دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

گروه تخصصی دانشنامه دفاعی

دانشنامه دفاعی

فرمانده عملیات مشترک عراق با اعلام قطع مهمترین خطوط امدادی داعش بین عراق و سوریه، از برافراشته شدن پرچم عراق در مناطق مرزی بین دو کشور خبر داد. یک واحد از نیروهای بسیج مردمی ایزدی ها با پشتیبانی عشایر "شِمَر" توانستند مناطق ام الدیبان و ام جریس را در شهر سنجار نزدیک مرزهای عراق و سوریه آزاد کنند و پرچم عراق را در این دو منطقه به اهتزاز در آورند.

در این عملیات، عناصر داعش خسارات فراوانی متحمل و تعداد زیادی از آنها کشته شدند و بدین ترتیب یکی از مهمترین خطوط امدادرسانی آنان میان عراق و سوریه قطع شد.

به گفته فرمانده عملیات مشترک عراق، این عملیات بعد از برنامه ریزی دقیق و چند هفته ای صورت گرفت و باعث شد پرچم عراق یک بار دیگر در مرزهای میان دو کشور برافراشته شود.

نیروهای مشترک ارتش و بسیج عشایر عراق دیروز جمعه دو روستای خربه دران و خطاب را در جنوب غرب شهر مخمور آزاد کردند.

  • موافقین ۷
  • ۱۱۵۴ بار مطالعه شده است

نظرات (۱)

الهی الحمد الله
نصر من الله و فتح القریب
جاء الحق وزهق الداعش (ان الباطل کان زهوقا)
همانا باطل رفتنی است . داعش به زباله دان کثیف تاریخ خواهد پیوست و روسیاهی اش برای وهابی و خلیفه ی الاغ داعشی باقی خواهد ماند و خلیفه ی الاغ داعشی . ابوبکر بغدادی هم به درک واصل می شود و به اسفل درجات دوزخ میهمان یزید و جهنمیان خواهد بود . مرگ بر این ابلیس کفتار صفت باد . خدا لعنتشان کند و به ورطه ی هلاکت بیاندازدش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی