دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

موشک‌های یمن

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در یمن، یگان موشکی ارتش یمن ساعتی پیش (ظهر دوشنبه) پادگان "ام ریش" در جنوب مأرب که محل استقرار مزدوران متجاوز وابسته به عربستان است، مورد حمله موشکی ارتش یمن قرار گرفت.
در این حمله شماری از نیروهای متجاوز کشته یا زخمی شدند. هنوز آمار دقیقی از تلفات و خسارات این حمله گزارش نشده است.
در همین حال جنگنده های متجاوز سعودی منطقه الساقیه در استان الجوف یمن را دو بار مورد حمله قرار دادند.

العالم

  • موافقین ۹
  • ۸۳۲ بار مطالعه شده است

نظرات (۷)

  • بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
  • دمشون گرم هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
    اولین لایک مال من بود
    دانشنامه دفاعی:
    هر وقت یمنی‌ها یک پیروزی به دست می‌آورند خوشحالی تمام وجودم را در بر می‌گیرد.
    این پیروزی را به آقا صاحب الزمان و ملت مظلوم و شریف یمن تبریک عرض می‌کنم
    تبریـــــــــک.
    مرگ بر رژیم سعودی
    دانشنامه دفاعی:
    مرگ بر آل کثیف سعود
    lممنون سایتتون عالیه
    ممنون سایتتون عالیه
  • یه بنده خدا
  • السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
    سایت جالبی دارید.کامنتهای سایتتون رو خوندم.خیلی خودمونی هستید.همین باعث شد که یه سوال از شما بپرسم که از دیگران نمی تونستم بپرسم.فقط مسخرم نمیکنید که؟
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام و رحمه الله و برکاته
    چون از آمریکا کانکت می‌شوید به شما خوشبین نیستم اما بپرسید
  • یه بنده خدا
  • :)
    نه فقط خاستم منو نشناسید:)خودی هستم:)گفتم اگه بشناسید بگید که از تو بعیده و این حرفا.شاید اذیتم کنید...
    خوب.میخواستم از شما بپرسم که چرا ما با اسرائیل دشمنیم؟میخواستم کامل جوابمو بدید یا یه مقاله در این مورد بنویسید.میدونم که خیلی جنایت میکنه ولی میخوام از زبون شما با اون بیان ساده و کاملتون بشنوم.
    دانشنامه دفاعی:
    سبحان الله
    چرا باید شما را اذیت کنم؟
    خدا نکند.
    ان شاءالله در موردش می‌نویسم
    یک سوال هم دارم
    شما چطور خودی هستید که توی آمریکا تشریف دارید و هنوز آمریکایی نکشته‌اید؟
    خودی‌ها وقتی پایشان به آمریکا برسد آمریکایی‌ها را سگ کش می‌کنند.
  • یه بنده خدا
  • ممنون.منتظریم
    دانشنامه دفاعی:
    آقا یا خانم یه این زودی‌ها وقت نمی‌کنم مقاله اختصاصی برای یک نفر بنویسم.
    اما اگر وقت کردم چشم.
    شما به ذات انسانی خودت رجوع کنی زودتر به جواب می‌رسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی