دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
به نقل از پایگاه "عربی 21،" گروه تروریستی "ولایت سینا،" شاخه مصری داعش امروز با انتشار فیلمی جدید با عنوان "ثم یغلبون" ( پس از آن مغلوب خواهند شد) ارتش مصر را به شکست و اقدامات ایذایی تهدید کرد.
در این فیلم، داعش مدعی شده ارتش مصر راهی را می رود که "شیطان به او وعده داده؛ آنگاه که از سجده به آدم سر باز زد و خدا وی را از بهشت بیرون کرد."

در این فیلم، پس از پخش صحنه هایی از مانور ارتش مصر، یکی از اعضای داعش می گوید: "تجهیزاتی که ارتش مصر در اختیار دارد، در صورتی که در جنگ علیه یهودیان بکار گرفته می شد، ما امروز در مسجدالاقصی نماز می خواندیم!"

وی در ادامه می گوید: "اما طاغوتی های مصر دنباله های یهود هستند که برای حمایت از آنها علیه مجاهدان می جنگند و مسلمانان را بمباران می کنند. آنها تلاش دارند سینا را با حمله های مجرمانه شان از سکنه خالی کنند."

ولایت سینا، شاخه مصری داعش همچنین افسران و سربازان ارتش مصر را به "زنان" تشبیه کرده و تصاویری از تانک های ارتش را پخش کرد که در مقابله با این گروه تروریستی عقب نشینی می کنند.

در این فیلم همچنین در عباراتی مشابهِ سخنان ابومحمد عدنانی،" سخنگوی گروه تروریستی داعش آمده است: خونها و آبروی برادران ما ارزشی زیاد دارد. ما برای آنها دست به تخریب و سوزاندن می زنیم و اسرای مسلمان را آزاد می کنیم. اگر چه بینی ها به خاک مالیده شوند. ما مسیر آزادی آنها را می دانیم و آن راه بمب گذاری و شهادت طلبی است. به خدا قسم دیوارها را خراب می کنیم و زنجیرها را پاره خواهیم کرد. بشارت بر شما باد ای اسرای مسلمان. "

داعش در این فیلم همچنین می گوید: به خدا قسم در خانه تان با شما می جنگیم و پرچم توحید، پرچم مجازات و پرچم دولت اسلامی را بر فراز قاهره تان بالا خواهیم برد.

در پایان این فیلم، داعش رژیم صهیونیستی را به شلیک موشک به سرزمین های اشغالی 1948 تهدید کرد.
نقد دانشنامه دفاعی:
آنچه از این خبر بر می‌آید این است که آل سعود و آل صهیون با هم به توافق رسیده‌اند که شاخه سیناـ‌ی داعش چند راکت به سرزمین‌های‌ اشغالی شلیک کند و در نهایت صهیونیست از این برنامه به نفع خود تبلیغ کند.
اما چه گیر آل سعود می‌آید؟
در و دیوار گواهی می‌دهند که آل نجس سعود حامی داعش است. از این رو و برای‌ اینکه اقبالی در میان مسلمانان تندروی چچن، اروپای مرکزی و قفقاز پیدا کند چنین ماموریتی را به داعش محول کرده است. در نهایت دیگر کسی نمی‌تواند بگوید که داعش با صهیونیست‌ها نجنگید.

به خاطر مظلومیت کودکان سوریه و غزه، نه به خاطر بی‌شرف‌هایی‌ مانند محمود عباس و اسمائیل هنیه و خالد مشعل؛ به خاطر مظلومین شیعه بحرین و عربستان و یمن عزیز، این خبر و متن کوتاهی که پای آن نوشتم را بازنشر دهید و به زبان‌های مختلف ترجمه کنید

پی‌نوشت: فکر کنم به شاخه موضوعات مقاومت باید زیر شاخه مصر را هم اضافه کنم.
لعن الله علی آل سعود
  • موافقین ۵
  • ۶۹۵ بار مطالعه شده است

نظرات (۳)

واقعا که خودشون با خودشون میخوان بجنگن...همشون از یه جنسن 

دانشنامه دفاعی:
آل سعود این همه برایشان خرج کرده
آل صهیون اینقدر برایشان تبلیغ کرده
حالا هم باید از اوامر اطاعت کنند دیگرد.
دلم برای کودکان غزه می‌سوزد.
اللهم عجل لولیک الفرج
باز هم خوبه خودشون رو بزنن البته امیدوارم به مردم عادی و کودکان صدمه ای نخوره بزنن تو خونه نتانیاهو که هیچوقت نمیزنن!
دانشنامه دفاعی:
آخر نمیزنند..
من هم از خدایمان است همدیگر را بزنند اما نمی‌زنند.
اللهم عجل لولیک الفرج
دانشنامه دفاعی:
الهی آمین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی