دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی؛ خبرگزاری دولتی چین گزارش داد: اسکادران هواپیماهای جنگی روسیه در چند نوبت حملات هوایی در سوریه انجام دادند. این حملات در راستای حمایت از ارتش و در همکاری با نیروی هوایی سوریه انجام شده است. یک منبع امنیتی سوریه در این باره می‌گوید: هواپیماهای ما بمباران مواضع تروریستی در استان حما، حمص و لاذقیه را انجام دادند.

وزارت دفاع روسیه می‌گوید که با حدود 20 سورتی پرواز، موفق شده اهداف از پیش تایین شده را منهدم کند. این اهداف شامل هشت هدف از داعش و مرکز عملیات و برنامه‌ریزی این گروه بوده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مورد اقدام نظامی سخن گفت و تاکید کرد که این کار به عنوان یک عمل پیشگیرانه در مبارزه با تروریسم ضروری است و بر اساس موافقت و درخواست دولت سوریه انجام شده است.

به خاطر ضعف در ترجمه عذرخواهی میکنم

(خبر نویس بخش انگلیسی CNTV بد نوشته بود)

دانشنامه دفاعی
(منبع خبر: CNTV.cn)

  • موافقین ۴
  • ۲۴۴۹ بار مطالعه شده است

داعش

نظرات (۲)

  • دانشنامه دفاعی
  • آخرین کار خبری من به سال 81 برمیگشت که برای روزنامه واکنش «چاپ قزوین ـ گیلان ـ‌زنجان» می‌نوشتم. یادش بخیر. اما الان می‌بینم که طی این چهارده سال بلکل یادم رفته بود که چطور خبر می‌نویسند. ان‌شاءالله به زودی درست می‌شود.
    عالی نوشتین
    دانشنامه دفاعی:
    شما لطف دارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی