دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

یکی از آنها "راتق" نام دارد که ضدگلوله است و دارای دکل دوربین و به نظر می‌رسد که برای سد کردن معابر از آن استفاده خواهد شد؛و همچنین می تواند به عنوان مرکز فرماندهی عمل کند. اتوبوسی که به این شکل مجهز شده‌است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید









 


"فاتق" هم به عنوان خودروی مقابله با اغتشاش معرفی شده که مقاوم در برابر آتش و ضد انفجار است و همچنین گنجایش ۱۰ نفر را دارد.




از ماشین‌های آب‌پاش ضد شورش هم که یک ابزار رایج پلیس در دنیا برای مقابله با اغتشاشات شهری است، رونمایی شد. یکی از انواع این ماشین‌ها "آب‌پاش نیمه سنگین"است و نوع دیگر "آب‌پاش سنگین" می باشد که توانایی پاشیدن آب تا ۷۰ متر را دارد.




 

از دیگر تجهیزات رونمایی شده در این مراسم، "سیستم صاعقه" است که ماموریت آن "اختلال موقت بینایی اغتشاشگران" عنوان شده است و می تواند با زدن فلش های قوی حتی در روز هم باعث کوری موقت شود. برخلاف سایر خودروها، آرم کمپانی سازنده این خودرو پوشانده نشده و مشخص است که یک خودروی ساخت کارخانه تویوتا را به این شکل تجهیز کرده‌اند.


خودروی تویوتای دیگری به سیستم صوتی مجهز شده و "رعد ۱" نام‌گذاری شده که به نظر می‌رسد و برای ایجاد صدای بلند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 


موتورهای شرکت "اصفهان سیکلت(جت‌رو)" که مجهز به تفنگ پینت‌بال شده است

.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی