دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

بعد از بحثی که شب گذشته با یکی از عمال غرب و صهیونیسم (و چند تن از حامیان ابله‌اش) در یک انجمن نظامی داشتم بازخورد وبلاگ تغییر کرد.

اگر کوچکترین تردیدی در مورد ماهیت این شخص داشتم حالا دیگر به یقین تبدیل شده است. این شخص یا مارانوس است یا بهایی.

تردیدی ندارم.

یک جور از نظام بغض و کینه دارند که جز این نمیتواند باشد. اگر بازخورد اینطور یکجا از این سه منطقه آنهم در عرض 10 ساعت نداشتم به این موضوع اینقدر مطمئن نمیشدم.


پی‌نوشت: نمیدانم چرا یکسره یاد این آیات می‌افتم:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا


و در کتاب آسمانى[شان] به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد خواهید کرد و قطعا به سرکشى بسیار بزرگى برخواهید خاست (4)

(سوره مبارکه اسراء آیه شریفه 4)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

أَمْ یَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلَى مَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ فَقَدْ آتَیْنَآ آلَ إِبْرَاهِیمَ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَآتَیْنَاهُم مُّلْکًا عَظِیمًا

بلکه به مردم براى آنچه خدا از فضل خویش به آنان عطا کرده رشک مى‏ورزند در حقیقت ما به خاندان ابراهیم کتاب و حکمت دادیم و به آنان ملکى بزرگ بخشیدیم

(سوره مبارکه نساء آیه شریفه 54)

بهترین و تنها راه، آماده شدن قلب، روح و جانمان برای‌ ظهور حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له فدا است.

اللهم عجل لویک الفرج

  • موافقین ۴
  • ۸۵۵ بار مطالعه شده است

صهیونیسم

منافقین

نظرات (۸)

  • امیر حسین حامی
  • سلام
    مرگ بر بهایی
    مرگ بر صهیونیست 
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    کم پیدایید برادر؟
  • همراه رایانه
  • همراه رایانه

    سوالات رایانه ای ,اینترنتی,تبلت و موبایل را از ما بپرسید.

    لطفا لینک سایت شرکت را با نام همراه رایانه در وبلاگ خود قرار دهید تا تمام کاربرها از این خدمات بهرمند شوند.

    متشکرم همراه رایانه (پاسخگوی شبانه روزی)

    تلفن تماس :  9099070345

    http://www.poshtyban.ir

     

    بیشتر توضیح می‌دهید
    دانشنامه دفاعی:
    اگر دقت کنید از امروز صبح ورودی کامنت‌های خارج از بیان در دانشنامه دفاعی نیاز به تایید دارد.
    <از صبح چهل سه تا کامنت دشنام را پاک کردم.
    دیشب یکی از اعضای میلیتاری شروع کرد به شکل هدفمند بحثی را باز کند که تمام ارزش‌های نظام را نادیده بگیرد.
    من خیلی بیشتر از بقیه با این آشنایی تفکر دارم.
    دلالیل اینگونه پرسش‌ها
    • اینکه دیگران به جای شما به موضوع بپردازند.
    • قدرت استدلال برای پیش برد مبحث در اختیار شما باشد.
    • شما به عنوان لیدر بتوانید بحث را هر طور که میخواهید پیش ببرید.
    • نتیجه‌گیری بحث آنچه شما از پیش در نظر دارید باشد.
    ببینید؛ این فن بیان است. فن جدل، بنده شخصن در این فن صاحب سبک هستم. این شخص که نامش س.ن است بارها و بارها مستقیم و غیر مستقیم به شخصیت‌های نظام توهین کرده. بنده مدت‌هاست وی را زیر نظر دارم و واکنش‌ها و حساسیت‌هایش را هم فهمیده‌ام.
    این موجود دقیقن روی چیزهایی واکنش نشان میدهد و حساسیت دارد که حساسیت و واکنش صهیونیست‌ها را بر می‌انگیزد.
    دو تا همدست و دوست و چند تا جوانک احمق از همه جا بیخبر هم دوره‌اش کرده‌اند و هر چه که او میگوید به‌به و چه‌چه میکنند و متاسفانه آنقدر خنگ‌اند آنقدر احمق‌اند، آنقدر کودن هستند که حتا لحظه‌ای نمیتوانند درک کنند که از چه دفاع میکنند.
    کافیست یک نفر حرفی بزند که به مذاق این شخص که اتفاقن یک سلطنت‌طلب دو آتشه است (مثل تمام یهودی‌های صهیونیست داخل ایران و مثل تمام بهایی‌ها) آنوقت سیر دیسلاک‌ها و توهین‌ها و نقل قول‌های عجیب و غریب و تهمت‌ها و دشنام‌ها به سویش سرازیر میشود.
    من نمیدانم چرا این افراد را دستگیر نمیکنند. یعنی هدفمند، با سیاست و با برنامه ریزی دیگران را تحریک می‌کنند.
    جوانان احمقی هم دور و بر این جور آدمها هستند، این اشخاص که اتفاقن دارای هوش بالقوه‌ای هم هستند دقیقن به صورت قطره چکانی عقاید مسموم خود را به خورد این جوانک‌ها میدهند.
    ببینید آقا روح‌ا... اگر شما بخواهید در زمینه یک رسته نظامی یا موضع دیگری که در وب نویسی به کارتان بیاید به دانش و معلومات مناسبی برسید خرجش سه ماه مطالعه و تحقیق است. اگر باهوش باشید و هدفتان هم شیطانی باشد افراد سبک مغز هم دور و برتان باشند میتوانید از آنها بهره‌کشی کنید. به این میگویند بردگی فکری، این تفکر یک تفکر صهیونیستی است.
    در ابعاد بزرگتر میشود عرفان کابالا! سمبلش هم میشود مدونا و...
    گرفتید چه گفتم؟ اگر مقالات قبلی مربوط به کابلا و صهیونیسم و پیوریتن‌ها را خوانده باشید الان سر نخ‌ها را پیدا کرده‌اید.
    این افراد وارد اجتماعات مختلف میشوند، از ورود به اصناف و احزاب گرفته تا همین انجمن‌های نظامی و علمی اینترنتی و همانطور که گفتم به صورت قطره چکانی عقاید خود را نشر میدهند.
    شما به نظرت میرسد که اتفاق خاصر نیفتاده اما شش ماه یا یک سال بعد میبینی که این افراد به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کرده‌اند.
    شما هنوز خیلی جوانید آقا روح‌الله.. من چه به شما و چه به دیگر برادران و عزیزانی که برایم ایمیل میزنند یا کامنت خصوصی میگذارند هم میگویم.
    اگر چیزی را از من میشونی فورن قبول نکن، در موردش تحقیق کن و ... این در حالی است که همواره هم میگویم هر سوالی، هر سوالی که دارید و فکر میکنید میتوانم جواب بدهم یا راهنمایی بکنم حتمن بپرسید.
    آقا روح‌الله.. من تمام این افراد را پشت سر گذاشته‌ام، زیر و بم تمام فرقه‌ها را در آورده‌ام. با عقاید تمام این احزاب و گروه‌ها آشنا هستم... همه جا را گشته‌ام و آمده‌ام اینجا.. این نقطه، کار برای خدا، زیر سایه قران و دستورات پیغمبر. هیچ تفکری، هیچ تفکری پاک‌تر و زیباتر و شیرین‌تر و شریف‌تر از فقه شیعه نیست. ولله نیست.
    این افراد با همین دشمن هستند، زیر سوال بردن ولایت فقیه یعنی چی؟ یعنی زیر سوال بردن فقه شیعه. از همینجا شروع میکنند و یک دفعه میبینی کلی جوان را به راهی انداخته‌اند که آخرش سقوط است. آخرش میشود (این مردک کی بود که به امام نقی (ع) توهین کرد؟) میشود این جانور!
    اسمش یادم آمد (شاهین نجفی)
  • یاور گلدوز مطلق
  • راستی این امیر حسین از بچه‌های خودمان است.
    همشهری است. خودش که میگوید همیشه میاید.
    تمام این مشکات برای ناگاهی مردم هست اگه سواد مردم بالا باشه و اینکه از رسانه هم بجای یه مشت چرت و پرت و تیلبغات که پخش میشه راجب اینا صحبت بشه فطرت حقیقت پندار انسان تشخیصش میده
    برای همین که اقا ظهور کنن ممکنه خیلی نتونن تشخیص بدن حق و باطل رو. واین برای این شور اسلامی بسیار تاسف باره
    دانشنامه دفاعی:
    سلام
    آفرین آقا روح الله
    مختصر اما لپ کلام بود
  • پیمان پورجبار
  • سلام آقا یاور برادر عزیزم.بنده البته تفکرات سیاسی ندارم چون خیلی هنر کنم فقط جلوی پایم را میبینم! من بیشتر مذهبی عرفانی فکر میکنم و معتقدم بین انسان و خدا باید عشق حاکم باشد.نمیدانم بحث شما با این شخص چه بود اما اینکه فرمودید شیعه برحق است بنده هم خودم به این نتیجه رسیدم.زیاد هم مطالعه و تحقیق نیاز نداشت.اما من هم بسیار افرادی در جامعه میبینم که تفکراتی نسبتا نادرست را در بین جوانان اشاعه میدهند به نام روشنفکری یا حتی اسلام ناب!
    بنده هم خودم زیاد در بین دوراهی قرار گرفتم که بالاخره موضع گیریت در مورد این اشخاص چیست.اما به این نتیجه رسیدم که خیلی وقتها حق و باطل قاطی میشود و انسان نه میتواند آن شخص را رد کند و نه میتواند قبولش کند.بلکه از فیلتر دین و عقل تفکرات ایشان را گذر میدهم و خالص ها را قبول میکنم.لکن بحث و دلیل آوری میتواند موثر و چاره ساز باشد.البته مگر اینکه طرف مقابل کلا ایدئولوژی مادی نداشته باشد والا مباحثه تعطیل میشود!
    ببخشید البته این موضوع شما به بنده ربطی نداشت!اما خواستم سلامی هم عرض کنم!
    دانشنامه دفاعی:
    سلام برادرم.
    این موضوع برای کسانی بود که در جریان بحث بودند و همه آمدند و خواندند و جوابشان را گرفتم.
    انتظار ندارم شما که در جریان نبودید درگیر ماجرا شوید.
    البته اگر امر بفرمایید به طور کامل و با جزییات برایتان توضیح می‌دهم.
  • پیمان پورجبار
  • سلام.نه برادر من نمیخواهم وارد بحث شما شوم لکن میدانم که خودتان با تدبیر و دلیل کامل ایشان را تفهیم کردید.گفتم که نظر من بیشتر بهانه ای بود برای یک سلام!
    درضمن جمله ام را اصلاح میکنم:(ایدئولوژی مادی داشته باشد).
    دانشنامه دفاعی:
    سلام برادر
    کار از تفهیم و این حرفها گذشته.
    این سه نفر لیدر هستد.
    چند ماه بود که زیر نظر گرفته بودمشان.
    اگر به کامنتی که قبلن گذاشته شده دقت کنید متوجه میشوید.
    من به این شخص خیلی محترمانه گفتم از قوانین انجمن تخطی کردید بنده موظفم شما را به افراد ذیصلاح معرفی کنم
    یکدفعه شروع کرد فحش دادن
    نوچه هایش هم از یک طرف دیگز.
    اینها ریگ به کفششان است برادر
    چون اکثر کسانی که به مسائل نظامی علاقه دارند مستعد این هستند که به نیروهای ارزشی تبدیل شوند.
    دیگر شما که میدانید من در تشخیص ایشان تبحر دارم.
    بحث زیاد است برادر دارم یک مقاله برای مشرق مینویسم
    در همین مورد است.
    انشاالله که خدا همه ما را به زاه راست هدایت کند.
    آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی