دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
پایگاه اینترنتی «ویکی لیکس» فاش کرد رئیس جمهوری ترکیه شخصا دستور سرنگونی جنگنده روسیه را صادر کرده بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  پایگاه اینترنتی النخیل به نقل از اسناد ویکی لیکس نوشت: رجب طیب اردوغان شخصا دستور سرنگونی جنگنده روسی را  بر فراز خاک سوریه  صادر کرده بود.
 
 اردوغان پیش از این حادثه چنین دستوری را صادر کرده بود و این اقدام باید از ابتدای ماه اکتبر یعنی هنگام آغاز عملیات نظامی روسیه علیه داعش در سوریه صورت می گرفت.
 
ویکی لیکس این اطلاعات را از فردی با نام مستعار«فواد عونی»  به دست آورده است. عونی بارها طرح های اردوغان را برملا کرده است.
 
این مطلب از روی سایت تابناک برداشته شده و من در عجبم که چرا هنوز با توجه به اقدام‌های پی‌در‌پی و خصمانه ترکیه نسبت به ایران باز هم سکوت درپیش گرفتیم...البته بیشتر ذهنم میره سمت این که ترکیه کلا عرصه رو در همه موارد نسبت حضورش در منطقه باخته.
  • موافقین ۶
  • ۵۶۲ بار مطالعه شده است

نظرات (۳)

در افتادن ترکیه با ابر قدرتی همچون روسیه تمسخر آمیزه.
دانشنامه دفاعی:
والا یه چند وقت دارم خبراشونو دنبال می‌کنم وبشدت از کارهای اینا هم حرص می‌خورم که چرا جوابشونونمیدیم و هم خوشحالم که اینا دلیل بازنده بودنشونه البته شاید برا این پاسخی نمیدیم که در حد ما نیستند.
توهم ابرقدرتی دارن که فکر می‌کنن از پس روسیه بر میان. این ناتو بود که پشت گرجستان در برابر روسیه خالی کرد در مورد ترکیه هم صدق می‌کنه بنظرم.
  • دانشنامه دفاعی
  • ترکیه با برگ‌هایی بازی می‌کند که می‌داند سوخته‌اند.
    فقط دارد در آخر بازی تلاش می‌کند که هزینه را برای ایران بالاتر ببرد.
    البته چون عثمانی و احمق هستند متوجه نیستند که خودشان چندین برابر ما هزینه خواهند داد.
    دانشنامه دفاعی:
    سکوت دستگاه دیپلماسی ما نسبت به اینا جای سوال داره...
    اقا یاور اولین مطلب من توی وب شماست اگه کم و کاستی داره امیدوارم ببخشید من زیاد اهل نوشتن نیستم بیشتر مطالعه می‌کنم.
  • دانشنامه دفاعی
  • مهم‌ترین چیز برای من برادر، تواضع و فروتنی و ادب و وقار شماست
    این یعنی اینکه انسان دانا و مؤمنی هستید.
    برایم بسیار ارزش دارد.
    دانشنامه دفاعی:
    متشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی