دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

سلام:

بنده کتاب [مهدی (عج) انقلابی بزرگ] را داشتم. به یک برادر مسلمان امانت دادم. ایشان حالا مدعی کتاب شده و رک می‌گوید کتاب را پس نمی‌دهم. کتابم هم نسخه چاپ اول بود.

این برادر عزیز مرا از کتابی که خیلی دوستش داشتم محروم کرده. از آنجا که مرجع تقلید خانواده بنده هم حضرت آیت الله مکارم هستند و خودم هم ارادت ویژه‌ای خدمت این مرجع عالیقدر دارم. از دست دادن کتاب به عنوان منبع و مرجعی معتبر برایم بسیار درد آور شده است.

متاسفانه هر کجا که می‌روم و این کتاب را پیدا میکنم با آن نسخه متفاوت است. در اینترنت هم هر کجا که (دانلود) را می‌بینم با لینک خالی مواجه می‌شوم.

استدعا دارم، خواهش می‌کنم، اگر کسی آدرس معتبر دانلود یا فروش نسخه مورد نظر بنده را دارد. برادری کند، بزرگواری کند و در اختیارم بگذارد.

والله دعاگویتان می‌شوم.

یا مهدی جان

عشق تو دیوانه‌ام کرد آقا جان

شیدا شدم آقا جان

  • موافقین ۸
  • ۵۸۴ بار مطالعه شده است

یا مهدی (عج)

نظرات (۳)

سلام علیکم
ان شاالله پیدا می کنید
بنده هم اگر جایی دیدم بهتون اطلاع میدم
اسم نویسنده کتاب رو می فرمایید؟

دانشنامه دفاعی:
علیکم سلام
ممنون
نوشته حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی
  • یـک مـعــلـم . .
  • باسلام وتحیت،
    دردبی درمان امانت کتاب وبرنگشتن کتاب، . .
    .
    برطبق اصل جوینده یابنده است . .
    اولا:
    اگرهنوزبااین دوست به اصطلاح"مسلمان"ارتباط دارید،
    به اوبگوییداین کتاب راباکتاب دیگری معاوضه می کنم.
    یاهمین کتاب راازاو"امانت" بگیریدو تمام صفحات آن راکپی کرده وکتاب رابه وی برگردانید.
    بعدصفحات کپی شده راصحافی کنید.
    می توانیدازخانواده ایشان-پدرومادریابرادرش-کمک بگیرید.
    دوم:
    مراجعه به کتابخانه ها- کتابخانه ملی،کتابخانه ی عمومی شهرو. . -
    معمولا درکتابخانه ها،نسخه های قدیمی کتاب های چاپ قبل انقلاب وجوددارد.
    سوم:
    مراجعه به سایت کتابخانه ی ملی، www.nlai.ir ،
    بنده مراجعه کردم وچنین کتابی به تاریخ1357شمسی= 1398قمری،موجودبود،

    چهارم:
    مراجعه به دفترحضرت آیت الله مکارم وکمک گرفتن ازایشان.
    . .
    توجه:
    اگردرجایی نسخه ای ازاین کتاب رایافتید،فورایک کپی ازتمام صفحات کتاب بگیرید.
    .
    ان شاء الله به مقصودخودنائل بشوید . .
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    همین کتاب است
    وقتی پانزده سالم شد این کتاب را از پدرم گرفتم. برای او هم این کتاب خیلی عزیز بود
    http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do
    نخسه اصلی کتاب.

    متاسفانه وقتی به قدیمی‌ترین کتاب فروشی شهر مراجعه کردم جوانکی ادکلن زده جای آن پیر مرد فرزانه را گرفته بود. وقتی نام کتاب را گفتم نمی‌دانست چیست و پرسید «ممنوعه است؟»
    گفتم نه بابا نوشته مرجع تقلید حاضر است. فلان و بهمان...
    اسم کتاب را هم نشنیده بود.
    این کتاب برای من مانند یک گنج بود.
    نمی‌دانم چرا چاپ نمی‌شود.
    حاضرم کتاب چاپ جدید را بخرم و به همان آدم هدیه بدهم و کتابم را پس بگیرم.
    میگوید نمیدهم «بیا هر کدام از کتاب‌هایم را می‌خواهی به جای این بردار»
  • پیمان پورجبار
  • سلام.عجب آدم پررویی هست.برای بدست آوردن کتاب باید دنبالش بگردید اما اگر دوست من این کتاب را ازم میگرفت خودش را کتاب میکردم!
    عجب آدمهایی پیدا میشوند؟
    نعمت روی زمین قسمت پررویان است     خون دل میخورد آنکس که حیایی دارد...
    دانشنامه دفاعی:
    خودش هم می‌داند و عذرخواهی میکند.
    اما من قبول نکردم.
    گفتم بیا برایت یکی چاپ جدیدتر می‌گیرم و هدیه میدهم.
    قبول نمی‌کند.

    دو سه روز پیش می‌گفت «اگر این کتاب را می‌خواهی باید مرا بکشی!»

    سبحان الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی