دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی
خبر کوتاه بود: روز گذشته در یک عملیات خمپاره‌ای بیش از 25 عضو گروه ترویستی منافقین کشته و 200 نفر از آنها زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است.
حسین ابریشمچی برادر مهدی ابریشمچی یکی از کشته شدگان این عملیات است.
سران گروهک تروریستی منافقین علیرغم آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضا همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور تلقی می‌کنند.گروهک تروریستی منافقین، متشکل از زنا زادگان، لواط‌کاران، حرام‌زادگان و خود فروشان و وطن‌فروشان از بدو پیدایش و یافتن هویتی جعلی یعنی مجاهد جزء کثیف‌ترین، لجن‌ترین، جنایتکارترین، سرسپرده‌ترین و ... گروه‌هایی‌ بوده که در کل تاریخ بشر ظهور کرده است. این گروه متشکل از زنا کاران و لواط‌کاران و هرزگان بود و همواره باری سنگین بر دوش خلقی که ادعای حمایت از آن را داشت. بی شک با ریخته شدن هر قطره از خون نجس این خائنین در لیبرتی «مجمع النجاسات» و یا هر جای دیگری از دنیا، ریخته شدن قطره‌ای خون جوان به رگان دردمند دو ملت بزرگ و رنجدیده از سوی مزاحمین خلق یعنی ایران ما و عراق عزیز خواهد بود.
در تاریخ مانند مزاحمین خلق کم نداشته‌ایم اما بی شک هیچ فرقه و گروه خائن و سر سپرده‌ای که از سوی چند کشور اجنبی اجیر شده باشند «انگلیس و فرانسه» اینقدر در کثافتکاری پیشروی نکرده‌اند. بله، حزب بعث عراق هم بود. اما آنها از ابتدا تکلیفشان روشن بود و قدرت را در دست داشتند و سرنگون شدند. هرگز هم داعیه خدمت به کل ملت عراق را نداشتند. یعنی پیدا و آشکار در مورد منافع حزبی خود سخن می‌گفتند. حتا وقتیکه در عراق در رأس قدرت بودند این حزب بود که قبل از خدا و وطن و مردم قرار می‌گرفت «رجوع کنید به شعار حزب بعث» اما در این سو مزاحمین خلق در بدترین شرایط که ما در جنگ بودیم به حزب بعث پناه برد و عملن، بازوی آنان برای ترور و کشتار دو ملت بزرگ ایران و عراق شد. «به اسناد تاریخی سه دهه گذشته رجوع شود»
جالب است هر جایی که گروهی تروریستی مانند مزاحمین خلق مشاهده شده پای انگلستان و فرانسه به عنوان حامیان سیاسی و... آنان به میان بوده. در سرتاسر دنیا.. اما مسعود رجوی لواط کار و همسر هرزه‌اش مریم در این میان کثیف‌ترین و خائن‌ترین و منفورترین گروه هستند. پس از آنها احمد جرباء و همدستانش در سوریه‌ی مظلوم در رتبه بعدی قرار دارند.
از چند ساعت پیش که خبر حمله به لیبرتی «مجمع النجاسات» را شنیدم در پوست خود نمی‌گنجیدم و هر لحظه آرزو میکردم تعداد به درک واصل شدگان آمران ترور هموطنانم و مردم مظلوم عراق بیشتر باشد. هر لحظه که می‌گذشت مرور می‌کردم ببینم چند تن از همدستان ترور فرمانده عزیزم شهید علی صیاد شیرازی، به درک رفته‌اند.
تا اینکه:
خبر به هلاکت رسیدن و درک واصل شدن 25 تن لش از این مجمع النجاسات به گوشم رسید و اینکه تا به اینجای کار 200 تن لش هم زخمی هستند. امیدوارم اکثرن به درک واصل شوند.
جیش المختار:
«واثق البطاط» رهبر جیش المختار، عملیات روز گذشته در پایگاه لیبرتی را بر عهده گرفت.
وی افزود: جیش المختار که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.

حجت الاسلام سید واثق البطاط
رهبر جیش المختار به سران گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که اگر هر چه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند احتمال تکرار اینگونه عملیات‌ها وجود دارد.
سید واثق کیست:
با تشکیل "جیش المختار" و خط و نشان های آنان برای ارتش آزاد عراق  بعثی ها به کمک منافقین کماکان به اقدامات تروریستی خود ادامه داده تا زمانی که جیش المختار دست به اقدام عملیاتی زده و در اولین اقدام به تهدیدات منافقین در پادگان اشرف پاسخی محکم داد.
گروه "جیش المختار" با کاتیوشا طی چند ساعت با حمله موشکی به کمپ گروهک تروریستی منافقین در لیبرتی، این کمپ را با خاک یکسان کرده و حدود 60 نفر از منافقین نیز کشته و زخمی شدند. این اتفاق مربوط به حدود دو سال پیش در همین روزها می‌شود.
وی در پاسخ سوال خبرنگار در مورد حمله آن روز گفت: من در نجف ساکن هستم و از کسی نمی ترسم، عراق را هم ترک نخواهم کرد و صدور حکم جلب من بچه گانه، غیر قابل اجرا و غیرقانونی است.

واثق البطاط در لباس نظامی

مزاحمین خلق در دوران شوم حیات خود علاوه بر ترور هفده هزار ایرانی دستش به خون چندین هزار شیعه عراقی نیز آلوده است. آنها بارها و بارها کار ترور و کشتار و سرکوب شیعیان را بر عهده داشتند و جدیدترین کارشان هم حضور به عنوان مستشار نظامی در صفوف داعش بود. «رجوع کنید به اسناد و اخبار حضور دواعش»


اما آخرین اخبار:
پس از انتشار این خبر، برخی از منابع نام شماری از تروریست های کشته شده در حملات شب گذشته را نیز منتشر کردند. بر اساس این گزارش ها، حسین ابریشمچی، شکنجه گر معروف منافقین به هلاکت رسیده است. ابریشمچی عامل اصلی جنایت عملیات مهندسی این گروهک تروریستی بود که ٦ نفر را با شکنجه به طرز فجیعی به شهادت رساند.
جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین + عکس

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک، ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند. گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند و دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک، هنوز شناسایی نشده اند.

اما در حالی که ابتدا مشخص نبود که عملیات شب گذشته توسط چه گروهی انجام شده، صبح امروز، جیش المختار عراق مسئولیت آن را بر عهده گرفت. وثیق البطاط، رهبر این گروه اظهار داشت: « جیش المختار که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند؛ اما آن ها با وجود تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی، اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است». وی منافقین هشدار داد که اگر هر چه سریعتر خاک عراق را ترک نکنند احتمال تکرار این گونه عملیات‌ها وجود دارد.

گفتنی است جان کری، وزیر خارجه آمریکا به حمله موشکی شب گذشته به مقر گروهک منافقین در عراق واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد. کری در این زمینه گفت: «آمریکا قویاً این حمله تروریستی را محکوم می‌کند. ما با مقامات ارشد عراقی در تماس نزدیک هستیم تا مطمئن شویم که خدمات درمانی و اضطراری لازم برای قربانیان فراهم شود». وی تأکید کرد که آمریکا متعهد به کمک به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برای انتقال دائمی اعضای ساکن در کمپ لیبرتی به خارج از عراق است.

اردوگاه «لیبرتی» محل حضور عناصر برجای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند. سران گروهک تروریستی منافقین علیرغم آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضا همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند؛ زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور تلقی می‌کنند.

جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین + عکس

جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین + عکس

جزئیات جدید از حمله موشکی دیشب به اردوگاه منافقین + عکس

آمریکای نجس به هلاکت رساندن تعدادی از منافقین را محکوم کرد.

جان‌کری: از عراق می‌خواهیم عاملان به هلاکت رساندن منافقین را محاکمه و زندانی کند!

تصویری از موشک‌های جیش المختار قبل از حمله به مجمع النجاسات

سایت وزارت خارجه آمریکا نوشت: آمریکا که همواره از حامیان گروهک منافقین بوده به حمله انجام شده به پایگاه لیبرتی واکنش نشان داد.

«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که واشنگتن حمله به کمپ  لیبرتی را به شدت محکوم می کند.

در بیانیه جان کری آمده است: ایالات متحده حمله به کمپ لیبرتی را که به کشته و مجروح شدن شماری از ساکنان آن منجر شد، را به شدت محکوم می کند. ما ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، آرزوی شفا برای زخمی‌های این حادثه داریم.»

کری گفته است که با مقامات ارشد عراقی تماس گرفته تا از ارائه کمک های پزشکی و اضطراری به مجروحان این حملات اطمینان حاصل کند.

وزیر امورخارجه آمریکا اضافه کرده است که در تماس با مقامات عراقی خواستار افزایش تدابیر امنیتی برای این اردوگاه شده است.

جان کری همچنین گفته است که از مقام‌ات عراقی خواسته است تا ضمن پایبندی به اجرای تعهدات این کشور براساس توافق دسامبر ۲۰۱۱ ،مسببان این حادثه را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

شب گذشته حمله ای به پایگاه لیبرتی- محل استقرار اعضای گروهک منافقین در عراق- انجام شد که در نتیجه آن 23 عضو این گروهک به هلاکت رسیدند.

اردوگاه لیبرتی اردوگاهی است که از سال ۲۰۱۲ و به دنبال تعطیلی اردوگاه اشرف، به محلی برای نگهداری اعضای گروهک منافقین تا انتقال آنها به کشوری امن تبدیل شد.

این مطلب در حال تکمیل شدن است

  • موافقین ۵
  • ۱۲۷۴ بار مطالعه شده است

نظرات (۵)

خدایش حفظ کند این سید واثق را نشستیم خونه نمیدونیم چه جریاناتی داره اتفاق میوفته 
دانشنامه دفاعی:
الهی‌ آمین
خدایمان وسیله بسازد که به صف مجاهدان راستین راه حسین علیه السلام بپیوندیم
اینا هنوز زنده‌ان!!!!!!!!!چرا تا حالا به درک واصل نشدن؟!!!باید اینقدر میزد تا منافقی باقی نمی‌موند
دانشنامه دفاعی:
من هم به خاطر این موضوع خیلی ناراحتم کیهان جان. باید تا الان دخل همه‌شان می‌آمد
دستشان درد نکنه حقشونه
دانشنامه دفاعی:
همینطور است
  • یـک مـعــلـم . .
  • الحمدلله،

    ان المنافقین فی الدّرک الاسفل من النار . .

    ممنون به خاطراطلاع رسانی به موقع . .
    دانشنامه دفاعی:
    ممنون برادرم
  • عبداله سعادت
  • با سلام وعرض ادب و احترام؛
    بسیار عالی وخبرخوبی بود خوشحال شدم آرزوی سرنگونی تمامی منافقین وچهره های منافق را آرزومندیم.با افتخار آدرستون در دیگر وبلاکم لینک شد.
    دانشنامه دفاعی:
    علیکم السلام
    ممنون
    ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی کل منافقان باشیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی