دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

افشاگری جدید مجتهد
کاربر جنجالی عربستانی "مجتهد" با انتشار چند پست نوشت: متأسفانه حوثی ها و علی عبدالله صالح در جنگ از نظر نظامی، سیاسی و اطلاعاتی پیروز شده اند و ما به فرماندهی محمد بن سلمان از نظر نظامی، سیاسی و اطلاعاتی شکست خوردیم.
وی افزود: موضوع فقط تردید نیست. بلکه امارات قطعا در ترورها دست دارد و این امر تقریبا علنی است. عربستان ازاعلام صریح این موضوع خودداری می کند تا مبادا این موضوع به عنوان یکی از نتایج عملیات "طوفان قاطعیت" اعلام شود.
این کاربر عربستانی با اشاره به پرداخت حقوق یک ماه به عنوان پاداش به نیروهای مستقر در مرزهای جنوبی این کشور و عوامل حاضر در عملیات علیه یمن گفت: این پاداش، نیز چنین است و با وجود بی ارزش بودن، دلیل دیگری مبنی بر تأثیرگذاری تویتر است که صفحات آن مملو از مقایسه اوضاع نیروها با وضعیت رفاه زدگان در طنجه است.
وی افزود: یکی از نشانه های تأثیرگذاری تویتر آن است که محمد بن سلمان مجبور شد تحت فشار افکار عمومی پدرش (ملک سلمان) را دو هفته قبل از زمان مقرر از طنجه در مغرب به عربستان بازگرداند. بنابراین فعالیتتان را بی تأثیر ندانید.
اشاره مجتهد به ماجرای طنجه مربوط به سفر طولانی‌مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مراکش برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه‌ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش است که از روز پنجشنبه ۱۴ جولای (۲۴ تیرماه امسال ) آغاز شد.

  • موافقین ۵
  • ۲۱۹۸ بار مطالعه شده است

نظرات (۱)

سلام.دوست عزیز فونت وبلاگتون رو عوض کنید تا گیرا تر بشه
اگه خواستید پیام بدید تا لینک آموزششو براتون بفرستم ...
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی