دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

ژنرال مارک ویلش، رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در جلسه کمیته امور نظامی کنگره گفت که تجهیزات نظامی جدید روسیه بهتر از تجهیزات آمریکایی است.

او اظهار داشت: « امروز پنجاه و سه کشور در سراسر جهان از جنگنده های روسی استفاده می کنند. روسیه تجهیزات نظامی جدید خود را همچنان صادر خواهد کرد. توان نظامی این تجهیزات جدید بهتر از تجهیزات قدیمی ماست».
ویلش در سخن رانی خود به توان نظامی سامانه های پدافند هوایی «اس- 400 تریومف» اشاره کرد. به گفته وی، استفاده از این سامانه ها توسط روسیه «باعث نگرانی بزرگ می شود». جنرال ویلش در این خصوص گفت:
« من به همین دلیل بر نوسازی نیروی هوایی خودمان اصرار می کنم. نیروی هوایی که پیشرفت فنی نمی کند، در نهایت شکست خواهد خورد».
ژنرال ویلش همچنین در مورد سامانه های پدافند هوایی روسی «اس-300» گفت: «سوریه و ایران یکی از مهمترین سامانه های پدافند هوایی در جهان را از روسیه خریداری کرده اند و با منافع ایالات متحده آمریکا در منطقه همچنان مقابله خواهند کرد»

  • موافقین ۸
  • ۱۱۸۴ بار مطالعه شده است

نظرات (۵)

  • خواندنی ها
  • روسیه چه درآمدی داره از صادرات تجهیزات نظامی به کشورهای دیگه
    واقعا دمشون گرم
    دم شما هم گرم با مطالب خوبتون
    راستی دوست من روسی ها اس 300 رو به ایران تحویل دادن با باز دبه درآوردن ؟
    چون از دوستام یه چیزایی شنیدم
    دانشنامه دفاعی:
    اس 300 آمده
    اما به خاطر مسائل امنیتی تا پایان قراداد آن را علنی نمی‌کنند
    به نظر من هم کار درستی می‌کنند
  • خواندنی ها
  • درسته
    ممنونم از پاسختون :-)
    دانشنامه دفاعی:
    خواهش می‌کنم
  • خواندنی ها
  • دوست من برای حمایت از شما روی G+1 کلیک میکنم اما هیچ اتفاقی نمیفته
    لطفا بررسی کنین :-)
    دانشنامه دفاعی:
    مشکل من هم دقیقا همین است
    اما هر کاری می‌کنم درست نمی‌شود
    منتظرم دوستان راهنمایی کنند
    نمی‌دانم مشکل چیست
  • مهدی ابوفاطمه
  • پیروز باشید
    ممنون

    با سلام

    در مبحث کیفیت و ارتقا بسوی کمال هنوز راه بسیار دارند.اما چینش کمی  پرتعداد باعث رعب میگردد./

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی