دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

به نام خداوند سبحان

1ـ تخریب سد درسدن آلمان و سرازیر کردن آب به سوی شهر و کشتار غیر نظامی‌ها. دستور این جنایت توسط وینستون چرچیل، رهبر جنایتکار انگلستان صادر شد.





2ـ تصویر حملات وحشیانه متفقین به سرکردگی (وینستون چرچیل جنایتکار) و استفاده ناجوانمردانه از بمب‌های آتش زا (ناپالم) در مناطق غیر نظامی (تصاویر بسیار تکان‌دهنده هستند.













توضیح: از این تصاویر تا مدتی به نام مستندات هالوکاست استفاده می‌شد تا اینکه با اعتراض بازماندگان این جنایت کثیف روبرو گشته و دیگر این ادعای دروغین با استناد به تصاویر جنایت کثیف انگلستان تکرار نشد. (تصاویر کاملن مستند و گویا هستند) انگلیس‌ها هرگز از این جنایات کثیف و شنیع و ناجوانمردانه ابراز پشیمانی نکردند و هری ترومن جنایتکار هم چون دوست جانی خود چرچیل با اجتناب ناپذیر بودن این گونه جنایات دست به حملات اتمی در ژاپن زد. اما این پایان رشته جنایات یانکی‌ها نبود. در ویتنام اتفاقاتی افتاد که هیچ وجدان بیدار انسانی نمی‌تواند آنرا تحمل کند.

ادامه تصاویر





از نظر من اگر زبده‌ترین سرباز دنیا باشی اما جوانمردی علوی و شرافت سربازی نداشته باشی فقط یک مزدور هستی. در زمان دفاع مقدس ما چه خوب نشان دادیم چگونه ملتی هستیم و برادرانمان در جبهه‌ها چقدر مردانه با دشمن نامردِمان جنگیدند.

خاک راه عاشقان ابوالفضل: یاور


  • موافقین ۵
  • ۱۷۳۰ بار مطالعه شده است

نظرات (۲)

  • علیرضا زرقی
  • ممنون دوست عزیز


    دانشنامه دفاعی:
    خواهش میکنم
    تصاویر به وضوح و روشنی هرچه تمامتر گویای پلیدی متفقین میباشد و اینکه چگونه دروغ سازی میکنند. اینان فرهنگ و تمدنی از آن خودشان ندارند به جز کشتار و زورگویی. تمدنشان با کشتار سرخپوست ها شروع شده و از اینرو باید دانست که این تمدن چکونه فرهنگی دارد!!!
    معنویت در سرزمین آمریکا با کندن پوست صورت سرخپوستان نابود شد و آنچه ماند هنوز هم در حال نابود کردن زیبایی ها و معنویت است.
    بی ادبی و گستاخی را به نام شجاعت قالب کرده لازمه بقای خودشان در بین خودشان میدانند و اسم این را آزادی یا راحتی میگذارند همانگونه که درسدن آلمان یا هیروشیمای ژاپن را کشتند اما همه ی کارهای پلید را به نام هیتلر میزنند و خودشان را اینگونه مبرا میکنند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی