دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

پرس تی وی/نیروی هوایی هند (IAF) اعلام کرد که خلبانانش در یک رزمایش هوایی برتری قابل توجه‌ را بر خلبانان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس کسب کردند.

 در این رزمایش 2 هفته‌ای خلبانان هندی که با جت های سوخو _ 30 پرواز می‌کردند، موفق شدند با نتیجه 12 _0 خلبانان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس را که با جت‌های تایفون پرواز می‌کردند ، شکست دهند.

شکست تایفونهای انگلیس ازسوخو30هندی

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی هند در این رزمایش مشترک دو هفته‌ای در شهر لینکولن‌شر انگلیس 4 گروه «سوخوی _30 ام کی ای فلانکر» را برای مقابله با جنگنده‌های انگلیسی «تایفون اف _ جی آر _ 4» شرکت داد.

خلبان «آشو سریواستاو» کاپیتان خلبانان شرکت کننده هندی در این رزمایش گفت که خلبانان نیروی هوایی هند در نبردهای رویاروی هوایی (dog fight) و میدان دید توانستند با نتیجه 12_0 حریف را شکست دهند.

این در حالی است که یک مقام نیروی هوایی سلطنتی انگلیس ادعای نیروی هوایی هند را رد کرده و آن را تنها برای مخاطبان داخلی نام نهاد.

هند نزدیک به 200 سوخوی روسی دارد که ارزش هر کدام 30 میلیون پوند است. نیروی هوایی سلطنتی انگلیس نیز تاکنون 129 جنگنده تایفون دو موتوره که هر کدام به ارزش 87 میلیون پوند است را تحویل گرفته است.

  • موافقین ۴
  • ۵۰۰ بار مطالعه شده است

SU-30

نظرات (۱)

  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام
    کتاب رو دانلود عالی بود می رم برای خواندن
    کی و کِی چه خانومی اومده بود و ما گفتیم لوس اصلا بنده و شما کلمه لوس در پاسخ ها بکار بردیم والا این دیگه چی بود حتما طرف به مغزش زده بود و دیوانه شده بود یا اشتباهی گرفته بود
    دانشنامه دفاعی:
    یحتمل همینطور است
    به خاطر همین من اول فکر کردم که لابد هک شده‌ایم
    برای همین رفتم وبلاگشان دیدم یک پستی گذاشته‌اند (من لوسم؟) دلم میخواست بگویم بله. اما خب، نگفتم.
    آخر یعنی چی؟
    این چه حرکتی است؟


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی