دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

فکر نمی‌کنم نیاز باشد که دانشنامه دفاعی و یا اوج آرمی در این زمینه قلم فرسایی کند چرا که مقالات متعددی در مورد رادارهای کشور نوشته شده است و برخی از آنها بلاشک مقالاتی فوق‌العاده عالی با بار علمی و استنادی و استدلالی بالایی هستند.

در این فایل مناطق زیر پوشش رادارهای 1100 و 3000 کیلومتری نمایش داده شده است. با توجه به اینکه رادار جدید 1000 کیلومتری در ده شهریور رونمایی می‌شود باید نگاهی دقیق به این مناطق انداخت.

چند روز پیش هم شاهد بودیم که یک رادار 1100 کیلومتری دیگر در کشور به سامانه راداری متصل شد. اگر همه چیز با این سرعت پیش برود نهایتن تا دو سال دیگر پوشش بسیار عالی و کم نظیر راداری را خواهیم داشت. پوششی که خیلی از کشورها حتا با داشتن آواکس و نزدیکی به استکبار و دسترسی به انواع رادارها هم نتوانستند به آن دست پیدا کنند.

بنده معتقدم امیر اسماعیلی از افرادی هستند که کارشان را خیلی خوب بلد هستند، برای ایشان احترام خاصی قائلم و همیشه دعایشان می‌کنم.


دریافت
حجم: 217 کیلوبایت
توضیحات: توضیحات برد رادارها

نظرات (۱)

  • گروه ضد داعش
  • عجب فایل جالبی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی