دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

بسم الله الرحمن الرحیم

((دکتر سلام)) مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی دانشجویان خبرگزاری دانشجو (به نشانی SNN.ir )بهره می برد.

این کلیپ هر هفته در روز های یکشنبه توسط سایت خبرگزاری دانشجو عرضه می گردد. مجموعه دکتر سلام که کار خود را پیش از انتخابات شروع کرده هم اکنون از مخاطبین و طرفداران زیادی بهره می برد،این طرفداران مایلند وقایع سیاسی روز را از زبان طنز کلیپ محبوب خود، دکتر سلام بشنوند.

دکتر سلام حقایق سیاسی روز را با زبانی طنز و عامیانه بیان می کند که همین مساله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است. این مجموعه سعی می کند با استفاده از هنر طنز پردازی و هم چنین کلیپ ها و صحنه های گلچین شده از میان فیلم های متنوع بر زیبایی و طنز گونه بودن مجموعه خود بپردازد.جای دارد به نوبه خودمان به مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه به دلیل بازخورد موفق این مجموعه تبریک گفت که حتی بعضی از مجموعه های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

نمونه هایی از کاریکاتورهای دکتر سلام برای سیاسیون و مقامات:

1-

2-

3-

4-


ما برای شما قسمت 126 دکتر سلام را آماده دانلود کرده ایم.این قسمت را که بسیار جالب نیز هست،با سه کیفیت مختلف می توانید دانلود کنید.دانشنامه دفاعی شدیدا به شما پیشنهاد می کند که این مجموعه شاهکار را از دست ندهید.اگر این قسمت را دیدید و خوشتان آمد،میتوانید قسمتهای دیگر این مجموعه را از این آدرس و با سه کیفیت متفاوت دانلود کنید.

دانلود قسمت 126 دکتر سلام:

کیفیت پایین با حجم 42مگابایت : 

کیفیت متوسط با حجم 88مگابایت : 

کیفیت بالا با حجم 172مگابایت : 

  • موافقین ۲
  • ۱۰۱۰ بار مطالعه شده است

نظرات (۱)

  • محمد آذرکار
  • ممنون از وبلاگ زیبا و مفیدتون، خدا قوت.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی