دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

چند روز پیش منزل یکی از آشنایان علامتی را دیدم که حسابی متغیر شدم. ایشان این نماد را به عنوان نمادی مذهبی خریده بود. بحثی میانمان در گرفت. وقتی برای ایشان توضیح دادم که چطور دارد شرک می‌ورزد ضجه می‌زد. بعد از نابود کردن آن نماد در مورد لباس و شلوار جین صحبت کردیم. سوگند خورد که دیگر هرگز جین نپوشد و به کسانی که جین آبی می‌پوشند هم هشدار دهد.

خیلی مراقب باشید نا خواسته در دام فروشنده‌های این نمادها نیفتید. چند نمونه را به شما نشان می‌دهم و بسیار امیدوارم که کسی دیگر گرفتار چنین چیزی نشود. ضمن اینکه خواهش می‌کنم هرگز شلوار جین نپوشید؛ تمنا دارم مراقب باشید. دشمن ما خیلی نامرد است. در شان شیعه امیرالمونین علی (ع) نیست که لباس جن آبی، نماد ببلن و نمادهای کابالیستی بخرد. شیعه باید هوشیار باشد؛ شیعه باید از دشمنش داناتر باشد. چند نمونه از این نمادها را در ادامه خواهید دید و خواهش میکنم که اینها را به یاد داشته باشید. میدانم برخی از شما حوصله خواندن مقالات و معرفی نمادها را ندارید. ایرادی ندارد، جوان هستید و کم حوصله، دستکم عکس‌هایش را ببینید و یادتان بماند تا خدای ناکرده موجب غرور شیطان و لبخند ظفرمندانه دشمنان الله و اهل بیت علیهم السلام نشویم.


خواهش میکنم خیلی دقت کنید. این نمادها دارند توسط دستفروش‌ها فروخته میشوند

به خاطر ناآگاهی مشرک نشویم!

شما را به رسول الله قسم حواستان را جمع کنید

هر کجا این نمادها را دیدید به دارنده آن آگاهی بدهید و بگویید که دارد نمادهای شیطانی وابسته به فرقه‌های شر و مشرکین را با خود حمل می‌کند. وظیفه شرعی دارید که آگاهی رسانی کنید و این نمادهای شر را نابود کنید.

پی‌نوشت: شما را به علی اگر آتن ماهواره دارید نگذارید بچه‌هایتان پای سریال‌ها بنشینند. نگذارید با داستان‌ها و برنامه‌های این حرام لقمه‌ها اخت شوند. ما که سفید برفی می‌خواندیم، شدیم این، کسانی که کدو قلقله زن می‌خواندند این شدند و نماد کابالیستی را به جای نماد شیعی می‌خرند. این بچه‌ها که کاسپر و ... نگاه میکنند چه می‌خواهند بشوند!؟ شما را به حضرت زهرا (س) حواستان را جمع کنید. این بچه‌ها باید سربازان امام زمان (ع) شوند. حواستان باشد چی به خورد فکر فرزندان شیعه می‌دهید.

ای کاش می‌توانستم دست به دامان تک تک شما شوم و التماس کنم، ای کاش می‌توانستم در گوش تک تک شما فریاد بزنم. اگر غیرت دارید، اگر شیعه علی هستید.. اصلن اینها به کنار، اگر عرق ملی دارید. اگر نگران فرزندتان هستید مراقبش باشید این مزخرفات را نبیند. برادر من، خواهر من، اجازه نده بچه‌ات هری‌پاتر ببیند اجازه نده دارن شان بخواند. حواست باشد چه کار می‌کنی.

این نوشته را بازنشر دهید

خاک پای عاشقان اهل بیت: یاور

  • موافقین ۶
  • ۱۳۴۷ بار مطالعه شده است

طلسم

فرقه‌های شر

نمادها

نظرات (۷)

  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • دشمن از چه طریقی نفوذ میکنه...
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    دشمن فکر میکند که با این کار شما را زیر سلطه خودش در آورده. برای آنها خیلی مهم است که این نمادها و نمادهایی مانند ابلیسک و ایسیس و هرود استفاده شود.
    استفاده از این نمادها بازی کردن به نفع دشمن است. جالب است که یکی از این نمادها نماد قاتلین بچه‌های غزه (ارتش رژیم صهیونیستی) است.
  • گروه ضد داعش
  • خیلی ممنون که آگاهی میدین من حواسم رو جمع میکنم
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    خوشحالم که این خبر را می‌شنوم
    سلام من همون علی هستم براتون کامنت میذاشتم
    میخواستم تشکر کنم و اینکه ایشلا  منم دارم شروع میکنم به نوشتن
    دانشنامه دفاعی:
    سلام علی آقا
    از روی اینمیلتان شناختم.
    برایتان آرزوی موفقیت میکنم
    اینا که همه بهایی و فراماسونیه...
    مرسی از اگاهی
    دانشنامه دفاعی:
    خواهش میکنم
    باسلام
    آقا شما کجایید این نماد ها خیلی وقت که وارد شدن ، بنده به چشم خودم چند جایی از اینا رو دیده بودم که فقط کافیه یه سر توی خیابونای تهران یا همین مشهد الرضا یا قم بزنید جوونارو نگاه کنید ببینید چه خبر از تیپ و قیفاه شان و حتی دختران جوان که اصلا آدم روش نمیشه بگه .... این از تیپ و حالا مو ها و دستبندها رو نگاه کنید
    روی جلد دفترهارو نگاه کنید و هزاران جای دیگر
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    آخر یک مدتی بود که میگفتند جلویش را گرفته‌ایم
    طرف از بچه‌های ارزشی است آنوقت نماد ارتش اسرائیل را گردنش اندخته!
  • مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
  • برادران عزیز جوان دنبال نوگرایی و زیبایی است بنده اکثرا تحقیق کردم دیدم اینها میدانند این نمادها برای شیطان پرستی است .با انها مشاوره کردم  به انها اگاهی دادم جواب این بود ما با شیطان کار نداریم مسلمان هستیم ولی  این ارم خوشگل است
    بله خوشگلی طبق معمول درد سر هم داره . پس باید نماد خوشگلتر ازاین به بازار عرضه کرد اگر کسی دوباره در پی این ها بود انوقت جای تعجب دارد .
    برادر الترناتیوهای مناسب در این کشور به لحاظ فرهنگی وجود ندارد .
    دانشنامه دفاعی:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بخش اعظم سخن شما بسیار صحیح است برادرم
    اما موضوع اصلی شناخت دشمن و نحوه‌ی عملکرد آن است.
    معیارهای زیبایی شناختی را چه کسانی دارند تعریف و پایه ریزی می‌کنند؟
    پر واضح است رسانه غربی‌ها؛ که زیر سایه قدرت کابالیست‌ها و شیطان پرستان است.
    امروز وقتی که ما جرات نمی‌کنیم اینترانت را حتا با دستور صریح حضرت امام خامنه‌ای به راه بیاندازیم. وقتی که جرات نمی‌کنیم دیش ماهواره را جمع کنیم. یعنی راه را برای این هجمه باز گذاشته‌ایم.
    شما اگر زیباترین نمادهای اسلامی را هم بیاورید این افراد به خاطر تربیت غلط و هجمه رسانه‌ای میروند سراغ همین نمادها.
    شما خودتان استاد هستید. خداوند شرک را هرگز نمی‌بخشد. وقتی که نماد شیطان برای یک جوان ابله عزیز می‌شود این شخص دانسته و نادانسته دارد شرک می‌ورزد. این آدم نمی‌تواند بگوید من مسلمان و نماد صهیونیستی کابالیستی را دوست دارم. اگر سراغ آن میروی این را از دست میدهی. لذا بنده این توجیه را نمی‌پذیرم و برنمی‌تابم که بله جوان دنبال زیبایست و ...
    مگر اسلام منکر زیبایی‌ست؟
    مگر این چیزها زیبا هستند؟
    نه!
    آن نگاهی که موجب می‌شود این جوانک ابله، چنین زشتی‌های شرک آمیزی را زیبا ببیند مشکل دارد. ما باید آنجا بجنگیم. مرزها در آنجا تعریف شده. اما در اینطرف هم باید با قاطعیت برخورد شود و حکم خدا و حد شرعی جاری شود.
    وسلام علیکم و رحمه الله

  • ایمان مرادی
  • بیشتر از چیزا تو سایتتون بزارین من تا قبل اینکه با سایت شما آشنا بشم هیچی نمیدونستم

    دانشنامه دفاعی:
    شرمنده‌مان می‌کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی