دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

شیوه جدید شکنجه‌ داعش

گروهک داعش با هدف اثبات این حقیقت که وحشی‌ترین جنبش تروریستی در جهان است، شیوه جدیدی از شکنجه را برای  قربانیان خود ابداع کرده است.

سایت روزنامه "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد، گروهک تروریستی داعش در ادامه جنایات وحشیانه خود، اخیراً شیوه جدیدی با نام "بالنجو" را برای شکنجه و گرفتن اعتراف از قربانیان خود به کار می‌گیرد.

بالنجو از جمله روش‌های شکنجه داعش است که در آن ترویست‌هابرای اعتراف گرفتن از قربانیان خود  آنان را به گونه‌ای از سقف آویزان می‌کنند که کتف آنان به شدت آسیب می‌بیند.

یکی از افرادی که توسط این گروهک به اسارت درآمده بود در گفت‌ و گو با شبکه ماهواره‌ای "الان" گفت: داعش پس از ممانعت من از اعتراف و افشای اطلاعات در مورد ارتش، مرا به روش وحشیانه بالنجو شکنجه کرد و در پی بمباران پادگان داعش با چند تن از دوستانم موفق به فرار ا زدست تروریست‌ها شدیم.

سران گروهک تروریستی داعش که به فساد، عیاشی و شهوت‌رانی مشهور هستند، با اجرای قوانین سخت‌گیرانه بر مردم، آنان را به بهانه‌های واهی همچون درست نبستن روبنده، تماشای کارتون، گوش دادن موسیقی و... شکنجه و اعدام می‌کنند.

جبهه جهانی مستضعفین


مفتی سابق مصر مدعی شد رئیس‌جمهور این کشور در حکم امیرالمومنین است و کسی که از او سرپیچی کند از پیامبر(ص) سرپیچی کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از پایگاه خبری «الحیات الجدید» خبر داد که «علی جمعه» با حضور در برنامه‌ای در شبکه «سی‌بی‌سی» مصر با استناد به حدیثی که به نقل از پیامبر(ص) در صحیح مسلم آمده «هر کسی که از پیامبر اطاعت کند از خدا اطاعت کرده و کسی که از من سرپیچی کند از فرمان خدا سرپیچی کرده و کسی که از امیر اطاعت کند مانند این است که از من اطاعت کرده و اگر از امیر سرپیچی کند از من سرپیچی کرده است»، آن را بر السیسی منطبق دانسته و می‌گوید کسانی که از السیسی سرپیچی کنند از پیامبر خدا سرپیچی کرده‌اند.

علی جمعه یکی از حامیان سرسخت عبدالفتاح السیسی به شمار می‌رود که بارها اتهامات فراوانی به مخالفان کودتای نظامی در این کشور وارد کرده است.

عصر ایران






  • موافقین ۴
  • ۹۵۳ بار مطالعه شده است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی