دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

Uralvagonzavod (اورال واگن زاود)یک شرکت ماشین سازی روسیه واقع در Nizhny Tagil است که یکی از بزرگترین مجتمع های علمی و صنعتی روسیه و بزرگترین تولید کننده اصلی تانک در جهان محسوب می شود .از جمله محصولات اصلی این شرکت خودروهای زرهی ،خودروهای رزمی پیاده نظام ، خودروهای مهندسی رزمی ، خودروهای راه آهن ، تانک ها ، خودروهای راهسازی ، خودروهای کشاورزی و ... است .

فیلمی مستند از این شرکت

دانلود فیلم مستند با حجمی در حدود 76 مگابایت

دانلود

نظرات (۸)

  • یاور گلدوز مطلق
  • تا الان ندیده بودمش
    عجب چیزی است.
    ایول علی آقا
  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام
    خوشحال شدم که مورد پسند قرار گرفت.
    تی-14 هم از دل این کارخانه میاد بیرون حتما فیلم رو با دقت نگاه کنید مثلا میشه سیستم تعلیق تی-90 نوع برج سازی شون رو دید و حتی وسطای مستند محل طراحی و کاغذ های طراحی تی-34 یه دفترچه باحال از اجزای تانک تی-34 و یه ماشین زرهی عجیب و غریب جنگ جهانی دوم را دید
    واقعا کارشان حرف ندارد
  • یاور گلدوز مطلق
  • خیلی عالی بود
    دست شما درد نکند
    راستی من فیلم تولید مجتمع شهید کلاهدوز را دارم که تانک تولید میکنیم.
    نمیدانم چطور بگذارمش چون حجمش بالاست.
    شما آپلود شده‌اش را جایی‌سراغ ندارید؟
  • یاور گلدوز مطلق
  • این کلیپ را هم ببینید
    فکر کنم از نظر دور ماند چون توی پست قبل آخر سر اضافه‌اش کردم.
     
    این کلیپ را حتمن ببینید


    دریافت
    مدت زمان: 1 دقیقه 10 ثانیه
    حجمش یک و نیم مگ است
    خنده‌دار ترین اسلحه تاریخ را نشان میدهد که به دست داعش ساخته شده.

  • علی گوهر صمیمی
  • باسلام
    حتم فیلم دیدنی خواهد بود می تونید با نرم افزارهای کاهش حجم اینکار رو کنید بنده نرم افزاری رو قبلا معرفی کردم رو به شما(Advanced Video Compressor) پیشنهاد می کنم چون یه فیلم 486 مگابایتی رو بدون کاهش کیفیت به 69 مگابایت رسوند حتما امتحان کنید
    آپلود شده اش را سراغ ندارم
  • علی گوهر صمیمی
  • از عواقب کمبود عقل
    دانشنامه دفاعی:
    صدایش خیلی جالب است.
    سه متر و نیم لوله ساخته آنوقت ترمز دهانه‌اش را از کالیبر پنجا گرفته است!!!!!
    خب این همه لوله تمام گاز باروت گلوله تا نصفه نرسیده میسوزد احمق!
    این ترمز دهانه را روی چه حساب گذاشتی!؟
  • علی گوهر صمیمی
  • دیگه باید رفت طرف رو گرفت و ازش پرسید ولیکن بازهم جوابی درست و حسابی پیدا نمیشه کرد لابد دم دستشون بوده خواستن به قول خودشان ابتکاری به خرج بدن
    دانشنامه دفاعی:
    لوله و قبضه را از اسراییل آوردند چون بلد نبودند برش بزنند این شده!
    طرف لوله سه تا کالیبر پنجاه را روی هم یک تفنگ کرده!
    خریت نه تنها علف خوردن است؛ برادر
    این هم یک بخشی از جاهلیت مدرن است.
  • علی گوهر صمیمی
  • بله بنده هم موافقم
    چهار تا از خدا بی خبر از کدوم فبرستون بلند شدن اومدن دو تا تیر کلاش زدند و بعد شدند اسلحه ساز و این هم از نتیجه
    دانشنامه دفاعی:
    والله اگر من سوریه بودم سلاح‌هایی را می‌ساختم که این داعش‌ها عثیمان عثیمان کنان بزنند به چاک.
    طرح ساخت یک نوع بمب صوتی را دارم.
    شما که میدانید طرح‌های من چطور هستند.
    این برنامه بمب صوتی جوری است که موجب جراحات داخلی خیلی شدید میشود و تا شعاع خاصی پوست و لباس تن یارو را میکند و تا محدوده‌ی زیادی موجب کری و صدمات شدید میشود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی