دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

سردار علی فدوی ظهر امروز در حاشیه دوازدهمین همایش دکترین مهدویت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حضور آمریکا در منطقه خود به خود موجب شرارت و ناامنی است، اظهار کرد: هر چقدر حضور آمریکا در منطقه بیشتر شده ناامنی هم بیشتر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هر جایی که پاسداری از انقلاب اسلامی ضرورت داشته باشد حضور پیدا می‌کنیم، افزود: هر حرکتی که برای روال حق باشد حرکتی بر مبنای رضایت حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دستگیری تعدادی از نیروهای دریایی آمریکا در خلیج فارس، گفت: آمریکایی‌ها حتی نزدیک آب‌های سرزمینی ایران نمی‌آیند و همان زمانی هم که این اتفاق افتاد به سرعت نیروهای آمریکایی دستگیر شدند و این کار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

  • موافقین ۷
  • ۲۰۴۰ بار مطالعه شده است

نظرات (۳)

با سلام دوست عزیز یه سوال:دوست داری قدمی برای امام زمانت برداری؟این کار زحمت آنچنانی نداره ولی داری قدم خیلی بزرگی رو در راه آقا امام زمان انجام می دی . با شرکت در کمپین #من_منتظرم سایت,وبلاگ,کانال و صفحه اینستاگرام خود را تبلیع کنید و هم فضای کشور را به سمت مهدویت و انتظار پیش ببریم

اجرت با امام زمان (عج)

اطلاعات بیشتر و دریافت لوگو در آدرس زیر:

http://www.welayatnet.com/fa/news/91496#comment-126489

  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود
    ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب بود
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی