دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

کمربند انتحاری

روز گذشته سومریه نیوز گزارش داد: 30 قلاده از عوامل داعش به علت انفجار ناگهانی و اشتباهی یک کمربند انفجاری بر اثر نقص فنی، در جنوب غرب استان کرکوک به هلاکت رسیدند. یک منبعی امنیتی در استان کرکوک که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: گروه انبوهی از داعشی ها در روستای ربیضه شهر الرشاد در 35 کیلومتری جنوب غرب استان کرکوک خود را برای اجرای حملات تروریستی با کمربندهای انفجاری آماده می کردند که انفجار اشتباهی یک کمربند انفجاری جان 30 نفر از آنها را گرفت و 15 نفر دیگر را زخمی کرد.  وی افزود: در میان تلفات داعش چند فرمانده نیز وجود دارند. منبع مذکور اعلام کرد: داعش تعداد زیادی از نیروهای خود را در روستای ربیضه برای حمله به مواضع ارتش در منطقه کوهستانی حمرین و میادین نفتی علاس و عجیل استان صلاح الدین مستقر کرده بود.

پینوشت: کمربندهای انتحاری طی سالهای گذشته از خود دواعش هم بسیار تلفات گرفته است. کلیپهایی در این مورد در زبانه کلیپ‌ها دانشنامه دفاعی موجود است.

  • موافقین ۹
  • ۱۳۹۷ بار مطالعه شده است

کمربند انتحاری

کمربند انفجاری

نظرات (۲)

  • مهدی ابوفاطمه
  • لعنهم الله
    دانشنامه دفاعی:
    بیش باد
    این قلاده را هم همان منبع خبری گفته لابد.  :-)))

    ممنون

    دانشنامه دفاعی:
    باور کنید نمیتوانم نفرتم را مهار کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی