس نمایندگان آمریکا خواستند تا دومین جلسه را عادلانه و با حضور هر دو طرف از مخالفان و موافقان برگزار کنند.

گروه‌های مردم‌نهاد آمریکایی از حامیان فلسطین در سراسر کشورشان خواستند تا با امضای درخواستی از کنگره بخواهند که برای جلوگیری از گسترش شهرک‌سازی‌های غیرقانونی اسرائیل و توقف جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان از جنبش تحریم اسرائیل حمایت کنند.

گفتنی است ماه گذشته کنگره نخستین جلسه درباره چگونگی برخورد با جنبش تحریم اسرائیل در آمریکا را با حضور نماینده‌ای از شرکت اسرائیلی "سودا استریم" در حالی برگزار کرد که هیچ نماینده‌ای از حامیان این جنبش در این جلسه حضور نداشت.

کمپین آمریکا برای پایان اشغالگری اسرائیل

توی آمریکا هم آدم پیدا میشود اما خب، حق دارید نسبتش به بقیه دنیا خیلی خیلی خیلی کمتر است. کلن ملت مشکل داری هستند. اما خب، قبول دارم که وجدان بیدار در میان اندکی از ایشان وجود دارد. البته آنقدر کم است که بشود خیلی راحت فریاد بزنی مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا که خیرش هم شر است
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
  • موافقین ۵
  • ۹۶۳ بار مطالعه شده است

آمریکا

صهیونیسم

نظرات (۳)

سلام
البته همه انسان ها دارای فطرت هستند
و این دولت آمریکا است که یک سری سیاست هایی را دنبال می کنه که خلاف انسانیت است و البته ملت خودش را هم گرفتار کرده و این ناشی از ذات تمدن غرب است که در اونجا ظهور پیدا کرده، با تبلیغات مردم را در یک حیطه بسته که خودشون می پسندند به نام آزادی نگه داشتن...
راستی واژه صلح با ایران که روی لباس یکیشون هست جالبه...
دانشنامه دفاعی:
بله برای من هم جالب بود
از نظر ما ملت آمریکا از نظر فکر و ایدولوژیک به گروگان گرفته شده‌اند. ملتی که کار میکند تا دشمنان مسیحیت راستین را ثروتمند کند؛ تلاش میکند که بیشتر و بیشتر در فساد فرو برود.
اینها واقعن ملت عجیبی هستند.
  • محمد محمدیان
  • ذات این گروه از مردم را باید ستود
    که در عمق خانه ی دوم  اسراییل چنین حرفهایی میزنند
    دانشنامه دفاعی:
    سلام آقای محمدیان
    اگر نیک بنگریم.
    به نامه چند ماه پیش امام خامنه‌ای میرسیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی