دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
رهبرم؛ امروز دوباره لباس رزم می‌پوشم و با افتخار سرباز تو خواهم بود. سوگند خدای را که در گور آرام نخواهم گرفت مگر انتقام اهل بیت مولایم حسین علیه السلام را از فرزندان ابوسفیان گرفته باشم. رهبرم، سید من؛ امروز اگر چه جوانی بیست سال پیش را ندارم. اما تجربه و دانش یک عمر را دارم. شاید نتوانم دشت‌ها و کوه‌ها را با کوله پشتی و تجهیزات به سرعت در نوردم. اما پیوسته، اگر چه کمی آهسته خواهم رفت. میثم توام سید علی، فدایی‌ توام آقای من. مبادا گمان کنی فدایی نداری. من میلیون‌ها ایرانی شیعه‌ام که اگر لب‌تر کنی، فقط اشاره‌ای کنی جانمان را فدای تو و آرمان تو خواهیم کرد.
امروز در مکتب صیاد دلها درس ولایت‌مداری و ایستادگی آموخته‌ام و بیش از صدها جوان آن روزگار میل به خدمت و شوق شهادت و مقاومت دارم. این به مثابه ایمان من است آقای من؛ تا آخرین تپش قلب عاشق و محزونم برای تو خواهم جنگید و سینه دشمنانت هدف گلوله‌های خشمم قرار خواهند گرفت. رهبر من؛ به نام تو و به عشق جدت حسین علیه السلام، آماده‌ی پوشیدن دوباره لباس رزم هستم. فقط لب تر کن رهبرم.. فقط امر کن تا با عشق و غرور و سربلندی به مصاف دشمنانت بروم.
امضاء: کهنه سرباز سید علی خامنه‌ای

 
  • موافقین ۱۰
  • ۹۲۹ بار مطالعه شده است

نظرات (۱۴)

رهبرا من مصطفی‌  دیگرم فرمان بده.....باریک الله بله که میلیون ها نفر منتظر لب تر کردن رهبر هستند من ناقابل لب تر کنند جانمو براشون میزارم.......عمو دمتون گرم( به زبان لاتی) کلی احساس شعف و غرور و سر بلندی و پرواز کردم....عکس خودتونه؟؟؟
دانشنامه دفاعی:
بله عمو جان
مال 20 سال پیش است
اره که عکس خودتونه  
دانشنامه دفاعی:
ای عمو جان
زنده  باشید...
دانشنامه دفاعی:
ممنون عمو جان
ان شاءالله زنده و سلامت و زیر سایه خانم فاطمه باشید
خدا حفظتون که کنه و برای اسلام نگهتون داره....
دانشنامه دفاعی:
خدا شما را حفظ کند عمو جان
شما جوان‌های شریف و مؤمن را که والله هزارتا به من و امثال من می‌ارزید.
خدا شما جوانان با عصمت و با شرف و ولایتمدار حسینی و زینبی را هزار هزار برابر کند
به حق محمد و آل محمد
ممنون عمو جان
دانشنامه دفاعی:
زنده باشی دخترم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** ** **** ****** **** ****** *** ** *** **** **** *** ******* *** **** ** ***** *** ***** *** *** ****  ********** **** ****** **** ***** **** ****** **** ********
دانشنامه دفاعی:
عمو جان؛ برای خانم‌ها جهاد واجب نشده اما بد نیست که کار با رایج‌ترین سلاح در مملکت را بلد باشند که در مورد ما انواع کلاشنیکف و تفنگ ژ3آ4 و آ3 است.
مورد دیگری که خیلی میتواند کمک بکند این است که در دوران جنگ همه باید چشم و گوش باشند تا منافقین و نوکران و عمله‌های دشمن را شناسایی و به مراجع اطلاعاتی و امنیتی کشور معرفی کنند.
همچنین بسیج خواهران می‌تواند در ستادها در امور مختلف برای کمک به جبهه فعالیت کند.
گفتن ان‌شاءالله که جنگ نمی‌شود تعارف است. بالاخره باید با عربستان وارد جنگ شویم. پس باید همه خود را آماده کنیم. پیر و جوان، خرد و کلان هر کس که می‌تواند اسلحه به دست بگیرد یا خدمتی کند وظیفه‌ی شرعی و ملی و انسانی خود است که خدمت کند.
هیچ بهانه و استثنایی هم وجود ندارد.
اگر مذهبی هستید پس یا علی: جانم فدای رهبرم و عزت شیعه
اگر ملی مذهبی هستید: فدای کشورم و آرمان حسین علیه السلام
اگر ملی هستید: چو ایران نباشد تن من مباد
اگر کافر هستید (منظورم کفار است): خاک بر آن سر بی غیرتت کنم. آخر تو هم شدی آدم... یک مرغ از آشیانه‌آش دفاع می‌کند.. تو می‌خواهی بنشینی و خانه‌ات را دشمن صاحب شود!؟
اگر منافق یا وهابی هستید: به سرعت خودتان را برای اعدام تحویل مراجع امنتیتی دهید و شرط بگذارید که شما را دست من ندهند. چون بدتر از اعدام هم وجود دارد و اگر به چنگ من بیفتید روزی صد دفعه اعدام می‌شوید.
تکبیر
دانشنامه دفاعی:
الله اکبر
الله اکبر
خامنه‌ای رهبر
مرگ بر آل کثیف سعود
مرگ بر قوم لعین یهود
مرگ بر آل خلیفه رذل
درود بر حزب الله
سلام بر نصرالله
مرگ بر آمریکا
مرگ بر ترکیه
مرگ بر انگلیس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ***** ** ***** ***** ***** ***** **** ******* ***** ******* *** ** ***** ** ** *** ***** **** **** ** *** ***** ** **** *****
دانشنامه دفاعی:
چشم عمو جان
البته کار با اسلحه را چند تا مقاله در دانشنامه داریم
اما ان شاءالله در اتاق گفتگو برایتان مفصل توضیح می‌دهم.
  • علی اصغر
  • سلام سلام عموجون
    خوبه خوبه احوالتون؟


    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام عمو جان
    گریه و خنده‌ی عشاق ز جایی دگر است
    عمو جان...
    شکر
    شکر خدا

    جنگ:)

    اسم مستعارش را گذاشته بود سُمَیّه
    سُمَیّه مادر "عمار" ...
    اولین شهید زن اسلام...
    شاید قصدش این بود که فریاد کند:
    زنان یا "عمار" تحویل انقلاب دهند
    یا جان خود را...

    سردار حاج مجتبی عسکری

    التماس دعای شهادت

    دانشنامه دفاعی:
    احسنت؛ چه بسیار زیبا بود
    یا رب اجعلنی شهیدا حیث لا یعلم احد این انا

    یعنی میشه دوباره بوی جبهه ها بپیچه.


    دانشنامه دفاعی:
    حال و هوای من حال و هوای جبهه است.
    التماس دعای شهادت
    این لباس هوابرد نیست مگه؟شما تکاورین(کماندو)؟
    دانشنامه دفاعی:
    فکر کردم منظورتان محل خدمتم در زمانی که عکس را گرفتم بود.
    در آن مورد هم اجازه بدهید سکوت کنم
    [خجالت]
  • گوهریا ...
  • باسلام آقا یاور
    اقا یاور خیلی شبیه اقای جمشید هاشم پور بودید
    کلا
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    :)))
  • اه فقط میتونم بگم اما.....
  • همیشه چشم به راهت هستم .......



    ان شاءالله میری سوریه



    الهی امین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی