دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

به نام خداوند ستار

دو آیه موجب شد که بنده و برخی دوستان به فکر راه‌اندازی این جنبش (مبارزه با غربزدگی) بیفتیم.

«اَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ»

و دیگری هم

«وَ تَعاوَنُوا عَلَی البِّرِّ وَ التَّقوَی»

در ابتدای کار، بنده با دوست و برادر عزیزم آقای ایمان سلمانی در این مورد صحبت کردم ایشان هم بزرگوارانه پذیرفتند که با هم همکاری داشته باشیم.

اما دلایل دادن چنین پیشنهادی چه بود؟

همانطور که می‌دانید جبهه‌ی رسانه‌ای استکبار در خارج و عمله‌ی وبلاگ نویسش در داخل به شکل هماهنگ و برنامه‌ریزی شده دارد در تخریب اسطوره‌های دینی و ملی و همچنین تخریب وجهه‌ی دین و علماء می‌کوشند و در این راه از هیچ دروغ و تهمت و بهتانی هم فروگذار نمی‌کنند. مشکل اساسی ما این است که به صورت جزیره‌ای کار می‌کنیم. هر کداممان به تنهایی داریم در مقابله با تمامی این اشرار به مثابه بلندگوی تبلیغاتی غرب و استعمار و کفر مبارزه می‌کنیم. به عقیده‌ی بنده و برادرم آقای سلمانی، ما «دستکم بخشی از ما» باید هماهنگ باشیم و به صورت کاملا هماهنگ، موضوعات مهم‌تر روز را دسته‌بندی کرده و هر هفته «هر کدام» یک مقاله یا باز نشر یک کتاب و ... را که مرتبط به موضوع بوده و موجب روشنگری می‌شود را به عهده بگیریم.

به طور مثال این هفته موضوع (ماهواره) انتخاب می‌شود. هر کدام مقاله‌ای را با این مضمون و موضوع تالیف یا بازنشر می‌کنیم. همانطور که می‌بینید هر هفته یک موضوع در رسانه‌های غربی برجسته و به قول خودشان «بولد» می‌شود. ما باید پادزهر و پاتک همان موضوع را داشته باشیم. برادران و خواهران ارجمندم. این موضوع خیلی مهم است و امیدوارم به اهمیت آن واقف شده باشید.

امروزه تبلیغ در مورد بحث‌های نژادی، قومی و فرق ضاله و تکفیری خیلی از رسانه‌های دشمن پخش می‌شود. ما باید به جوانان و برادران و خواهران مسلمان هموطن که اغلب از سر ناآگاهی و کم سوادی گرفتار چنین دامی می‌شوند اطلاع رسانی کنیم.

وبلاگ‌ها و سایت‌های ما به خاطر اینکه به مسائل تبلیغی و مورد علاقه غربی بهاء نمی‌دهیم اغلب در رتبه بالاتر از بیست هزار در ایران و یک میلیون در دنیاست. ما باید با زنجیر شدن و متصل شدن به هم این رتبه را بالاتر ببریم. به نحوی که اگر یک جوان آمد و در جستجوگر واژه «فراماسونری» و یا «جنگ نرم» را وارد کرد در میان لینک‌های وبگاه‌های معارض لینک تعدادی از وبلاگ‌های ما را هم ببیند. برای همین بند اصرار دارم تمام کسانی که می‌پذیرند در این جهاد جنگ نرم شرکت کنند وبلاگ‌ها و سایت‌های تمام اعضا را لینک کنند.

اما موضوع مهم دیگر

اگر در قسمت زبانه‌های وبلاگ بنده دقت کنید زبانه‌ای با عنوان «بحث آزاد» وجود دارد. می‌توانیم یکی از پایگاه‌ها را انتخاب کنیم. بنده اصرار دارم که وبلاگ من نباشد. وبلاگ یکی دیگر از برادران، که خودتان انتخاب می‌فرمایید. یک چنین زبانه‌ای را تشکیل دهد و موضوعات مهم هفته و ماه در آن شناسایی و انتخاب شوند. اینطوری دیگر همه می‌دانیم که در چه موردی باید بنویسیم یا چه مقالاتی را بایست باز نشر دهیم.

برادران و خواهران عزیزم؛ اگر دیر بجنبیم فرصت برای همیشه از دست می‌رود و ما به عنوان وبلاگ نویسان ارزشی و حامی اسلام و نظام و انقلاب و کسانی که حب اسلام و قران و اهلبیت را دارند برای همیشه قافیه را می‌بازیم. خواهش می‌کنم که موضوع را جدی بگیرید.

اگر موافقت دارید اعضای این جنبش را شناسایی میکنیم و قسمت دوم عرایضم را در چگونگی انجام کار به طبع می‌رسانم.

این پست 24 ساعت در صدر صفحه دانشنامه دفاعی می‌ماند تا برادران و خواهرانی که مایل به همکاری هستند موافقت خود را اعلام بفرمایند.

در پناه حضرت حق

خاک راه عاشقان ابوالفضل (ع): یاور

  • موافقین ۷
  • ۹۸۱ بار مطالعه شده است

دعوت

روشنگری

قرارگاه نبی

نظرات (۸)

لایک
دانشنامه دفاعی:
ممنون
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک


    ممنون با اجازتون منم وبلاگ عالی شما رو لینک کردم

    دانشنامه دفاعی:
    ممنون

    خواهش میکنم
    سلام علیکم
    پیشنهاد بسیار خوبی است
    بنده هم در این جنبش شرکت خواهم کرد.
    لطفا پس از نتیجه گیری به بنده هم اطلاع دهید.
    با تشکر
    یا علی...
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم سلام و رحمه الله
    به روی چشم خواهر گرامی‌ام
    حتمن
    سلام..اتفاقا بنده به همراه یک نفر دیگه در پی زدن وبلاگی از همین‌جنس هستیم و در مواردی که فرمودید لازم دونستیم فعالیتی داشته باشیم..اما شما درست میگید..
    باید گروهی و گسترده کار کرد..یه نفر و پراکنده بی فایده ست..
    ان شاالله نتیجه ش رو بهمون اطلاع بدید..قطعا جای زدن وب جدید با شما همکاری خواهیم کرد..
    تشکر ازین خبر عالی..
    یا حق..
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم سلام
    به روی چشم برادرم
    با کمال میل
  • محمد شورگشتی
  • خوبه ، البته قطعا خالی از اشکال نیست که در میانه راه میشه آن را رصد و به دنبال آن اصلاح کرد.

    موفق باشید وسربلند.


    دانشنامه دفاعی:
    ممنون برادرم
    روی همکاری با شما حساب میکنم
    سایت افسران‌هم به همین شکلیه که فرمودید..
    عضو شید اگه تمایل داشتید..
    مطالب پر بار و تاثیر گذاری درش نشر میشه و همچنین در شبکه های اجتماعی هم صفحه دارن..
    اگر عضو شید مطالب شما هم روی صفحه میره و کمک بزرگی خواهد بود..
    هوالمحبوب
    با سلام
    موضوع و پیشنهادتان عالی است اما باید کمی بیشتر بررسی و پخته تر کار شود بنظرم قبل از کار در فضای مجازی شما با چند از دوستانتان در این رابطه مشورت بیشتری داشته باشید و اطاق فکری از صاحب نظران و یا وبلاگ نویسان ارزشی تشکیل دهید و بعد از پخته شدن و طراحی علمی کار آن را در فضای مجازی بصورت یک بمب خبری مطرح کنید لازم بذکر است در شروع کار حداقل تعداد زیادی از وبلاگها و ساینها و شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی این کار را باید نشر دهند و سپس کار در راستای اهداف مشخص شده و با کمک دیگر وبلاگ نویسان کار شود . موفق باشید
  • ایمان سلمانی
  • لبیک یا محمد.........
    دانشنامه دفاعی:
    لبیک یا حسین (ع)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی