دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی


معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین اظهارات خود به برخی مفتی‌هایی وهابی که آنها را "نادان وابسته به اخوان" نامید، یورش برد.

خلفان از "محمد العریفی"، "عوض القرنی" و امثال آنها نام برد و افزود: تا زمانی که از این اشرار در اینجا و آنجا استقبال می‌شود و برخی پذیرای آنها هستند ، خطر باقی است، آنها را هر کجا یافتید مورد ضرب و شتم قرار دهید.

وی تصریح کرد: کشورهای حامی اخوان ، کشورهایی هستند که منطقه را مشتنج و باعث کشته شده عده زیادی شده‌اند.

خلفان، العریفی را شیخی بی تجربه خواند که دوراندیشی ندارد و افزود: او گمان می‌کرد که اگر بگوید "جهاد" ؛ این جهاد در راه خدا خواهد بود اما داعش نتیجه آن شد.

خلفان "یوسف قرضاوی" را نیز جاهل و نادان خواند.

شیعه نیوز


ببینید کار به کجا کشیده که شخصی مثل این خلفان صدایش در آمده. نمیدانم مسئولین ما چرا سفت و سخت برخورد نمی‌کنند. چرا موضوع قاطعی اعلام نمی‌شود!؟ هر قدر در برابر وهابی عقب نشینی کنید جلو می‌آید. باید شیعه و سنی از تمام توان تبلیغی و رسانه‌ای خود استفاده کنیم و به مقابله با فرقه شر، شر محض، مریدان شیطان، یعنی وهابیت و سلفی‌گری بپردازیم. نگویید نمیشود؛ تلاش قابل ملاحظه انجام نداده‌ایم. در دعوت از علامی سنی سیاسی کاری میکنیم. وقت این حرف‌ها نیست تا فرصت هست باید جهان اسلام علیه وهابیت بسیج شود. البته جنگ با عربستان اجتناب ناپذیر است.
  • موافقین ۴
  • ۸۱۳ بار مطالعه شده است

ضاحی خلفان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی