دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

کلیپ شماره1:این کلیپ مربوط به M982 EXCALIBUR می باشد.اکسکالیبور(=شمشیر آرتور،پادشاه افسانه ای شیطان پیر انگلیس)یک نوعی از مهمات توپخانه ای با کالیبر 155 میلیمتری و به صورت هدایت شونده با ماهواره است.

این سلاح توپخانه ای با برد تقریبی 23 کیلومتر،محصول مشترک BAE Systems و کمپانی Raytheon میباشد.در زیر،یک کلیپ از قدرت تخریبی انفجار این نوع مهمات را مشاهده خواهید کرد.این کلیپ به افرادی که عاشق انفجار هستند توصیه می شود.

دانلود کلیپ: 

کلیپ شماره2:در این کلیپ،چینی هایی را میبینید که به صورت بسیار منظم و دقیق،دارند رژه میروند.این کلیپ بسیار زیباست.پیشنهاد می شود این کلیپ حیرت انگیز را دانلود نمایید.

دانلود کلیپ

پارت 1:

پارت 2:

پارت 3:

پارت 4:

کلیپ شماره 3: ((یکی از خطرناکترین،مهلک ترین،کشنده ترین و دقیق ترین موشکهای بالستیک تاکتیکی جهان)).این جمله ای است که احتمالا پس از شنیدن نام موشک اسکندر به یاد می آوریم.این موشک دارای انواع مختلفی مانند E و M و ... میباشد که همگی برای وظیفه مخصوصی ساخته شده اند.کلیپی که در ادامه می آید،تست موشک Iskander-M بوده که برد تقریبی 500کیلومتر و دقت 5-7متر را دارا می باشد.

طبق گفته وزارت دفاع روسیه،در جریان تست این موشک،مانوردهی های متنوع و پرتحرکی انجام شده و تجهیزات جنگ الکترونیکی،این موشک را ندیدند و این موشک با موفقیت به هدف اصابت کرد.

دانلود کلیپ:

*اگر این مطلب برایتان مفید بود دو عدد صلوات بفرستید.

  • موافقین ۴
  • ۱۲۸۵ بار مطالعه شده است

نظرات (۱)

با سلام و تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی