دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

طالبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضای گروهک تروریستی موسوم به “ولایت خراسان” وابسته به داعش را برای انتقام گرفتن، تعقیب خواهد کرد.
گروه تروریستی داعش اخیرا فیلمی را از اعدام وحشیانه شماری از افراد سرشناس قبایل وابسته به طالبان را منتشر کرده است.
در این فیلم، عناصر داعش این افراد را مجبور کرد که روی بمب بنشینند و سپس آنها را منفجر کرد.
طالبان تأکید کرد که از قاتلان انتقام خواهد گرفت.
تروریست های داعش، در این فیلم اعلام می کنند که متهمان، از قبایل “ایدر خیل”، “بابر خیل” و “ریندار خیل” هستند که با طالبان و دولت افغانستان در ننگرهار ائتلاف کردند تا با داعش بجنگند.
داعش در این فیلم رسماً جنبش طالبان را دست نشانده سازمان اطلاعات پاکستان “آی.اس.آی” خواند، و تأکید کرد که “طالبان و دولت افغانستان به جنگنده های ائتلاف صلیبی برای کشتن مجاهدان کمک کردند.”
این شیوۀ اعدام، مشابه شیوه ای است که عناصر تروریست داعش، در ماه ژوئن گذشته در استان نینوا به کار گرفتند و برای اعدام شماری از شهروندان عراقی، دور گردن آن ها سیم های انفجاری پیچیدند آن گاه آن ها را منفجر کردند که این کار سبب قطع فوری سر قربانیان از بدنشان شد.

کلیپ مزبور

دریافت


بیانیه دانشنامه دفاعی:

در بیرون از شهرهای افغانستان از هم انتقام بگیرید. از شهرها و رستاها خارج شوید و این ملت رنج کشیده و مظلوم را به حال خودش بگذارید.

از شهرها و روستاها خارج شوید و بعد هم یکدیگر را با زجر و شکنجه مثل سگ بکشید. در این راه و با این شرایط برای هر دو گروه آرزوی موفقیت داریم. انشاالله تا آخرین سگ تکفیری و طالبانی به دست هم کشته میشوند.

  • موافقین ۵
  • ۹۰۴ بار مطالعه شده است

داعش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی